• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    Axelle Julia Jones
    Ik kijk van Anna naar Guy, en vraag 'Komen we een beetje op het verkeerde moment?' Ik leun op Ashley, die er zo te zien niks van merkt, ik zie haar wat rondkijken.


    That is a perfect copy of reality.


    [Ik schrijf al de hele tijd mijn naam verkeerd xd]

    Penelope Sarah Rodriguez.

    "Ik likte net je gezicht" knikte ik, alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
    Ik keek hem met open mond aan waarna ik naar mijn vieze hand keek.
    Mijn gezicht zat onder het eigeel, iets wat ik al niet zo graag at.
    Ik legde mijn handen in zijn nek en wreef met mijn wang langs zijn wang, en deed hetzelfde met mijn andere wang tegen zijn andere wang.
    "Je ziet er echt veel beter uit zo" zei ik grijnsend met een speelse blik in mijn ogen, "Maar hé, wees blij, ik zou normaal je shirt hebben gebruikt, maar dat kon ik niet do- Waarom deed ik het niet ?! Dan deed je die misschien uit" zei ik, waarna ik een zogezegd sip gezicht trok.

    Anna Bailey Miller
    "22" antwoord hij. Ik had gedacht dat hij ouder zou zijn, zo rond de 25 ofzo. Maar dit maakt het ook weer moeilijker. Hij is en blijft mijn goed gespierde, sexy, zeer aantrekkelijke leraar. Elke keer als ik hem aankijk word ik helemaal warm van binnen. Ik zou wel uren in de ogen kunnen staren. Ik pak maar weer een snoepje uit mijn zakje en hou hem automatisch weer voor Guy, waarom weet ik niet. "Komen we een beetje op het verkeerde moment?" vraagt ze terwijl ze om de beurt naar ons kijkt. Ik verslik me bijna, maar weet het te voorkomen, maar ik weet niet hoe ik hierop moet reageren. Dit was vast een van de 'domme' dingen die Sanne bedoelde die ik vooral niet moest doen,, hem aanstaren.


    Lucas Samuel Sadler.

    "Nee hoor, er is niets" zei ik toen ik mijn wang weer losliet, "Ik kan gewoon goed acteren, maar dat is de enige manier dat ik mijn kusje nog krijg, dus".
    Ik greep weer naar mijn wang en dacht aan iets heel zieligs, zoals het meisje van daarnet.
    Tranen sprongen in mijn ogen, had ik écht lang op moeten oefenen, en keek haar aan.
    "Je gaat me toch echt een kusje moeten geven hoor".

    [Je wil gewoon dezelfde achternaam als Rafael. (:]
    Rafael Julián Gonzaléz
    'Dit moet vast goed zijn voor je huid.' Grinnik ik en maak met mijn shirt mijn gezicht schoon. 'En ik doe alleen mijn shirt uit als je met mij gaat dansen. Voor wat hoort wat!' Haar sippe gezicht vervormd zich weer naar de normale stand. 'Niet te lang denken het is een eenmalig aanbod.' zeg ik en veeg wat overgebleven eigeel van haar gezicht. Grijzend doe ik mijn donkerblauwe t-shirt uit en gooi deze op de dichtstbijzijnde tafel.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Guy Richard Campbell

    Ik heb net een snoepje in mijn mOnd als ik de opmerking vancAxelle hoor. Ik hoest het snoepje uit en schraal Even mijn keel. 'Waaron zOu je op het verkeerde moment komen?' Ik kijk haar verbaasd aan. Nou ja, gespeeld verbaasd. Eigenlijk kwamen ze wel op een kut moment, maar dat kon Ik niet hardop zeggen. Bovendien kon ik ook niets doen, want ik bleef leraar. Ik pak een nieuw snoepje uit de zak en kijkcAnna aan. 'Mag wel toch?' Ik glimlach naar haar en stop het snoepje in mijn mond. Dan kijk ik naar Axelle. 'Hoe gaat het met je enkel?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Stiekem wel xd]

    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik bleef hem aankijken in zijn ogen waarna ik even knipperde.
    Hij veegde wat eigeel van mijn gezicht en deed daarna zijn shirt uit.
    Ik stak mijn handen onschuldig in de lucht, "Nu kan ik niet anders meer" zuchtte ik.
    Ik keek hem terug aan met een glimlach om mijn lippen, "Het is al goed, ik dans met je," zei ik met een lachje.

    Rosalie 'Rose' LaurencCampbell

    Ik grijns even. 'Jij bent ook echt erg!' Ik lach. Maar opeens grijpt hij weer naar ziij wang en trane springen in ziij ogen. Aarzelend kijk ik hem aan. Was dit nou nep of niet. 'Ik weet niet...' Ik twijfel. Ik ga niet onnodig kusjes geven. Trouwens. Het was zo ie zo onnodig, want er bestonden geen wonder kusjes. Ik kijk Lucas aan. 'Goed dan. Waarom wil je zo graag een kusje?' Ik kijk hem hoofdschuddend aan en buig dan voorover om een kus op ziij wang te drukken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Axelle Julia Jones
    Ik kijk Anna en Guy wantrouwend aan en ik wist zeker dat ze het niet meenden. 'Wees eerlijk, we komen op een kut moment. Ik zie het gewoon aan jullie' zeg ik dan. 'En het gaat wel' beantwoord ik dan Guys vraag. Dan kijk ik naar de snoepzak van Anna, 'Mag ik er ook eentje?' vraag ik glimlachend.


    That is a perfect copy of reality.

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Yeah!' Met twee handen begeleid ik haar na een open ruimte tussen wat tafels in. 'Welke dansstijl doe je eigenlijk?' Vraag ik een leg mijn beide handen om haar heupen. 'We gaan dit serieus aanpakken.' Grinnik ik en kijk haar strak aan. 'You go first.'


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik veegde de tranen weg en begon te grijnsen.
    "Mensen kunnen nu nog eens zeggen dat ik niet kan acteren" lachte ik.
    Ik keek haar even serieus aan en stak mijn handen op, "Oké, oké, je hebt me" zei ik, "Ik krijg 100 euro als een meisje me kust binnen de 2 uren dat ik hier ben, dat is gelukt, dus wij gaan vanavond goed eten hebben".
    Ik zag dat ze het niet snapte waardoor ik begon te lachen, "Aangezien jij me hebt geholpen, neem ik je mee om iets te eten, ben ik leuk of niet ?" grijnsde ik.
    Het was wel waar hoor, dat ik 100 euro kreeg, maar dat er een stukje voordeel voor mij ook inzat dat ik het kusje van Rose kreeg, dat moest niemand weten.

    Anna Bailey Miller
    "Wees eerlijk, we komen op een kut moment. Ik zie het gewoon aan jullie" zeg ze dan. "En het gaat wel" beantwoord ze zijn vraag over haar enkel. "Mag ik er ook eentje?" vraagt ze dan. "tuurlijk" zeg ik en houd de zak snoepjes voor haar omhoog. "En ja je stoorde ons" zeg ik dan met een glimlachje. "ik was hem iets persoonlijks aan het vertellen wat invloed kan hebben op mijn dansen, en aangezien hij de leraar is leek het me verstandig hem dat te vertellen" zeg ik dan en ik kijk even naar Guy. Als Axelle een snoepje heeft gepakt houd ik de zak voor haar zus "ook een?" vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 23:35 ]


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik lachte zachtjes door zijn reacties en liet me leiden door hem, zoals het zou moeten.
    Zijn handen verplaatsten naar mijn heupen waardoor ik even vergat dat hij iets vroeg.
    "Uh, ja, ballet" antwoordde ik waarna ik terug naar zijn gezicht keek.

    Ashley
    Ik luister maar half naar het gesprek tussen Axelle, en de twee anderen. Als het meisje me een snoepzak aanrijkt en vraagt of ik er ook een wil, zeg ik 'Nee, bedankt'


    That is a perfect copy of reality.

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Dat meen je niet. Daar vind ik je nou echt geen typetje voor.' en ik strijk met mijn hand over haar rode haren. Ik laat haar een rondje onder mijn draaien waarna ik dezelfde positie weer terug inneem. 'Waarom ballet?' vraag ik in haar ogen kijkend.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor