• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Simon Cowell.

    Ik had de jongens allemaal gezegd dat ze hier om elf uur in de ochtend moesten zijn, want ik moest ze aan hun nieuwe assistente voorstellen die hen zou begeleiden op de aankomende tour. Kate zat hier al, zo geduldig als ze was op een stoel te wachten. De jongens zouden elk moment kunnen komen en ik was benieuwd of ze Kate aardig zouden vinden, of juist niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall Horan

    Lachend loop ik met Harry het gebouw naar binnen toe. Van zijn bui van vanmorgen en het feit dat hij Louis nog niet gezien had was niet veel meer te merken. Simon had ons gevraagd om hier naartoe te komen, maar waarom was eigenlijk nog een raadsel. Mijn lach verdwijnt als Harry die zak met chips uit mijn handen pak. 'O nee dat deed je niet hé?' vraag ik met een dreigende ondertoon in mijn stem en zie hem met een onschuldige glimlach knikken. 'Misschien wel en misschien niet Nialler' waren zijn woorden voor hij de chips opeet en het op een rennen zet. 'Harry Edward Styles' roep ik en zet een achtervolging in.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jordan.

    'Volgens mij hoor ik Niall en Harry al...' mompelde Simon, waarna hij mij vragend aankeek en naar de deur wees. Ik knikte langzaam en veegde een haarlok uit mijn gezicht voordat ik de gang opliep en bijna werd omgelopen door een jongen met krullen, Harry Styles. Ik schraapte mijn keel, maar de jongens reageerde niet.
    'Mag ik even?' vraag ik.
    Geen reactie.
    Eventjes heb ik zin om uit mijn rol te vallen en ze aan hun kraag mee te sleuren, maar ik moet aardig blijven. Hoe moeilijk ook. Ik merk dat Harry weer langsrent en gris de zak chips uit zijn handen, wat me een verbaasde blik oplevert. De andere jongen, Niall, keek me eerder aan alsof hij me ging bespringen om de zak uit mijn handen te trekken.
    'Naar binnen, nu.' mompel ik.
    Lekker begin, Kate. Twee gestoorde jongens die volwassen waren en elkaar achtervolgden. Maar goed, ik kreeg er goed voor betaald. Zolang ik hun namen maar onthield en genoeg informatie wist te achterhalen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik schud mijn hoofd terwijl mijn blik gericht is op de zak met chips. 'Geef mij nu die terug' zeg ik met een dreigend ondertoon. Die chips was mijn ontbijt en zonder ontbijt. Tsja daar kon je gewoon niet zonder. Harry stond ondertussen iets verderop en was hard aan het lachen. 'Harry help me gewoon even inplaats van me uit te lachen' zeg ik en trek een pruillip. 'Oke we gaan niet eerder naar binnen voor je heb ontbeten Nialler' zeg hij zuchtend. Tsja niemand kon op tegen de puppy ogen van Niall Horan. 'Trouwens wie ben jij eigenlijk en waarom was het de bedoeling dat we daar naar binnen gaan?' vraagt Harry en richt mijn blik even op het meisje. Voor mij de gelegenheid om de zak chips uit haar handen te pakken en naar Harry te lopen. 'Dankje Hazz' zeg ik en duw de zak onder zijn neus. 'Omdat je zo lief bent geweest om me te helpen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jordan.

    Ik kijk de twee jongens ongelovig aan. Hoe kunnen deze twee kleuters nou lid zijn van een van de beroemdste bands ter wereld?! Eventjes wist ik geen woorden uit te brengen, maar ik herstelde al snel.
    'Mijn naam is Kate. Ik ga jullie begeleiden bij de volgende tour. Als iedereen er is krijg je meer te weten.' zeg ik, waarna ik nog eens naar de deur wijs.
    'Willen jullie alsjeblieft naar binnen gaan?' vraag ik, dit keer iets vriendelijker.
    Ik kijk nog even naar Harry, die nog steeds stond te lachen. En dat om een zak chips...
    'Wat als ik nu zeg dat ik nog een doos chocola had meegenomen als welkom?' zeg ik plagend, waarna ik naar binnen loop en weer ga zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Ik zie Niall gelijk naar binnen rennen naar het woord chocola en grinnik zacht. Zelf loop ik rustig achter hem aan en ga op een van de stoelen zitten. 'Mijn naam is trouwens Harry Edward Styles en dit hier is Niall James Horan' zeg ik en wijs eventjes naast me naar Niall die ondertussen met een teleurgesteld gezicht weer zijn chips eet. Ik kijk even rond en mijn blik gaat regelmatig weer naar de deur in de hoop dat de andere ook zo komen. 'Maar het is leuk om je te ontmoeten. En de rest horen we straks dan wel weer. Hopelijk komen de andere zo ook.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jessica Jordan.

    Ik frons als ik Niall naar binnen zie rennen.
    'Ik vroeg het, ik zei niet dat ik het had.' zeg ik, waarna ik het niet kan laten om eventjes te grijnzen.
    'Ik kende jullie namen al. Het leek me wel handig om die te kennen als ik hier ging werken.' leg ik uit, waarna ik eventjes glimlach. Eerlijk gezegd had ik wel meer bestudeerd, maar dat ging ze niks aan.
    'Het is eigenlijk niet veel wat ik moet vertellen, maar wel handig om misschien te weten. En het leek me wel leuk om iets over mezelf te vertellen, aangezien jullie de komende maanden met mij opgescheept zitten.' zeg ik, waarna ik grinnik en Simon eventjes aankijk, die gelukkig tevreden knikt. Het ging dus nog goed.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Nvm!

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 17:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verkeerde RPG ;p


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    [Maain topics]


    That is a perfect copy of reality.

    (mijn topic :3 )
    Louis Tomlisnon
    Ik huppel de hang op ik was wat te laat en inn de verte zag ik Liam al de kamer ingaan en zet ik toch een looppas en kom na Liam de zaal binnen ,Mijn ogen zochten direct Harry,maar in de plaats vond ik en beeldschone chik."Hoi!"zeg ik met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    Ik knik en net op net moment dat ik mijn mond wil open om antwoord te geven komt Louis binnen. 'BooBear' roep ik vrolijk en gelijk spring ik op om naar hem toe te lopen en een knuffel te geven. Eigenlijk was ik alweer vergeten dat ik iets moest zeggen. 'Hello Liam' zeg ik vrolijk. Niall die riep ook gelijk al weer hallo en richte zijn blik weer op Kate. 'Eigenlijk vind ik dat best wel een slim idee en klinkt gezellig' zegt hij en eet dan weer rustig zijn chips op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jessica Jordan.

    Ik frons eventjes. Vier van de vijf waren aanwezig, ik miste er nog één. Vreemd genoeg had ik wel verwacht dat ze te laat zouden zijn, het waren immers kleutertjes. Ik glimlach als de jongen, -waarvan ik weet dat het Louis is- eventjes groet en ik loop naar hem toe.
    'Leuk je te ontmoeten, ik ben Kate.' stel ik mezelf voor, waarna ik hem een hand geef. 'En jij bent vast en zeker Louis?' vraag ik nog eventjes, waarna ik ook even naar Liam glimlach. Handig toch, de namen alvast leren.
    'Ik begin zo, als jullie allemaal willen gaan zitten...'


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    'BooBear!' hoor ik een bekende stem die mijn blik van het meisje naar hem richten "Hazza!"roep ik blij en hij komt naar me toe gelopen en heeft me een knuffel.Daarna kwam niall binnen en zeiden ze ook even halo tegen Liam.Het meisje kwam glimlachend naar me toegelopen.'Leuk je te ontmoeten, ik ben Kate.' stelde ze zich dan voor en schudde me de hand.'En jij bent vast en zeker Louis?'vroeg ze dan voor de zekerheid."Yes miss,I'm Louis Tomlinson."zeg ik op een bekate toon en lachte dan even.'Ik begin zo, als jullie allemaal willen gaan zitten...'zei ze dan en ik plaatste me naast Hazza.

    Liam James Payne
    Louis kwam kort achter mij binnen,enalgauw werden we begroet door Harry en Niall,en niet veel daarna een meisje waarvan ik vermoedde dat ze nu voor ons ging werken.Ik zette me op een van de stoelen en wacht af tot Zayn er is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH