• Mijn eerste rpg, dus zeg aub als er iets niet goed is ;]

    (One direction is trouwens een paar jaar jonger, maar de band bestaat wel.)
    Back to school
    De manager van de wereldberoemde boyband One Direction heeft besloten dat de jongens weer terug moeten naar school. En dan niet zo'n luxe privéschool voor rijke mensen, nee, een echte openbare school. Ze worden net als anderen behandeld. De ene is het lievelingetje van elke leerling, de ander weer een populaire boy uit de klas. Het is irritant voor de jongens dat ze steeds aan moeten horen hoe beroemd ze wel niet zijn, handtekeningen uit moeten delen of om de gekste reden met fans op de foto te moeten. Maar er zijn ook belangrijke en leuke dingen die op die school gebeuren. Vrienden, vijanden, leraren, liefdes, stalkers, je kunt het allemaal zo gek niet bedenken.

    Als je mee wilt doen aan deze rpg, vul dan gelieve dit lijstje even in:
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (1D boys rond de 15/16. hoeft niet de originele leeftijdsverschillen te hebben):
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Familie:
    Extra:
    Crush (kan nvt zijn):


    Rollen:
    Jongens: IK ZOEK NOG EEN NIEUWE HARRY STYLES! BELANGSTELLING? ;]
    - Harry Styles ~ Nyan
    - Liam Payne ~ quin98
    - Louis Tomlinson ~ MirrorMalik
    - Niall Horan ~ MyDreamStory
    - Zayn Malik ~ Casirea
    - Andrew Justin Cole ~ quin98
    - Dylan Calvin Jackson ~ AgentP
    - Felix McDown ~ Nyan
    -

    Meiden: VOL!
    - Brianna Taylor Josephs ~ RememberYoux + crush Harry
    - Heaven-Leigh Amoré Jones ~ Europe +crush Liam
    - Layla Noa Jones ~ AgentP + crush op Niall
    - Melody Eliza Lockwood ~ MirrorMalik + goede vriendin Niall
    - Emily Elizabeth Johnson ~ AnneMalik + crush op Zayn
    - Demetria Avalon Smith ~ Alloveryou
    - Savannah Mackenzie Romano ~ Wonderwatch + crush niall and zayn
    - Bluehope + crush Louis
    -
    -


    Ik heb het liefst niet alleen maar vriendinnetjes, liever ook friends/stalkers/nerds/enz.

    Regels:
    ~Minimaal 4 regels. Zo niet, krijg je waarschuwing. Na een paar waarschuwingen verwijder ik je uit het topic.
    ~+16 mag, maar hou het netjes
    ~Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~Maximaal 2 characters per persoon.
    ~Ruzies alleen IC
    ~OOC tussen haakjes
    ~Het liefst mensen die wat vaker online zijn, zo blijft het topic leven.
    ~Have fun :Y)


    Updates:
    Ze beginnen op de eerste dag, waar de jongens voor het eerst naar school gaan, en hun roosters en boeken op gaan halen.
    Relaties:
    Nog niet :)



    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Layla Noa Jones
    En daar sta je dan in je eentje. Verdwaald. Waarom kon ik deze dingen nou niet onthouden? Ik bedenk me nu opeens dat ik Brianna zag lopen net. Snel ren ik terug. Jepp als ik het niet dacht, hier dus. Snel open ik de deur en wandel naar binnen. 'Sorry, sorry dat ik te laat ben. Maar ik was nogal verdwaald.' zeg ik met een rood hoofd. Snel ga ik op een plek zitten die nog vrij is en zucht.


    Do what people say you can't.

    quin98 schreef:
    (...)
    [Ze bedoeld dat je niet moet schrijven over wat een ander personage zegt, dat is best irritant want het kan zo zijn dat je personage helemaal niet oz zou reageren of dat zou zeggen, je kan wel in je reactie plaatsen over wat iemand zegt als het niet een rol van een ander is]

    [Is goed, het is mijn eerste rpg, dus als er iets niet goed is, moet je het gewoon zeggen]

    [Is goed :)]

    Niall Horan

    Ik liep de klas in en ging naast Liam zitten. Schuldig keek ik hem aan en keek ik weer naar de docente. Even schudde ik mijn hoofd en was weer bij de les. Ik gaapte verveeld en wachtte tot het voorbij was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik kijk naar Niall en grinnik. 'Volgens mij moest jij niet alleen even naar de wc of wel?'fluister ik lichtjes lachend naar hem en kijk hem aan. Daarna luister ik weer een beetje naar de saaie uitleg, ik had niks met godsdienst

    [Wie wilt met Heaven-Leigh praten]


    That is a perfect copy of reality.

    [Je kan naar Zayn... Die zit alleen bij een tafel... ]


    All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them..

    Heaven-Leigh Amoré Jones
    Ik loop de klas in en zie Zayn alleen zitten. Ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten. Ik zeg 'Hey Zayn, ik ben Heaven-Leigh' en ik glimlach even. Ik kijk de klas rond en zie Niall en Liam ook zitten. Ik bleef het maar niet kunnen geloven, ik die bij onze direction in de klas zat.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 18:46 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis William Tomlinson

    Met een grote grijns op mijn gezicht loop ik door de gangen opzoek naar het juiste lokaal. Ondetussen was ik de rest alweer kwijt en had geen idee waar ik heen moet. Uiteindelijk vind ik het juiste lokaal en loop naar binnen toe. 'Sorry dat ik te laat ben?' vraag ik twijfelend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn

    Ik kijk op en glimlach. 'Hey, Zayn.' stel ik mezelf grijnzend voor. Ik kijk even rond en rek me dan uit. 'Dus.. Blijft deze school zo saai?' grinnik ik..


    El Diablo.

    [Huh, maar Casirea was toch Zayn?]


    That is a perfect copy of reality.

    Layla Noa Jones
    Ik staar een beetje voor me uit. Godsdienst, niets voor mij. Ik kijk na een tijdje een beetje rond. Gewoon kijken bij wie ik dit uur zat. Maar mijn blik blijft de hele tijd hangen bij Niall. Wat was hij toch knap.


    Do what people say you can't.

    Europe schreef:
    [Huh, maar Casirea was toch Zayn?]


    Do what people say you can't.

    Europe schreef:
    [Huh, maar Casirea was toch Zayn?]

    [Ja, Casirea is ook hier :P Ze is even op mijn laptop waarop een of andere vage reden mijn account niet wil uitloggen... Haar Iphone liep vast.. That's why..]


    El Diablo.