• Ja, ik weet bijna zeker dat heel veel mensen hieronder gaan reageren met ; 'Dat is niet nodig' of met 'Dat heeft iemand al voorgesteld en dat werkt niet' of met andere negatieve reacties, maar ik wil het toch even voorstellen. Gewoon omdat ik het wel een goed idee vind.
    ~~
    Het lijkt me handig om een blokje te hebben bij je forums waarin 'Rpg's' staat. Dit is handig voor de rpg'ers onder ons [en dit zijn er best wat], want als je met een rpg meedoet is het handig om te weten of er al op die rpg gereageerd is. En als je een blokje met rpg's hebt dan heb je een mooi overzicht van aan welke rpg's je meedoet en waar je nog moet reageren, in plaats van dat je tussen 'mijn topics' helemaal gaat zoeken naar de rpg's waar je aan meedoet. Gewoon een simpel blokje met rpg's is voldoende, gewoon een optie waarmee je meteen het rpg waar je aan mee gaat doen kan toevoegen aan dat blokje.

    ~~~~
    Mitchell heeft rutger gemaild met de suggestie, hierbij zijn antwoord:

    Hoi Mitchell,

    Dank voor je mailtje. Alleen kun je beter eerst even mailen voor je aan het programmeren slaat. De suggestie gaat er om de site overzichtelijk en snel te houden niet komen. Anders krijg je volgende week weer een andere groep gebruikers die graag een ander subforum vermeld wil hebben staan.

    Groetjes, Rutger

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:33 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Aotearoa schreef:
    (...)
    wow ziet er super vet uit! Echt knap! Ik snap alleen dat pagina's tellen... niet echt.

    Dat is voor Rutger. Daar moet hij het script stoppen dat de pagina's van een topic telt. Hoe hij dat ook gedaan heeft. Dat zijn dingen met de database die ik er nu buiten heb gelaten anders doe ik onnodig veel werk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lexus schreef:
    (...)

    Precies wat ik bedoel ja.

    Goed dan zal ik dat even doorsturen naar Rutger.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik weet niet of het mogelijk is, maar is het dan niet beter dat hij ingesteld kan worden op: zichtbaar of niet (of iets dergelijks), anders krijg je dat mensen die niet RPGen zich eraan storen omdat dat erbij staat en ze dat niet gebruiken,

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat is voor Rutger. Daar moet hij het script stoppen dat de pagina's van een topic telt. Hoe hij dat ook gedaan heeft. Dat zijn dingen met de database die ik er nu buiten heb gelaten anders doe ik onnodig veel werk.

    ow oke, dankje. Weer wat geleerd vandaag!

    Aotearoa schreef:
    ik weet niet of het mogelijk is, maar is het dan niet beter dat hij ingesteld kan worden op: zichtbaar of niet (of iets dergelijks), anders krijg je dat mensen die niet RPGen zich eraan storen omdat dat erbij staat en ze dat niet gebruiken,

    Natuurlijk, maar dat zijn allemaal extra functie's die later toegevoegd kunnen worden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ~ Script verstuurd naar Rutger.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bolshevik schreef:
    Als de RPG'ers dat krijgen, wil ik dat alle RPG's niet meer in actieve topics komen.

    Serieus, als jullie zo'n apart ding krijgen moeten ze ook maar opflikkeren uit actieve topics, namelijk alleen degenen die meedoen aan een RPG hebben baat bij dat topic en dus niet heel quizlet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Serieus, als jullie zo'n apart ding krijgen moeten ze ook maar opflikkeren uit actieve topics, namelijk alleen degenen die meedoen aan een RPG hebben baat bij dat topic en dus niet heel quizlet.

    Wow, calm down! Dat wat ik gemaakt heb vervangt alleen het "Mijn Topic's" gedeelte voor RPG's, meer niet. Dat ze dus niet meer tussen "Mijn Topic's" staan. Daar gaat deze suggestie om, er komt niks anders. Dus geen apart forum ofzo. Veel te veel werk voor Rutger.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 23:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wow, calm down! Dat wat ik gemaakt heb vervangt alleen het "Mijn Topic's" gedeelte voor RPG's, meer niet. Dat ze dus niet meer tussen "Mijn Topic's" staan. Daar gaat deze suggestie om, er komt niks anders. Dus geen apart forum ofzo. Veel te veel werk voor Rutger.

    Ik ben kalm, haha. Ik wilde alleen niet weer genegeerd worden, want mijn idee vind ik echt super tof:
    RPG'ers hebben een vakje waar al hun RPG's in staan, en ze dus kunnen zien of er gereageerd wordt;
    Mensen die niet RPG'en hebben niks aan al die RPG-topics dus kunnen ze net zo goed uit actieve topics verdwijnen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bolshevik schreef:
    (...)
    Ik ben kalm, haha. Ik wilde alleen niet weer genegeerd worden, want mijn idee vind ik echt super tof:
    RPG'ers hebben een vakje waar al hun RPG's in staan, en ze dus kunnen zien of er gereageerd wordt;
    Mensen die niet RPG'en hebben niks aan al die RPG-topics dus kunnen ze net zo goed uit actieve topics verdwijnen.

    Okay, dat snap ik.
    Maar deze suggestie heeft niks te maken met het "Actieve Topic's"-gedeelte. Het heeft alleen te maken met "Mijn Topic's" dat daar een vakje komt zodat je niet eeuwig hoeft te zoeken. Ik snap dus niet waarom de RPG's in het "Actieve Topic's" eruit gehaald moet worden.
    Als je het niet meer wilt kun je Golden Membership kopen en dat subforum uitschakelen. Ik betwijfel of Rutger daar iets aan gaat veranderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoi Mitchell,

    Dank voor je mailtje. Alleen kun je beter eerst even mailen voor je aan het programmeren slaat. De suggestie gaat er om de site overzichtelijk en snel te houden niet komen. Anders krijg je volgende week weer een andere groep gebruikers die graag een ander subforum vermeld wil hebben staan.

    Groetjes, Rutger

    Oftewel het komt er niet en aan de rest word ook niks gedaan.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Corallo schreef:
    Het klinkt - zoals je het uitlegt - best lastig, maar volgens mij begrijp ik wat je bedoelt.

    Ik ben het helemaal eens met je idee. Het is namelijk behoorlijk vervelend om door je hele lijst van 'Mijn Topic's' te scrollen.
    Trouwens, wat ik ook nog even wil voorstellen, is om het roleplay topic in meerdere deeltopic's te delen, zoals 'Artiesten' en 'Multimedia' ook verdeeld zijn. En dan lijken de verschillende deeltopic's mij handig; Fantasy, Fan-fic, Horror/Griezel, Survial, Overig, etc.


    This.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Oftewel het komt er niet en aan de rest word ook niks gedaan.


    awwww...leek me voor de RPG'ers wel handig...(no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Invaesion schreef:
    Die dingen moeten gewoon verboden worden. Snel opgelost. Of een eigen onderdeel krijgen, zoals shoutbox en forum gescheiden zijn.
    WANT DAT HOORT NIET THUIS OP EEN FORUM.


    ...

    We can read.
    Hoofletters zijn niet noodzakelijk. We veranderen heus niet van gedachte en ik neem je alleen nog minder serieus.
    RPG is een onderdeel van het forum en een onderdeel van Quizlet, al is het een vrij algemene site. Ik kan best begrijpen dat het irritant kan zijn, maar dat betekent níet dat het verboden moet worden. Dan kunnen we de andere dingen net zo goed ook gaan verbieden en dan is Q. Niks meer.
    Je kan ook heel gemakkelijk op de andere blokken klikken als je iets specifieks zoekt. Ik bedoel maar, is het zo moeilijk? Je wilt niet weten hoe erg ik me soms aan dingen heb geergerd van de topics, onderscheid prima. Verboden? Gooi jezelf weg.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lexus, kun je straks Rutgers antwoord in je begin post zetten?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.