• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles

    'Lou wat doe je me toch weer aan' zeg ik lachend zodra we de winkel binnen lopen en ik overal leuke dingen zie hangen. 'Dit kan nog eens moeilijk worden en een tijdje duren'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Arriver schreef:
    [Moet ik nog op liam reageren?]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson
    "Ja dit word echt moeilijk!"z i en kijk even nar de 6 paar shirt die ik a vast heb."En dit is nog maar he begi van de winkel" Niet zo ver vandaan zie ik blonde haren die me bekend vookomen "he Hazz"zeg ik en stoot hem aan"Is dat Kate niet?"vroeg ik hem dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Arriver schreef:
    (...)

    hij is aan het douchen en zei zat tochin haar boom we ikweet niet hoe ik nu met Liam moet reacheren :s )
    (en sorry voorde schrijffouten e is iets mis met mijn toetsenbord)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee
    Ik zucht en ik spring uit de boom, dan loop ik weer terug naar huis, 'Ben thuis' schreeuw ik. Ik gooi mijn jas weg en trap mijn schoenen uit en loop de woonkamer in. Ik loop naar de keuken en pak een reep chocolade, dan wacht ik totdat Liam komt.


    That is a perfect copy of reality.

    [Ohja, Europe = Arriver]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    Met een handdoek om mijn Lichaam gewikkeld ga ik naarmijn slaapkmer en nem een niew stje kleren.k hoorde Jaimy-Lee reen dat ze thuis was.Na mijn klern aangedaan teheben ging iknaar beneden en zag haar al zitten in de zetel mt ee reep chocola"Ok ik hef me over,nu alstubleft geen voeel overme heen kieperen"zeg ik lachend en ga naast haar in de zetel zitten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles

    'Dat word het ook en we moeten toch iets verzinnen' zeg ik en pak een paar shirts. 'Dat is zo en daarom is het juist een probleem' zeg ik vrolijk en kijk hem aan. 'Vertel eens' zeg ik en volg al snel zijn blik. 'Ja volgens mij wel en volgens mij is haar poging toe niet opvallen mislukt'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Laten we haar eens gedag zeggen!"kir ik en neem Hazza mee naar Kate"Hey Kate ,wat toevallig."zeg ik en glimlach dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Als ik eindelijk mijn mobiel heb gevonden en wil gaan bellen merk ik dat Harry en Louis me aankijken. Fijn, mislukt. Dat zal de paparazzi weer leuk vinden... Ik bijt op mijn lip en twijfel of ik nou moet gaan bellen of niet, maar dan heb ik kans dat Louis en Harry doorkrijgen wat ik nou werkelijk doe bij hun band. Ik stop mijn mobiel maar weer weg en slaak een gefrustreerde zucht. Als Louis en Harry naar me toe komen glimlach ik waterig.
    "Leuk om jullie weer te zien... Inderdaad toevallig ja." mompel ik. Ik moet nu wel een goed excuus verzinnen om hier te zijn, aangezien ik geen geld of creditcard bij me heb. Het gaat echt geweldig Kate, klasse. Als ik zo doorging viel ik sowieso binnen drie dagen door de mand.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Styles

    Voor ik wat kan zeggen neem hij me alweer mee naar Kate. 'Hello en hetzelfde als Lou zegt' zeg ik vrolijk tegen Kate. 'En ook gelijk sorry voor mijn reactie van vanmiddag'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaimy-Lee Rosë Payne
    'Nah, ik haal geen grappen meer bij jou uit, jij bent te saai.' Zeg ik en ik kijk Liam lachend aan. Ik breek een stuk chocolade af en geef het aan Liam, 'Ook wat?' Vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    Ik neem het stukje chocola van haar aan."Wel het makt me niet ui als ik saai ben,mar i wrd algenoeg bekogeld met eten soms Louis en da Soms Harry en dannals ik thuis ben doorjo."zegik lachend eneet van de chocola.

    Louis Tomlison
    Ik glimlach weer even naar haar en kjk dan naar Harry"We zullen wij nog wat vedr zoeken dan?Ik dnk dat Kate ook wel verdr wil shoppen"stel ik dan aan hem voor.Want als wenu iet verder zoeken ztten e hier overmorgen nog

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:02 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik knik vluchtig en frons eventjes. "Het geeft niet, ik was juist diegene die jullie serieus wilde opstellen, wat jullie trouwens niet heel goed kunnen." zeg ik, waarna ik eventjes zucht en mijn mond weer dichtklap. Ik moet meer over ze te weten zien te komen. En dan bedoel ik niet dat Harry krullen heeft en Louis streepjes draagt... Nee, het moest persoonlijk en diep gaan. Maar hoe ging ik dat aanpakken? Ik dacht even na en opeens heb ik een idee.
    "Hebben jullie vanavond iets te doen? En dan bedoel ik rond negen uur? En ehm.. Ik was niet echt aan het shoppen, ik keek meer wat rond."

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 22:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (*Hoest eventjes* leeft iedereen nog?)


    Reading a good book is like taking a journey.