• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    Bloemkool, mensen die iets tegen homoseksuelen hebben weten vaak dat ze het tegen een homoseksuele hebben, en beledigen ze expres. Wij hebben geen idee of jij homoseksueel bent, wij vinden je gewoon een kreng.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jeey Beth is dood:Y)

    Ik ben lesbisch, naja.

    Een kreng? AWHH DANKJEWEL, ZO AARDIG! Byebye, sweety's. Sweet dreams and kisses. ;) Like what. HAHAHAHAHAHA.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Het was vreemd, maar niemand leek het erg te vinden dat Beth dood was. We zaten allemaal heel bezorgd bij Sarah. "Is het niet beter als we gaan slapen?" stelde ik voor. Dan kijken we morgen wel verder.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Rose

    Beth springt van de rots. Zou ze het dan zo erg vinden? Eerst verslaafd aan alcohol en nu zelfmoord? We overleggen dat we er niks aan gaan doen. Prima denk ik, ze mocht mij toch al niet. We gaan weer op het bed zitten.

    Alice24 schreef:
    Rose

    Beth springt van de rots. Zou ze het dan zo erg vinden? Eerst verslaafd aan alcohol en nu zelfmoord? We overleggen dat we er niks aan gaan doen. Prima denk ik, ze mocht mij toch al niet. We gaan weer op het bed zitten.


    [Beth viel van het dak.......... onee ik begin rare trekjes van haar te vertonen..]


    ©1998

    [Veel succes he! En probeer me vooral na te doen, vind ik leuk en dan word ik beroemd. Haters make me famous!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik weet niet hoor, maar je was toch weg...]


    ©1998

    [Ik ben overal en nergens]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (oke, nu wordt het me allemaal te onduidelijk. Brooke, ik heb niets op je tegen maar je doet gewoon soms een beetje lullig. Waarschijnlijk ben je gewoon een heel direct persoon en vatten wij dat soms verkeerd op omdat we je niet echt kennen. Maar nu wil ik eigenlijk wel graag weten wat ik aan je heb. Ben je nog op het forum of niet. Als je graag wilt blijven wil ik wel iets schrijven dat ik beth red ofzo, dan moet je het zeggen. En ps ik heb echt niets tegen op homo's en lesbies. Waarom de vraag??)


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    [Een gezegde wat mijn potato net me heeft verteld als ik zit in een situatie als dit: Dikke vinger. Dankjewel Bente, alhoewel het op jou manier leuker is.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Een gezegde wat mijn potato net me heeft verteld als ik zit in een situatie als dit: Dikke vinger. Dankjewel Bente, alhoewel het op jou manier leuker is.]


    ik zweer dat dit geen abn is


    ©1998

    (WTF waarom is Beth dood?)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sarah

    Ik was bang. Bang dat ik zwanger was. Iedereen sliep behalve ik. Ik sloop naar Rose en ik probeerde haar wakker te maken. Dat was niet moeilijk want aangezien ze toch niet slaapt had ze gewoon haar ogen dicht. Ze draaide zich om en ik vroeg haar: 'waarom denk je dat ik zwanger ben?' Bij die woorden zakte ik in elkaar en plofte op rose's bed. Ik voelde me vreselijk.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Wie zegt dat ik alleen maar ABN spreek, miss purrrfect?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (jade dit slaat echt nergens op! Ik vind het echt stom dat je haar dood hebt laten gaan.!!!!')


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!