• Deze RPG heb ik gebaseerd op een story van mij, maar die staat niet op Quizlet... Nou ja, ik zal het even uitleggen.

    De manager van One Direction heeft een nieuwe assistente aangenomen, die nogal in de smaak valt bij de jongens. Misschien wel íets te veel. Maar wat niemand weet is dat dit meisje eigenlijk een actrice is die door de paparazzi is ingehuurd om interessante weetjes, geheimen en foto's van de jongens te verkrijgen. Komen de jongens erachter? En wat zou er gebeuren als één van de jongens toch haar hart zou kunnen veroveren?

    One Direction.
    -Niall Horan. MirrorMalik.
    -Zayn Malik.
    -Louis Tomlinson. Nyan.
    -Liam Payne. Nyan.
    -Harry Styles. MirrorMalik.

    Andere personages.

    -Kate Jordan. (actrice, assistente.) Famous1xx
    -Simon Cowell. (manager) Famous1xx.

    Eventuele andere personages.
    - Jordan Horan. (Zusje Niall.)
    - Delaney Tomlinson. (Zusje Louis.) Rider.
    - Jaimy-Lee Payne. (Zusje Liam.) Europe.

    Regels:
    -Ik-vorm.
    -Minimaal 2 regels, geen maximum.
    - Als je iets wilt zeggen wat niet in het verhaal hoort, binnen haakjes. ()
    -16+ is in principe niet in dit verhaal, maar als je het echt wilt mag het. Zolang het netjes blijft!
    -Ik reserveer de personages op aanvraag, maar als je langer dan drie dagen niet hebt geschreven verloopt je reservering. Tenzij je op vakantie bent of je een andere geldige reden hebt. Anders loopt het verhaal vast.
    -Geen ruzies alsjeblieft, als er een meningsverschil is lossen we het samen op.
    -Meerdere personages MAG.

    * Uitgebreide info & foto's van de personages: Klik. (:

    We beginnen hier met schrijven.(A)
    Nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:16 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson
    'Kunnen jullie dit keer wel iets rustiger doen? Want ik wil niet dat we... Euh... Ik bedoel dat jullie opvallen.' zei ze toen ik uitgestapt was,ikzelf zette ook een zonnebril op."Hmmm oké dan."zei ik en sloot de deur nadat Harry ook uitgestapt was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Jessica Jordan.

    Ik glimlach naar Louis. 'Bedankt.' zeg ik, waarna ik voor de twee jongens uit naar Starbucks loop en mijn hoofd omlaag hou. Ik kijk nu wel naar de grond, maar goed. Ik kijk even op als ik met de jongens naar binnen loop.
    'Ik betaal wel, want Louis reed al.' zeg ik, waarna ik mijn haren uit mijn gezicht veeg en de jongens aankijk.
    'Zeg het eens. Wat willen jullie hebben?' vraag ik glimlachend.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik zit rustig, hoog, en goed verstopt in de boom en vind het eigenlijk best fijn. Dan hoor ik in de verte iemand mijn naam roepen. Zou dat Liam zijn? Ik grinnik even zachtjes. Mooi, dat Ik op dit plekje bleef zitten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson
    "Voor mij een capucino."zeg ik dan met een glimlachje"Wat moet jij hebben,Harry?"vroeg ik hem dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Liam Payne
    "Jaimy-Lee!"roep ik nog eens en loop de straat door,waar zit ze toch?Strax was ze mischien ontvoerd!Liam rustig!ze is heus niet onvoert!probeerde ik mezelf gerust te stellen."Komaan Jai,dit is niet leuk meer!"roep ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ( hmm het is hier stil)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Ik hoor weer iemand mijn naam noemen, ik reageer er niet op. Ik bleef lekker in deze boom zitten. Ik staarde naar de lucht. Hoelaat zou het nu zijn? 15.00?


    That is a perfect copy of reality.

    (Jep, maar ik kan niks.:P)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Hmmm mischien moet je eens vragen aan MirrorMalik om nog een stukje te schrijven als ze online is)
    Liam Payne
    Ik paseerde de grote boom en zag iets in het gras blinken en fronste mijn wenkbrauwen en liep er naar toe.Maar dat is...Jaimy-Lee haar gsm!"Jaimy!"riep ik geschrokken en raapte haar gsm op,wat als iemand haar echt ontvoerd heeft.Ik haalde mijn mobiel boven wat moest ik eerst doen bellen aar de jongerns om hulp of...1de polietie direct bellen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    Omdat ik nu heel hard iemand mijn naam hoorde roepen, schrok ik en viel ik uit de boom. Ik kon de klap opvangen, en kwam alsnog met mijn voeten op de grond. 'Ja?' vroeg ik toen ik uit de boom gevallen was.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    'Ja?'Hoorde ik iemand achter me en schrok me dood."Oh mijn god Jaimy-lee!Waar zat je ik was dood ongerust!"riep ik nu best wel kwaad.Ik haf om mijn zusje en zou kapot zijn als ze er niet meer was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Eeeeh, ik was altijd hier' zei ik zo onschuldig mogelijk. 'Waarom zo kwaad? Ik leef toch nog' zei ik toen. Ik keek Liam met een schuin hoofd aan, hij was nu echt kwaad.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    "Je stuurde dat je binnen de 5 minuten thuis was,een halfuur later was je er nog steeds niet en je antwoorde niet op mijn sms'en !En wat dacht je wel toen ik je gsm op de grond vond!Ik had bijna de politie gebeld omdat ik dacht dat je ontvoerd was!"riep ik dan kwaad en ademde eens diep in en uit om te kalmeren."Ik heef om je en was bezorgd Jai,je kon toch wel een berichtje getstuurd hebben dat je later kwam,en trouwen vanwaar kwam je nu?!"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaimy-Lee Rosé Payne
    'Dat zei ik net ook al, ik was hier al de tijd' zeg ik geïrriteerd. 'Mijn mobiel viel op de grond, daarom kon ik niks terug sturen' zei ik toen nog geïrriteerd. Die overbezorgdheid van mijn broer ook soms. 'Ga nou niet boos doen, ik ben er toch?' vroeg ik toen. Ik keek mijn broer boos aan en toen liep ik weg.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam Payne
    'Ga nou niet boos doen, ik ben er toch?'vroeg ze en liep toen boos weg,ja nu ben je er niet meer dacht ik geïriteerd en liep dan achter haar aan."Komaann Jai,laten we nu terug gaan en het verheten ok?"vroeg ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH