• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Ik dacht dat ik al daarop gereacheerd had o-o )
    Louis Tomlinson
    Ik grijns"Ik zal je wel wakker houden Hazz wat koste dat het kost!"roep ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Haha dat denk ik soms ook en dan blijkt dat het niet zo is of het verdwijnt ineens]

    Harry Edward Styles

    'Daar ben ik je echt heel erg dankbaar voor Boobear' zeg ik vrolijk en geef hem een knuffel. 'Wil nu dus echt niet in slaap vallen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    'ALs ik je bijna in slaap zie valen zal ik wel keihard in je oor roepen"zeg ik grijnzend na de knuffel


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles


    'Dat is inderdaad een manier om wakker te blijven, maar met jou blijf ik wel wakker. Vooral als je weer eens zo druk bent' zeg ik grijnzend. 'Dat maakt het gezellig dus slapen onmogelijk'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik lach even als hij dat zegt"Ok dussssZullen we dan maar?Ik heb dringens nieuwe thoms nodig!"zeg ik dan en steek mijn voet in de luchtIk had zo'n paar thoms maar ik wou nieuwe hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    Ik kijk hem aan en schud mijn hoofd. Iets wat er voor zorgt dat mijn krullen vrolijk op en neer dansen. 'Lach me niet uit en dan gaan we inderdaad maar' zeg ik lachend en kijk even naar zijn schoenen. 'Dan is er maar een woord die bepaalt wat we vandaag gaan doen en dat is shoppen' zeg ik grijnzend. 'Dan kunnen we eens opzoek naar nieuwe schoenen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    "Ok Hazz."zeg ik met een glimlachje."Its shoptime!" gil ik dan en wacht tot Harry van mijn schoot af gaat.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Styles

    'Dat is het inderdaad' roep ik lachend en zet mijn pandamuts weer op die de hele tijd op het bankje lag. 'Alleen ben ik een beetje te lui om op te staan en zit eigenlijk wel lekker dus verzin maar iets om op te staan.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik dacht even na en nam Harry's middel vast en stond op waarna ik hem een tiojdje mee sleur."Want a piggy ride?"vraag ik kinderachtig tegen hem enn grijns dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (hazza stukje?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Harry Edward Styles

    Ik kijk naar Louis en begin te lachen als hij me een tijdje meesleurt. ''Misschien wel en misschien niet. Wie zal het zeggen dat het antwoord ja is' zeg ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson
    Ik grijns even."Dat ben jij styles maak nu de beslissing an je leven!"zeg ik lachend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (hazza stukje?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Moet ik nog op liam reageren?]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles

    'Weet je zeker dat ik dat ben en je weet toch dat je zulke beslissingen niet aan mij moet overlaten?' vraag ik lachend. 'Maar de beslissing van mijn leven is dan toch een ja'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer