• Ja, ik weet bijna zeker dat heel veel mensen hieronder gaan reageren met ; 'Dat is niet nodig' of met 'Dat heeft iemand al voorgesteld en dat werkt niet' of met andere negatieve reacties, maar ik wil het toch even voorstellen. Gewoon omdat ik het wel een goed idee vind.
    ~~
    Het lijkt me handig om een blokje te hebben bij je forums waarin 'Rpg's' staat. Dit is handig voor de rpg'ers onder ons [en dit zijn er best wat], want als je met een rpg meedoet is het handig om te weten of er al op die rpg gereageerd is. En als je een blokje met rpg's hebt dan heb je een mooi overzicht van aan welke rpg's je meedoet en waar je nog moet reageren, in plaats van dat je tussen 'mijn topics' helemaal gaat zoeken naar de rpg's waar je aan meedoet. Gewoon een simpel blokje met rpg's is voldoende, gewoon een optie waarmee je meteen het rpg waar je aan mee gaat doen kan toevoegen aan dat blokje.

    ~~~~
    Mitchell heeft rutger gemaild met de suggestie, hierbij zijn antwoord:

    Hoi Mitchell,

    Dank voor je mailtje. Alleen kun je beter eerst even mailen voor je aan het programmeren slaat. De suggestie gaat er om de site overzichtelijk en snel te houden niet komen. Anders krijg je volgende week weer een andere groep gebruikers die graag een ander subforum vermeld wil hebben staan.

    Groetjes, Rutger

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:33 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Novak schreef:
    (...)

    Ik heb weinig verstand van computers enzo :') Tja, het is een keuze, maar misschien is het ook omdat ik geen RPG'er ben. Ik denk dat ik me gewoon ga irriteren aan het feit dat er nog een extra knopje ergens bijkomt. En daarnaast, waar zou je dat willen plaatsen?

    Misschien onder aan Mijn Topics een apart RPG stukje. Dan heeft niemand er last van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Misschien onder aan Mijn Topics een apart RPG stukje. Dan heeft niemand er last van.


    Dat zou ongeveer hetzelfde effect hebben als mappen en met mappen kan je soms ook nog andere users ermee helpen die niet aan RPG doen. Zo kan je je topic abonnementen scheiden tussen bijv. algemeen en off topics ofzo.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Novak schreef:
    (...)

    Dat zou ongeveer hetzelfde effect hebben als mappen en met mappen kan je soms ook nog andere users ermee helpen die niet aan RPG doen. Zo kan je je topic abonnementen scheiden tussen bijv. algemeen en off topics ofzo.

    Hmmm, nee. De mappen zouden bij je abo's staan dus moet je je erop abonneren en krijg je telkens die meldingen. Bij een stukje dat onder Mijn Topics staat hoef dat niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik weet dat dit geen rpg site is maar er zijn aardig wat quizletters die hier rpgen, en zijn de suggesties niet bedoeld voor alles wat zich op quizlet afspeelt? Daar hoort rpgen dus ook bij. Want we hebben ook dingen als een Tokio hotel forum. Het is niet eens een heel lastige en tijdrovende optie om te maken, lijkt me.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nah, hier ben ik tegen. Het lijkt me niet echt nuttig, je kan gewoon eventjes bij het forum onderdeel gaan kijken, dat is helemaal niet zo moeilijk.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Nah, hier ben ik tegen. Het lijkt me niet echt nuttig, je kan gewoon eventjes bij het forum onderdeel gaan kijken, dat is helemaal niet zo moeilijk.

    Je weet dat dat subtopic heel snel gaat en zoeken echt irritante is? Mijn voorstel stoort niemand zover ik dat kan bedenken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lexus schreef:
    Ik weet dat dit geen rpg site is maar er zijn aardig wat quizletters die hier rpgen, en zijn de suggesties niet bedoeld voor alles wat zich op quizlet afspeelt? Daar hoort rpgen dus ook bij. Want we hebben ook dingen als een Tokio hotel forum. Het is niet eens een heel lastige en tijdrovende optie om te maken, lijkt me.
    Hier ben ik het mee eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het lijkt mij handig, maar ik denk niet echt dat het gaat komen jammer genoeg.
    Deze site is niet echt alleen voor Rpg's


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lexus schreef:
    Ik weet dat dit geen rpg site is maar er zijn aardig wat quizletters die hier rpgen, en zijn de suggesties niet bedoeld voor alles wat zich op quizlet afspeelt? Daar hoort rpgen dus ook bij. Want we hebben ook dingen als een Tokio hotel forum. Het is niet eens een heel lastige en tijdrovende optie om te maken, lijkt me.


    True.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Goed idee. Het zou heel fijn zijn, om wat makkelijker de actieve topics langs te gaan, zonder al de rpg's. Voor de mensen die het niet doen, is het vervelend. En de rpg'ers hebben er vast geen last van als het word veranderd.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Goed idee. Het zou heel fijn zijn, om wat makkelijker de actieve topics langs te gaan, zonder al de rpg's. Voor de mensen die het niet doen, is het vervelend. En de rpg'ers hebben er vast geen last van als het word veranderd.


    Precies ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Hmm nee. Ten eerste: dit is geen RPG site en ten tweede ga ik me er steeds meer aan ergeren als er nog meer knoppen bij komen. Mensen worden tegenwoordig een beetje lui en willen overal een knopje voor hebben. :')


    To infinity and beyond •

    Ik heb al een knopje ingesteld bij mijn nieuwe tabbladen, dus ik heb er niet zoveel behoefte aan

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 11:15 ]


    yeehh

    Het klinkt - zoals je het uitlegt - best lastig, maar volgens mij begrijp ik wat je bedoelt.

    Ik ben het helemaal eens met je idee. Het is namelijk behoorlijk vervelend om door je hele lijst van 'Mijn Topic's' te scrollen.
    Trouwens, wat ik ook nog even wil voorstellen, is om het roleplay topic in meerdere deeltopic's te delen, zoals 'Artiesten' en 'Multimedia' ook verdeeld zijn. En dan lijken de verschillende deeltopic's mij handig; Fantasy, Fan-fic, Horror/Griezel, Survial, Overig, etc.

    Corallo schreef:
    Het klinkt - zoals je het uitlegt - best lastig, maar volgens mij begrijp ik wat je bedoelt.

    Ik ben het helemaal eens met je idee. Het is namelijk behoorlijk vervelend om door je hele lijst van 'Mijn Topic's' te scrollen.
    Trouwens, wat ik ook nog even wil voorstellen, is om het roleplay topic in meerdere deeltopic's te delen, zoals 'Artiesten' en 'Multimedia' ook verdeeld zijn. En dan lijken de verschillende deeltopic's mij handig; Fantasy, Fan-fic, Horror/Griezel, Survial, Overig, etc.


    26 - 02 - '16