• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Kate Jessica Jordan.

    Ik zucht zachtjes. Ik haatte het zo als iemand te laat was. En Louis was echt de kinderachtigste hier, maar goed. Ik had niets te kiezen, dus ik negeerde het maar verder en ging op Simon zijn bureau zitten, waarna ik mijn benen over elkaar sloeg.
    'Ik voel me net een lerares hier...' zeg ik tegen Simon, die eventjes grinnikt maar snel knikt. Volgens mij voelde hij hetzelfde.
    'Nou goed, ik heb geen zin om langer te wachten dus ik begin maar...' mompel ik, waarna ik rechter ga zitten en eventjes glimlach.
    'Mijn naam is dus Kate Jordan, ik ben negentien jaar en ik ga jullie helpen en begeleiden op jullie volgende tour. Dus jullie zitten de komende maanden aan mij vast.' zeg ik grijnzend, waarna ik even pauzeer en mijn verhaal weer vervolg.
    'Persoonlijk heb ik nog weinig te vertellen... Hebben jullie nog vragen?' vraag ik, waarna ik de jongens eventjes aankijk.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles

    Als ik zit en Louis naast me komt zitten, kijk ik hem met een pruillip aan. 'Waar was je vanmorgen gezien ik je echt niet kon bereiken. Iets wat ik niet van je gewend ben en ook niet tegen kan' zeg ik zacht. 'Trouwens die bekakte toon is echt nog steeds lachwekkend alleen is je eigen stem nog steeds leuker.' ik kijk weer even naar Niall die nog steeds op dezelfde plek zit als net. Met veel moeite pak ik opnieuw de zak chips uit zijn handen en voor hij wat kan zeggen ga ik bij Louis op schoot zitten. 'Jij beschermt me wel toch?' vraag ik met puppy ogen en eet rustig van de chips.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik kijk naar Harry ie me met een pruillipje aankeek.'Waar was je vanmorgen gezien ik je echt niet kon bereiken. Iets wat ik niet van je gewend ben en ook niet tegen kan' zei hij dan zacht,ondertussen was Kate al bezig met vertellen,maar dat ging ik later nog wel eens horen.'Trouwens die bekakte toon is echt nog steeds lachwekkend alleen is je eigen stem nog steeds leuker.'zegt hij dan en ik grijns even."Ik had me verslapen."zei ik zacht terug terwijl hij een zak chips uit Niall's handen rukt en op mijn schoot komt te zitten.Ik grinnikte even toen hij vroeg of ik hem kon beschermen en ik sloeg mijn armen om zijn middel en hoorde toen nog Kate vragen of we nog vragen hadden."Kun je dat alles nog eens herhalen?"vroeg ik dan ,het klonk best dom maar ik had dus niets gehoord van wat ze zei.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    'Louis William Tomlinson hoe kun je je nu verslapen als ik je nog bel?' vraag ik lachend en kijk hem aan. Mijn hoofd leg ik tegen zijn schouder zodra hij zijn armen rond mijn middel slaat. Even verbaasd kijk ik naar Kate aangezien ze blijkbaar al aan het vertellen was. 'Uh eigenlijk heb ik dezelfde vraag als Louis. Gezien ik ook niet echt iets van het verhaal heb gehoord' zeg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bijt zacht op mijn lip. 'Natuurlijk...' mompel ik, waarna ik mijn nagels in mij vel zet om niet boos te worden.
    'Zoals ik al zei, Ik ben Kate. Negentien jaar en ik help en begeleidt jullie met de tour, dus de komende maanden zul je met me moeten dealen of je dat nou leuk vind of niet!' zeg ik, waarna ik merk dat mijn stem een waarschuwende ondertoon had.
    'Nog meer vragen?! En ik wil niet weer horen of ik het wil herhalen.' zeg ik, waarna ik opsta en mijn paardenstaart iets vaster aantrek. Volgens mij zag ik er echt kwaad uit, wat ik ook wel was. Stond ik hier tegen de muur te praten?!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    "Sorry hazz."mompel ik dan en luister ditkeer wel naar de uitleg van haar,op het einde kwam ze wat drijgend over,een vrouw met pit dus.Me likey! Ik grijnsde en na haar uitleg begon ik met de krulletjes van Harry te spelen,Ik vind het trouwens totaal niet erg dat we met haar opgescheept zitten.Dacht ik lipbijtend.

    (moet even weg tot strax )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics ;D ]


    There's power in the words you whisper.

    [Hoe moeten de andere personages beginnen?]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Edward Styles

    'Het maakt niet uit Lou' zeg ik en luister dan ook naar de uitleg. Ik schud mijn hoofd met een onschuldige glimlach als ze vraagt of er nog vragen zijn. 'Trouwens Lou. Ik ga je niet kwijtraken toch?' fluister ik grijnzend als ik zijn blik zie. 'Is er misschien nog wat te eten gezien ik honger heb en Harry mijn chips heeft?' Mijn blik gaat erna even naar Niall en begin hard te lachend. 'Sorry Nialler'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Tot straks!(K))

    Kate Jessica Jordan.

    Ik bekijk Louis en Harry even en rol met mijn ogen. Die twee moest ik zeker weten in de gaten houden, want ik vertrouwde hun voor geen ene meter. Ik sta op en bijt even op mijn lip.
    'Ik heb nog wel wat snoep in mijn auto liggen...' mompel ik tegen Niall, waarna ik hem even lachend aankijk.
    'Dit is alles, denk ik.' zeg ik, terwijl ik mijn lijst van het bureau pak en iets af vink. Ik was heel serieus en strikt met dit werk. Ik tik even met de pen op de lijst en zucht.
    'Dan moeten jullie morgenvroeg om acht uur hier zijn. En voor vandaag zijn jullie klaar, tenzij je een goede reden hebt om hier te blijven rondhangen.' zeg ik, waarna ik snel iets op de lijst krabbel en hem weer terug op het bureau leg.
    'Alles duidelijk?' vraag ik nog even voor de zekerheid.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:41 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Als de jongens naar huis gaan, kunnen zusjes daar hun gesprek beginnen.(A))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Voor mij is alles duidelijk en zal er morgen om 8 uur zijn' zeg ik vrolijk en sta op. Snel geef ik Harry en Louis nog een dodelijke blik. Ik moet gewoon mijn ontbijt hebben en had honger. Volgende keer maar eens zorgen dat ze niet weer alle chips afpakken. 'Ik neem aan dat je weet dat ik niet eerder naar huis ga voor ik het snoep binnen heb?' vraag ik lachend en kijk Kate aan. 'Mhm, het is dan maar de vraag of ik nog thuis kom' mompel ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kate Jessica Jordan.

    Ik grinnik zacht. 'Denk je nou echt dat ik zo gemeen ben om jouw geen snoep te geven? Zover ga ik ook weer niet hoor...' zeg ik, waarna ik iedereen gedag zeg, eventjes glimlach en mijn tas pak om vervolgens naar mijn auto te lopen, met Niall op mijn hielen natuurlijk. Ik maak de auto open en buk even om het snoep te zoeken.
    'Ik heb het al. Wil je toffees of drop?' vraag ik, waarna ik de twee zakjes snoep pak en Niall even aankijk. Ik had best wel medelijden met hem dat die andere twee zijn chips afpakken, al was het nog zo kinderachtig.
    'Weet je, pak ze maar alle twee.' zeg ik zuchtend, waarna ik Niall het snoep geef.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ok.]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne
    Na de uitleg van Kate mochten we weer naar huis,ik zuchtte.Het was al bijna een maand uit tussen ik en Danielle en ik was er nog steeds niet goed van.Ik neem nog afscheid van de anderen en loop dan het gebouw uit,waar er weer tientallen fotografen aan de poorst stonden.Ik glimlachte gewoon en stapte dan mijn taxi in,die voor me had gewacht.Na zo'n kwartier in gedachtes verzonken te zijn,kwam ik toe en bedakte hem waarna ik uitstapte en mijn huis binnen ging.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH