• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    Guy Richard Campbell

    Ik loop zwijgend naast haar. Als we in de gang lopen trek ik haar mee de gang in van de slaapkamers. Ik open mijn deur, kijk vlug om me heen en duw haar naar binnen. Ik sluit de deur achter me. Waarom nam ik haar eigenlijk mee naar mijn kamer? 'Wil je wat drinken?' Ik kijk haar aan en loop richting de mini koelkast. Mijn kamer was redelijk groot. Tweepersoons bed, bank, tafeltje, mini koelkast en badkamer. Ik kijk haar aan. 'Ga maar ergens zitten hoor.' Ik loop naar mijn tas en trek een shirt aan. Dan schenk ik wat drinken in en kijk haar aan. Omdat ik vroeg
    Of zij Ook wat wilde.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Tuurlijk wel" zei ik grijnsend, "Gewoon een gemakkelijke manier om geld te verdienen en vrienden te maken" zei ik.
    Ik keek even om me heen en begon te lachen, "De Mac is geen goed restaurant zeker ?" grijnsde ik.
    Ik trok haar mee over straat zonder omver te worden gereden en liep de straat door waar de Mac inzat.
    "Er moeten hier vast wel restaurantjes zitten, zo van die kleine gezellige".

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'De Mac is leuk....' Ik kijk even door het raam naar binnen, maar het was me er te druk. Ik kijk grijnzend naar de Mac drive. 'Heb je geld?' ik kijk Lucas grijnzend aan en ga achter een auto staan. Ik wenk Lucas ook. 'De mac is wel leuk, maar niet voor vanavond.' Ik glimlach. 'Canavond gaan we echt uit eten.' De auto voor ons rijdt dus loop ik ook naar voren. Ik sta bij de paal. 'Een milkshake aardbei en een Mc Flurry Stroopwafel.' Ik kijk Lucas vragend aan en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Hij zegt niks en ik ook niet. Als we op de gang lopen trekt hij me mee de gang in van de slaapkamers. Hij opent de deur van zijn kamer en kijkt snel om zich heen en voor ik iets kan zeggen duwt hij me naar binnen en doet de deur achter zich dicht. Ik kijk hem verbaasd aan en heb geen idee wat ik moet zeggen. "Wil je wat drinken?" vraagt hij dan en loopt naar de mini koelkast."Ga maar ergens zitten hoor"zegt hij en hij loopt door naar zijn tas en pakt een shirt eruit en trekt die aan. Hij schenkt wat te drinken in en kijkt me dan vragend aan. "oh ehh, doe maar water" zeg ik dan een beetje onzeker. Ik kijk even om me heen en ga maar op de bank zitten die er staat.


    Lucas Samuel Sadler.

    "EN EEN HAPPYMEAL MET DEZELFDE MILKSHAKE !" riep ik erachter.
    Ik keek haar even droog aan. "Ja wat ? Ze weten maar al te goed dat grote jongens soms een happymeal eten".
    Ik liep verder en betaalde waarna de verkoopster me even raar aankeek, "Ja hij is voor mij, kijk me niet zo aan" zei ik waarna ik wegliep met het wisselgeld en al het eten.

    Rafael Julián Gonzaléz
    Met een schuif beweging stap ik naar achter en sla mijn beide armen om Penelope's rug om haar met een zwaaibeweging aan mijn andere kant te krijgen. Terwijl ik weer iets naar achter glijd pak ik haar gestrekte arm vast en laat haar tot mijn arm indraaien om vervolgens haar beide benen ook vast te pakken en samen met haar een rondje om onze as draai.

    [Totaal geen inspiratie hier, denk dat ik maar eens ga slapen!]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Guy Richard Campbell

    Ik knik en schenk voor haar water in. Dan pak ik voor mij cola en neem dat. Ik ga naast haar op de bank zitten en neem een slok. Ik bijt op mijn lip. Ik moet het vragen, maar nu twijfelde ik. 'Waarom verzon je dat,' vraag ik nu dan toch en kijk haar aan. Ik glimlach even naar haar en kijk haar nieuwsgieri aan. 'Ma ik dat weten? Want ik zag niet in wat we fout deden of iets.' Ik kijk haar aan en glimlach nog een keer naar haar. Ik moest het haar hier wel op haar gemak maken. Ze zat in mijn kamer en ik had echt geen idee waarom ik dat had gedaan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Hmm, ik denk er over na, maar ik moet egt slapen nu ;o]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik ren vlug achter Lucas aan. 'Wacht even. Je hebt mijn eten!' Ik lach en loop dan weer naast hem. Ik grijns naar hem en pak mijn eten. 'Wat ze zeggen klopt. Jongens zijn jonger in hun hoofd.' Ik grijns en neem een slok van mijn milkshake. Eerst de miljshake. Dan de mc Flurry. Ik geniet van de miljshake en ga op een bankje zitten. Ik trek Lucas naast me. Als de miljshake op is gooi ik die in de prullenbak en begin aan de Mc Flurry. 'Mag ik een patatje?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Hij schenkt water voor me in en gaat dan naast me zitten. "Waarom verzon je dat" vraagt hij en hij kijkt me aan. "Mag ik dat weten? Want ik zag niet in wat we fout deden of iets. Hij kijkt me nog steeds aan en glimlacht nog een keer naar me. Ik kon moeilijk vertellen waarom, toch? Wat als ik er helemaal naast zit, hoe erg zet ik mezelf dan voor schut. En ik durf hem niet aan te kijken dus kijk ik naar mijn glas water. "Ik verzon niks, er is echt iets wat mijn dansen soms kan belemmeren. Ik heb een tijdje terug een flinke heupblessure gehad door een val, als ik te lang dans en te intensief schiet het af en toe vast" zeg ik dan en dat is iets wat waar is, al had ik er de laatste tijd niet zo veel last meer van door oefeningen te doen, maar ik durf de echte waarheid niet te vertellen.

    [ik ga slapen. Reageer morgen ochten vroeg maybe, maar ben dan pas 16.00 thuis...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [haha, ik moet ook echt gaan slapen, moet er weer optijd uit voor school :p. Als je een reactie post morgenochtend, staat die van mij er waarschijnlijk ook na, moet toch 50 minuten reizen met de trein :p.

    Weltruste]

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk haar ecen aan maar Ze kijkt niet naar mij. 'O Oke dan.' Ik glimlach even. 'WIl je dan wel aangeven wanneer het niet meer gaat? Ik wil geen blessure op mij geweten hebben.' ik glimlach even naar haar, maar ze kijkt nog altijd naar haar glas water. Daardoor weet ik niet zeker of het echt is of niet. Waarom zou je het verzinnen? Of wil ik iets anders horen? Ik zwijg e neem nog een slok van mijn cola. Er hangt een soort spannin tussen ons... Misschien ligt dat aan mij. Door mijn gedachtes en gevoelens, maar iets zegt me dat zij ook ergens last van heeft. 'Is er nog iets anders,' vraag ik dan maar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "O Oke dan." zegt hij, maar het klinkt alsof hij liever iets anders had gehoord. "Wil je dan wel aangeven wanneer het niet meer gaat? Ik wil geen blessure op mijn geweten hebben" en ik knik even, maar kijk nog altijd naar mijn glas met water. Het is even stil en hij neemt een slok van zijn cola en ik van mijn water en dan zet ik mijn glas op het tafeltje. "Is er nog iets anders?" vraagt hij dan. Ik twijfel even, maar adem dan diep in en ik kijk op in zijn mooie groen bruine ogen. Ik kijk hem aan net als daarnet buiten, zonder iets te zeggen. Ik weet dat ik niks hoef te zeggen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 7:42 ]

    Guy Richard Campbell

    Ze kijkt Op en haar mOoie prachtige ogen staren in de mijne. Ik slik moeizaam. Als ik een normale jongen was geweest, gewoon een medeleerling. Dan... Dan had ik haar gezoend, maar nu... Nu zou het heel ongemakkelijk, raar en niet mogen. Ik kijk haar aan en weet eve niet te doen. Misschien zie ik het wel verkeerd? Ach wie hou ik Voor de gek? Ik kijk haar nog steeds aan. Ik moet iets zeggen, maar wat? Ik open mijn mond, maar sluit die gelijk weer. Minuten tikken traag voorbij. 'Anna...' Ik zwijg. 'Ik weet niet...' Ik kijk haar aan. Als ok het verkeerd oppikte... Dan had ze mij nu gelijk door! 'Ik vind ke een leuke meid echt, maar ik ben je leraar. En nu zou ik wensen dat ik dat niet was. Maar dat ben ik.' Ik kijk haar aan en kijk dan eindelijk weg. Dit was zwaar klote.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne