• Ja, ik weet bijna zeker dat heel veel mensen hieronder gaan reageren met ; 'Dat is niet nodig' of met 'Dat heeft iemand al voorgesteld en dat werkt niet' of met andere negatieve reacties, maar ik wil het toch even voorstellen. Gewoon omdat ik het wel een goed idee vind.
    ~~
    Het lijkt me handig om een blokje te hebben bij je forums waarin 'Rpg's' staat. Dit is handig voor de rpg'ers onder ons [en dit zijn er best wat], want als je met een rpg meedoet is het handig om te weten of er al op die rpg gereageerd is. En als je een blokje met rpg's hebt dan heb je een mooi overzicht van aan welke rpg's je meedoet en waar je nog moet reageren, in plaats van dat je tussen 'mijn topics' helemaal gaat zoeken naar de rpg's waar je aan meedoet. Gewoon een simpel blokje met rpg's is voldoende, gewoon een optie waarmee je meteen het rpg waar je aan mee gaat doen kan toevoegen aan dat blokje.

    ~~~~
    Mitchell heeft rutger gemaild met de suggestie, hierbij zijn antwoord:

    Hoi Mitchell,

    Dank voor je mailtje. Alleen kun je beter eerst even mailen voor je aan het programmeren slaat. De suggestie gaat er om de site overzichtelijk en snel te houden niet komen. Anders krijg je volgende week weer een andere groep gebruikers die graag een ander subforum vermeld wil hebben staan.

    Groetjes, Rutger

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:33 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Invaesion schreef:
    (...)
    1. Omdat ik hoofdletters wil gebruiken? c:
    2. Sorry dat ik het moet zeggen, maar het forum staat er overvol mee. Vanaf dat iemand een idee heeft, maakt die en rpg topic aan. Dat is ontzettend vervelend voor mensen die zich daar niet in interesseren. Ik kan niet meer degelijk dit forum op zonder dat ik al die rpg's moet zien. Om een normaal topic te lezen, moet ik soms door veel pagina's gaan.
    Ik zal het beter formuleren, ik vind niet dat rpg's thuishoren op dit forum en daarom lijkt het mij degelijk om dat te scheiden van het forum waar alle "gewone topics" gepost worden. Ik heb er niks op tegen dat mensen dat leuk vinden, al vind ik het zelf ontzettend lame.
    3. Als de helft van de mensen hier zich eraan stoort, vind ik het redelijk dat Rutger daar eventueel iets aan doet. Hij mag best wel een beetje werk in zijn site steken om iedereen tevreden te houden. Op z'n minst moet rpg dan uit het actieve topic. Als het volgens deze suggestie hier toch een eigen blokje zou mogen, heeft het actieve topic voor rpg's weinig nut. Sterker, het is zelfs handiger in mijn ogen om het uit het actieve topics te houden in dat geval.

    ---
    + Men mag ophouden met die GM bullshit.

    Ik streep gewoon al je argumenten door want daar heeft Rutger allang wat aan gedaan. Golden. Membership. Dus als je het niet wilt, moet je niet zeuren. Er komt er geen apart forum voor RPG'ers.

    Lexus schreef:
    Haha, digidier. Ik vind hem nog steeds grappig. Nee, het gaat om een simpele optie, een blok waarin de rpgs staan waaraan je meedoet (die moet je zelf toevoegen aan dat blokje, net als het idee van mijn abbos. Maar dan dat je niet steeds een mail krijgt bij nieuwe reacties, dat is heel irritant) zo kun je zien aan welke rpgs je meedoet, in een makkelijk overzicht en of er daar in die rpgs nieuwe reacties zijn.

    Dat zou zo handig zijn :9~

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Invaesion schreef:
    (...)
    1. Omdat ik hoofdletters wil gebruiken? c:
    2. Sorry dat ik het moet zeggen, maar het forum staat er overvol mee. Vanaf dat iemand een idee heeft, maakt die en rpg topic aan. Dat is ontzettend vervelend voor mensen die zich daar niet in interesseren. Ik kan niet meer degelijk dit forum op zonder dat ik al die rpg's moet zien. Om een normaal topic te lezen, moet ik soms door veel pagina's gaan.
    Ik zal het beter formuleren, ik vind niet dat rpg's thuishoren op dit forum en daarom lijkt het mij degelijk om dat te scheiden van het forum waar alle "gewone topics" gepost worden. Ik heb er niks op tegen dat mensen dat leuk vinden, al vind ik het zelf ontzettend lame.
    3. Als de helft van de mensen hier zich eraan stoort, vind ik het redelijk dat Rutger daar eventueel iets aan doet. Hij mag best wel een beetje werk in zijn site steken om iedereen tevreden te houden. Op z'n minst moet rpg dan uit het actieve topic. Als het volgens deze suggestie hier toch een eigen blokje zou mogen, heeft het actieve topic voor rpg's weinig nut. Sterker, het is zelfs handiger in mijn ogen om het uit het actieve topics te houden in dat geval.

    ---
    + Men mag ophouden met die GM bullshit.


    Endure schreef:
    Hiebroven; Dat komt door onervaren RPG'ers die geen RPG'ers zijn maar beter naar digidier kunnen voor 'meespeelverhalen', wij RPG'ers schrijven echt hoofdstukken. Meestal is mijn post langer dan de meeste hoofdstukken van stories op Q.


    Nu begin ik het een beetje met je eens te worden, want ik vind ook best dat de roleplay's uit de 'Actieve Topic's' mogen, want volgens (Ik tenminste niet) kijk daar nooit naar. En ook ben ik het eens met Endure, want het roleplay niveau mag echt wel een beetje opgeschroefd worden.
    En daarvoor mij idee; Stel een aantal roleplay-readers aan. Zoiets als beta-readers, maar dan voor roleplay's. Die mensen controleren dan of de aangemaakte roleplay enigszins nut heeft, zodat er geen tien Twilight roleplay's komen en niet te veel One Direction fan-fic's. En om de nieuwelingen niet buiten te sluiten, kan een roleplay-reader de roleplay starter eventueel ook helpen zijn of haar roleplay beter uit te breiden.

    Corallo schreef:
    (...)

    Nu begin ik het een beetje met je eens te worden, want ik vind ook best dat de roleplay's uit de 'Actieve Topic's' mogen, want volgens (Ik tenminste niet) kijk daar nooit naar. En ook ben ik het eens met Endure, want het roleplay niveau mag echt wel een beetje opgeschroefd worden.
    En daarvoor mij idee; Stel een aantal roleplay-readers aan. Zoiets als beta-readers, maar dan voor roleplay's. Die mensen controleren dan of de aangemaakte roleplay enigszins nut heeft, zodat er geen tien Twilight roleplay's komen en niet te veel One Direction fan-fic's. En om de nieuwelingen niet buiten te sluiten, kan een roleplay-reader de roleplay starter eventueel ook helpen zijn of haar roleplay beter uit te breiden.

    Controle op RPG's is volgens mij al eens voorgesteld, maar ik heb er niks meer van gehoord. Of ik vergis me, geen idee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Novak schreef:
    Waarschijnlijk vrij lastig te doen (zou ikzelf denken), maar als je gewoon alleen RPG's als topicabonnementen neemt of één keer in de zoveel tijd kijkt in het RPG subforum en kijk naar het blokje dat voor de titel staat weet je ook of er gereageerd is. Het lijkt misschien heel erg handig, maar volgens mij heb je hier eigenlijk al gewoon oplossingen voor waar je misschien wat meer tijd voor kwijt bent.


    Don't find love. Let love find you.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Controle op RPG's is volgens mij al eens voorgesteld, maar ik heb er niks meer van gehoord. Of ik vergis me, geen idee.

    en controleren op RPGs lijkt me heel moeilijk omdat het soms wel lijkt dat er eens in de 2 dagen een nieuwe RPg bij komt. En dan zouden die 10 twilight RPGs in een worden gezet en wordt dat ene topic veel te druk, waardoor het lastg wordt om het als controleur in de gaten te houden.

    Controle op rpgs vind ik niet zo tof, dat betekent dat je niet zomaar een rpg kunt maken als je dan zin in hebt.


    Aan niets denken is ook denken.

    en ik vind dat er inderdaad wel iets aparts mag komen voor RPGs zelf RPG ik en vind ze ook irritant bij actieve topics omdat er gewoon teveel van het zelfde is en ik het dan ook niet meer begrijp. Mijn topics gebruik ik al, maar daar staan ook nog andere dingen die weer omhoog gegooid worden en dan gaan alle RPGs door elkaar.

    edit: Cyberlord kun jij anders iets proberen als voorbeeld en dat aan Rutger laten zien?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 20:39 ]

    Aotearoa schreef:
    (...)
    en controleren op RPGs lijkt me heel moeilijk omdat het soms wel lijkt dat er eens in de 2 dagen een nieuwe RPg bij komt. En dan zouden die 10 twilight RPGs in een worden gezet en wordt dat ene topic veel te druk, waardoor het lastg wordt om het als controleur in de gaten te houden.


    Ik zeg niet dat alles bij elkaar moet, maar dat als twee van die roleplay's goed lopen en de rest niet, kun je eventueel een aantal leden naar één van die roleplay's zetten. Het is namelijk best absurd als er tien roleplay's over het zelfde onderwerp gaan, terwijl er maar twee of drie nodig zijn.

    Trouwens, als je het forum en het roleplayen scheidt, krijg je eigenlijk twee forums, toch? Dan wordt het allemaal nog ingewikkelder lijkt mij. Vooral voor de nieuwe Quizlettertjes.

    Aotearoa schreef:
    en ik vind dat er inderdaad wel iets aparts mag komen voor RPGs zelf RPG ik en vind ze ook irritant bij actieve topics omdat er gewoon teveel van het zelfde is en ik het dan ook niet meer begrijp. Mijn topics gebruik ik al, maar daar staan ook nog andere dingen die weer omhoog gegooid worden en dan gaan alle RPGs door elkaar.

    edit: Cyberlord kun jij anders iets proberen als voorbeeld en dat aan Rutger laten zien?

    Ja dat kan ik wel. Ik zal wel even snel iets in elkaar flansen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja dat kan ik wel. Ik zal wel even snel iets in elkaar flansen.


    Yeah, dat is tof. Good luck.


    Aan niets denken is ook denken.

    Corallo schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat alles bij elkaar moet, maar dat als twee van die roleplay's goed lopen en de rest niet, kun je eventueel een aantal leden naar één van die roleplay's zetten. Het is namelijk best absurd als er tien roleplay's over het zelfde onderwerp gaan, terwijl er maar twee of drie nodig zijn.

    Dat klopt het is ook absurd, maar het wordt gedaan bij onderwerpen waar veel vraag naar is of als er een onderwerp is dat al begonnen is en er meer mensen belangstelling voor hebben en de het moeilijk vinden om in te springen. Bv bij een one direction of honger spelen RPG, als die al begonnen zijn springt er niemand meer in of zijn alle plaatsten al bezet en maakt iemand een tweede aan omdat die ook wil spelen en een derde en ga zo door.

    Jullie bedoelen zoiets of niet: Klik
    Ik heb alleen de basis dingen uitgewerkt, omdat ik niet bij de Database van Quizlet kan en ik niet weet hoe Rutger de pagina's heeft opgebouwd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Jullie bedoelen zoiets of niet: Klik
    Ik heb alleen de basis dingen uitgewerkt, omdat ik niet bij de Database van Quizlet kan en ik niet weet hoe Rutger de pagina's heeft opgebouwd.

    wow ziet er super vet uit! Echt knap! Ik snap alleen dat pagina's tellen... niet echt.

    CyberLord schreef:
    Jullie bedoelen zoiets of niet: Klik
    Ik heb alleen de basis dingen uitgewerkt, omdat ik niet bij de Database van Quizlet kan en ik niet weet hoe Rutger de pagina's heeft opgebouwd.


    Precies wat ik bedoel ja.


    Aan niets denken is ook denken.