• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik keek even naar haar.Ik wist dat ze het vervelend vond.En ik had ook 1 van die meiden hun leugens gehoort over Jaimy-Lee."he negeer al die leugens nou maar.Jij bent mijn zusje en ik weet 1000% zeker dat wat ze over je zeiden niet waar is."zei ik dan en ging wat dichter bij haar zitten en vreef bemoedigend over haar schouder. ( nog 1 reactie en ik ben gaan slapen ^-^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik frons eventjes. 'Tja euh... Ik hoop het.' zeg ik grinnikend, waarna ik Louis eventjes bekijk. Als hij maar normaal gooide. Ik keek nog een keer naar de sleutel in Louis' handen. Ik hoopte toch voor hem dat hij maar normaal deed, en anders... Moest ik even nadenken wat ik ging doen.
    'Gooi maar.' zeg ik glimlachend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben er weer]


    That is a perfect copy of reality.

    Wonderwatch schreef:
    Jordan

    Grijnzend pak ik wat snoep, en stop het in mijn mond. 'net nog een filmpje op youtube geupload' lach ik.. Ik kijk hem aan, en grijns lichtjes..


    Niall James Horan

    Ik knik als antwoord op haar antwoord aangezien er nog snoep in mijn mond zit. 'Vertel of laat eens zien' zeg ik lachend en kijk haar weer aan. 'De andere waren namelijk ook geweldig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jordan

    'Is goed' zeg ik, en pak mijn Ipad van tafel. Ik zoek het filmpje op en laat hem zien. Onzeker kijk ik hem aan, en tik met mijn voet..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    Vrolijk loop ik achter haar aan en pak de Ipad aan waarna ik op de bank ga zitten. Ik kijk naar het flimpje en glimlach. 'Niet zo onzeker aangezien het geweldig is' zeg ik zonder mijn blik van het scherm af te wenden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jordan

    Ik lach, en plof naast hem neer. 'Het kan altijd beter' zucht ik, en leun op mijn handpalm. Ik kijk ook even naar het filmpje en lach..


    El Diablo.

    Niall James Horan

    'Of het nog beter kan betwijfel ik. Dit is echt geweldig zoals ik net al zei' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Je moet me geloven als ik zeg dat het niet lang meer kan duren voor je ons achterna gaat.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jordan

    Ik lach, 'watch out' grijns ik. Ik neem nog een snoepje, 'wat zullen we doen?' mompel ik, en kijk hem aan..


    El Diablo.

    [Who wants to talk with Jaimy-Lee?]


    That is a perfect copy of reality.

    (Ik wil wel, maar ik zit zelf nog bij Haz en Lou, dus het gaat moeilijk. :P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Dan gaat het idd wat moeilijk xd]


    That is a perfect copy of reality.

    (Het is hier stil.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall Horan

    Ik kijk haar aan en knik. 'Denk dat dat inderdaad de juiste woorden zijn. Je bent echt een goede concurrentie dan, maar ook nog steeds zusje' zeg ik lachend en haal mijn schouders op. 'Zeg het maar. Mijn ideeën zijn op net als het snoep'

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 19:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Ja klopt]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer