• Nieuwe Topic

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142060

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 16:32 ]


    ©1998

    (ja ze kan het niet meer aan, we zijn te sexy!)

    [Bloemkool... Die... Zegt dat wij geen ABN spreken? OMFG Daar viel ik bijna van mijn stoel van het lachen xD xD xD Maar goed. Ik denk dat Elise nu wat moet zeggen, maar ze heeft gym ofzo :S]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [Weet je wel wat ABN betekent? [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (ok nouja komt later wel :3 hoe vond je onze... discussie?)

    [De discussie is geweldig, dankjewel. ABN staat voor Algemeen Beschaafd Nederlands, ik ben zo'n beetje de enige die dit al tijdens de hele RPG spreekt.]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    [K was douchen. Goed he, dat ik mezelf ben. Moet je het liedje Beautiful van Christina Aguilera maar is luisteren en kijken. Leuk he, dat ik overal kritiek op heb]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Euh
    Achterkant Bavianen Neus?
    Alice Bakt Noedels?
    Als Brook negative (is)

    Erg moeilijke vraag vinden jullie niet

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 19:55 ]


    ©1998

    [Hm, nahh ik ga door met de RPG. Is wel leuk zo, kritiek en commentaar op iedereen. Moet je ook is proberen.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [K was douchen. Goed he, dat ik mezelf ben. Moet je het liedje Beautiful van Christina Aguilera maar is luisteren en kijken. Leuk he, dat ik overal kritiek op heb]


    Fijn dan ben ik nu mezelf, ik haat dat lied, ik moet duits leren, ik word gek van jou, ja dit ben ik ik ratel aan een stuk door, ben je weer lekker schoon na het douchen? En schat, om jij zou van jezelf houd, zeg ik ga lekker naar bed voor je schoonheidsslaapje.

    Btw dit ben ik niet, om ik kopieer jou gedrag... Ik doe namelijk van iemand geleerd abn en ik sla door....


    ©1998

    MyDreamStory schreef:
    [Hm, nahh ik ga door met de RPG. Is wel leuk zo, kritiek en commentaar op iedereen. Moet je ook is proberen.]


    Bij deze: IK WALG VAN JE


    ©1998

    [Hmm, lekker aardig. Dit weet je niet, maar ben je tegen lesbienne's of homo's?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bij deze: jij zou niet zo'n grote mond moeten hebben.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    PERFECT JONGENS! ga zo door :D En Brook: Gewoon, lelijk.

    Jade

    We zitten allemaal bij Sarah als het opeens begint te tochten. Ik kijk om en zie dat het dakraam open is. Ik zie nog net Beth voet verdwijnen. 'Beth klimt het dak op!' Ik kijk om me heen. Aangezien ik op mijn bed zit ben ik de eerste die op het dak komt. 'Beth kom hier!'roep ik. Maar ze luistert niet. 'Beth!' gil ik, maar het is te laat. Beth valt achter over het dak af. Ze rolt van de berg af naar beneden. De anderen zijn inmiddels naast me komen staan. 'Wat moeten we nu doen?' vraag Rose rustig. 'Ach laat maar liggen antwoord iemand. 'Straks is ze dood!' 'Die kans is zeer groot aanwezig. 'Dus, wat nu?' 'Niks, laten we maar weer bij Sarah gaan zitten.'


    ©1998

    MyDreamStory schreef:
    [Hmm, lekker aardig. Dit weet je niet, maar ben je tegen lesbienne's of homo's?]


    Nope, so watt?


    ©1998