• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Brynn Maddy DanecBrynn Maddy Danec

    Terwijl ik luisterde, draaide ik mijn pols om zodat mijn tattoo nu goed zichtbaar was. Mijn vingers gleden over mijn tattoo en volgde netjes de lijntjes. Volgensmij was mijn tattoo nooit eerder bij iemand opgevallen. Het was een uiltje. Een uil stond bij mij voor slim en sluw.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 21:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen

    Langzaam liet ik mijn hand over Bella's been glijden. Ik wist dat ze hier eerder was geweest, dat ze andere verhalen te horen had gekregen die ons hadden gered tegen het gevecht met Victoria. Aan de gedachten die ik had opgevangen rondom het kampvuur had ik opgemaakt wat er aan de hand was, Billy zou het zo gaan vertellen, waarschijnlijk met een groot verhaal eromheen. Ik wachtte geduldig af en sloeg mijn arm rond Bella's schouder.

    Embry Call

    Brynn draaide haar pols om terwijl ze zat te luisteren en haar vingers gleden afwezig over een kleine, tattoo van een uiltje. Ik kon het niet laten om te glimlachen, dit was echt iets voor haar, iets wat iemand anders niet had. Ik had, naast mijn tattoo van de stam, nooit de lef gehad om een andere te nemen.
    Ik nam Brynn's pols in mijn hand, bracht hem naar mijn mond en drukte een kusje op haar tattoo, zonder Billy te storen in zijn verhaal.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Embry pakte mijn pols en drukte een kusje op mijn tattoo. Ik glimlachte en keek bewonderend naar de tattoo van Embry die de andere jongens ook hadden. Zachtjes streelde ik over het patroon en keek er met open mond naar. Dit was zonder twijfel de mooiste tattoo die ik ooit had gezien.

    [Zit weer op BlackBerry. Ben McDonald's aan het eten. Nieuwe Mac hierzo. Ik helemaal gelukkig, nog geen twee minuten fietsen. Jammer genoeg zit ik nu thuis.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call

    Brynn's vingers die over mijn tattoo glijden maken het dat er een rilling langs mijn onderrug omlaag trekt. Glimlachend kijk ik haar vanuit mijn ooghoeken aan, terwijl ze mijn tattoo met open mond bewondert. Stilletjes denk ik na, een nieuwe tattoo, Brynn's naam, of gewoon de B, of ook een uiltje ... Een voor een teken ik verschillende figuurtjes in het zand terwijl mijn aandacht gericht blijft op het verhaal va Biolly.


    •

    Bella Culen

    Edward's hand gleed over mijn been heen en een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. Na een tijdje sloeg hij zijn arm rond mijn schouder, en trok me een beetje naar zich toe. Ik leunde op zijn schouder en luisterde aandachtig naar Billy.

    || Sorry voor kort stukje, moet nu naar school :/ ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Leah Clearwater

    Ik zag hoe er een kampvuurtje aanging en slofte ernaar toe met Seth en Jake. Oh, fijn, Héél fijn. Sam was er ook. Mismoedigd ging ik naast Collin zitten.


    Because I love him, do I need another reason?

    Collin Littlesea
    Vanuit mijn ooghoeken zag ik hoe Sam mij en Brady steeds in de gaten hield. Mijn blik was echter de hele tijd gericht op mijn voeten en tranen bleven over mijn wangen lopen. Leah was inmiddels naast me komen zitten en ze zuchtte zachtjes. Ze wilde overduidelijk niet hier zijn.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Embry Call

    Nadat Billy was uitgesproken hef ik mijn hoofd op en kijk even de cirkel rond, iedereen zit stil voor zich uit te staren en laten soms een blik richting Collin en Brady flitsen.
    Langzaam sta ik op en loop een stukje om de kring een, waar ik ondertussen even mijn hand op Brady's schouder laat rusten, vervolgens ga ik achter Colling staan en leg mijn handen op zijn beide schouders. 'Als iedereen maar onthoudt dat we er altijd voor elkaar zijn, wat er ook gebeurt,' fluister ik zachtjes, terwijl ik mijn ogen op Brynn gericht houdt.

    Edward Cullen

    Bella zat naast me geïnteresseerd te luisteren, op het moment dat Billy zijn verhaal heeft afgerond geef ik een zacht kneepje in zijn knie en wil opstaan, als ik plotseling de gedachten van Embry opvang.
    Ik kijk toe hoe hij een rondje loopt om de cirkel, zijn hand op Brady's schoder laat rusten en uiteindelijk achter Collin gaat staan. 'Als iedereen maar onthoudt dat we er altijd voor elkaar zijn, wat er ook gebeurt,' fluister hij zachtjes, terwijl iedereen hem in stilte aankijkt.
    Een glimlach speelt rond mijn lippen, de saamhorigheid van de stam hier blijft me verbazen en ik trek Bella wat dichter tegen me aan.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik glimlachte om Embry. Mijn blik ging naar het vuur en ik keek naar de vlammen. Ineens ging er een flashback door me heen. Mijn ogen werden wazig en ik zag de beelden van toen een vampier mijn vader vermoorde. Een misselijk gevoel verspreide zich in mijn maag. Snel schudde ik mijn hoofd en keek rond, waar iedereen nog steeds zat.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    Als Billy zijn verhaal heeft afgerond, staat Edward op het punt om op te staan maar bedenkt zich. "Als iedereen maar onthoudt dat we er altijd voor elkaar zijn, wat er ook gebeurt." fluistert Embry als hij achter Collin gaat staan. Een glimlach verschijnt op het gezicht van Edward, mijn favoriete glimlach. Ik kijk er even gefascineerd naar en uiteindelijk glimlach ik ook. Edward trekt me weer wat dichter tegen zich aan en weer laat ik mijn hoofd tegen zijn schouder rusten.

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik lette niet echt op het verhaal van Billy, of op de andere mensen om me heen. Op sommige momenten had ik gewoon echt hele erge moeite met luisteren, ik was veel liever stil en was veel liever in een stille omgeving. Vandaag had ik eigenlijk al teveel drukte gehad. Dus staarde ik maar een beetje naar de sterren aan de hemel, en schoof een stukje verder van mama en papa vandaan. Daarna richtte ik mijn blik op het vuur, iets anders was er voor mij even niet meer.

    Emily Young

    Ik kruip nog wat dichter tegen Sam aan terwijl Billy zijn verhaal afrond. De hele tijd had ik bezorgd naar Brady en Collin gekeken, ookal had Sam me gevraagd om dat niet te doen. Ik kon het gewoon niet tegen houden. Als Billy klaar is staat Embry op en loopt een rondje om de cirkel heen, laat zijn hand op Brady's schouder rusten en gaat achter Collin staan. "Als iedereen maar onthoudt dat we er altijd voor elkaar zijn, wat er ook gebeurt." fluistert hij zachtjes. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik knik.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry Call

    Ik zie iedereen knikken en glimlachen wanneer ik gezegd heb wat ik wilde zeggen. Een warm gevoel verspreid zich door me heen, hopelijk voelden Brady en Collin dit ook, die jochies verdienden beter, ze zouden vast gelukkig worden met elkaar.
    Opnieuw knijp ik zachtjes in Collins schouder, buig dan voorover en fluister in zijn oor: 'gefeliciteerd knul, nu hoor je d'r ook bij.'


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ineens kwam er een glimlach op mijn gezicht. Dit was nu mijn thuis. Binnenkort kon ik mijn eenzame verleden achter me laten en een gelukkig leven beginnen met Embry. Het werd perfect, zoals ik dat altijd al gewilt had. Als klein meisje droomde ik van kickbokser of voetballer te worden. Altijd leek ik meer op een jongen, hoewel ik nu steeds meer op een meisje leek. Maar nog, ik zou nooit veranderen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Het is behoorlijk irritant als een RPG eerst supersnel gaat, maar daarna langzaam dood gaat zodat je geen inspiratie meer hebt. -Hinthint D: ]

    [ bericht aangepast op 26 sep 2012 - 19:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Totally agree. Sorry dat ik er de laatste tijd minder ben schatties, maar m'n rooster wordt alleen maar kutter - Ik heb over 2 weken iederen maandag stage tot 6, dinsdag les van kwart voor 9 tot half 8 en vrijdag ook tot kwart voor 6 :c]


    •

    || Ja, best stom idd. Maar er zijn mensen die gewoon niet vaak hier posten, die wel belangrijke rollen hebben. Misschien een berichtje in hun gastenboek, dat helpt misschien. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.