• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Rustig, Embry' lachte ik. Hij keek even niet-begrijpend waarom ik lachte. 'Niet naar mij, maar naar die andere jongen' legde ik uit en ik wees naar de twee jongens. Embry leek ze te kennen, en ik kon er zo wel uithalen dat ze ook vast een weerwolf waren. Ze leken me nog jong, nog geen 16 jaar oud. Zouden ze...?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call

    Toen ik Collin en Brady in de gaten kreeg viel mijn mond open van verbazing, werden mijn ogen drie keer zo groot en hield het trillen met een ruk op. 'W - Wat?' kreeg ik er met moeite uit, terwijl ik mijn blik heen en weer liet gaan tussen de twee.
    Dit kan niet. Dit kan niet. Dit kan niet. Dit kan niet. Dit kan niet.
    Die ene zin spookte honderden keren door mijn hoofd heen terwijl ik met een verbaasde blik heen en weer bleef kijken.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:37 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Awhh, zijn ze bij elkaar?' vroeg ik en ik glimlachte. 'Wat lief!' piepte ik blij en ik zuchtte met een glimlach. 'Dat is echt schattig' mompelde ik nu onderhand met een bigsmile. Hoe lief was het dat een jongen een andere imprint? Embry leek eerder niet erg blij. 'Wat? Mag de ene de andere jongen niet, ofzo?' vroeg ik even verbaasd. Dat zou toch niet gebeuren?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call

    Langzaam schud ik mijn hoofd op de vragen die Brynn stelt. Het idee dat Collin en Brady met elkaar zijn ingeprent kruipt langzaam mijn hoofd binnen en de hysterische houding die ik heb aangenomen ontspant onderhand een beetje waardoor ik mijn hoofd draai naar Brynn.
    'Ik ... Ze mogen elkaar, het zijn vrienden. Het is alleen, ...' ik dacht kort na, op zoek naar een tactische uitleg, 'het is alleen, dat dit nog nooit eerder is gebeurd ... dat twee ... twee jongens ...'.
    Opnieuw schudde ik verward mijn hoofd.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik hoorde geklop op de deur. "Meisje, mogen we binnen komen?" fluisterde papa beheerst en kalm. Tussen mijn snikken door haalde ik mijn hand door mijn haar. "Mama en ik willen je helpen, altijd, dat weet je toch..." zei hij toen ik geen antwoord gaf. Ik trok mezelf omhoog en liep wankelend naar de deur. Ik kon zijn ademhaling door de deur heen horen, en ik legde mijn hand op de ijskoude deur. Ik hoorde mama's stem, maar ik kon niet precies verstaan wat ze zei. Eerst twijfelde ik, maar langzaam gleed mijn hand naar het slot. Ik zuchtte even en draaide het om. "Het is oké, Ness." zei mijn moeder toen ik de deur een stukje openduwde. Papa stond in de deuropening, zijn blik was bezorgd. Ik trilde door de snikken die constant door mijn lijf gingen.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || En nog gefeliciteerd trouwens, ving zoiets op in je gastenboek. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Sam Uley
    Ik glimlachte naar Emily en besefte me weer eens wat een geluk ik had met haar als mijn inprent.
    "Heb je nog hulp nodig met iets te dragen? Collin en Brady zijn trouwens op elkaar ingeprent, dus we binnenkort met eens een gesprek hebben met hun en de stamoudsten."

    Collin Littlesea
    Ik ontwaakte langzaam uit mijn trance en haalde schokkerig adem. Ik zag vanuit mijn ooghoeken hoe Embry ons aanstaarde.
    Brady leek zich ook te beseffen wat er was gebeurd en sprong overeind. Hij keek me even aan en zuchtte toen.

    Brady Fuller
    "Ik heb tijd nodig." Mijn gedachten waren een wirwar waar ik niets van begreep.
    Langzaam begon ik te lopen in de richting van de kliffen om daar te gaan zitten. De kliffen waren altijd al mijn plekje geweest als ik wilde nadenken over iets. En dat was precies wat ik nu wilde doen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Emily Young

    Hij glimlachte naar me en ik smolt bijna.
    Ik glimlachte naar Emily en besefte me weer eens wat een geluk ik had met haar als mijn inprent. "Heb je nog hulp nodig met iets te dragen?" vroeg hij en ik knikte. "Er staan nog een paar zware tassen op de veranda." zei ik en ik glimlachte "Collin en Brady zijn trouwens op elkaar ingeprent, dus we binnenkort met eens een gesprek hebben met hun en de stamoudsten." ik trok mijn wenkbrauwen op, was dat wel mogelijk? "Ehm.." ik wist even niet wat ik moest zeggen. "Apart, maar ik ben blij voor ze." ik glimlach weer.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Hm, ik ga even naar die jongen toe' besloot ik en ik liep naar de klif. 'Gaat het wel? Ik bedoel..' mompelde ik en ik ging naast hem zitten. Hij leek verstrooid, alsof ie iets moest verwerken wat ie nog even niet wilde. Alsof ie net te horen kreeg dat ie een ziekte ofzo had. Alsof.. hij gezien had dat ie met z'n vriend was imgeprint..


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brady Fuller
    Ik staarde naar de golven in de verte. Ze hadden zo een logisch ritme dat ik zou willen dat het leven ook zo ging; logisch.
    Waarom gebeurde dit? Waarom bij mij?
    Achter me hoorde ik iemand vragen hoe het ging en ik zuchtte even. Ik keek niet op of om en probeerde haar te negeren.
    Ik wilde alleen zijn.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    | Ben ik weer (; |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Wb ^-^!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Brynn Maddy Danec

    'Dan niet, he' zei ik en ik sloeg hem op zijn schouder. Vrolijk liep ik naar Embry toe, en zag in de verte een aantal mensen aankomen. 'Die jongen was nogal... Tja, hoe zal ik het zeggen? Niet bepaald blij' grinnikte ik. Het was leuk om te zien dat mensen zo konden reageren. Vooral als ze kwaad waren, maar in dit geval eerder teleurgesteld.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    | Dankje, efteling was echt super. Ga zo even hw maken, dus mocht iemand nog reageren dan heb je je reactie pad over ong een uurtje. Sorry :/ |


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Mijn hart brak toen ik mijn kleine meisje snikkend en trillend in de deuropening van de badkamer zag staan. Ik stapte langs Bella af en sloeg mijn armen beschermend rond haar dunne schouders, haar zacht tegen me aan trekkend. 'Lieve Nessie,' fluisterde ik in haar haren, 'het is al goed meisje,' suste ik er zachtjes achteraan.
    'Ik ben niet boos, alleen ... bezorgd, ik hou van je,' fluister ik dan terwilj ik haar gezicht in mijn handen neem. Ik staar terug in Bella's ogen toen ze nog in haar mensenvorm was en een glimlach speelt langs mijn lippen. 'Het gaat nu allemaal goed komen,' zeg ik dan, en druk een kus op Renesmee's voorhoofd.

    Embry Call

    Ik werd opgeschrikt uit mijn gedachten toen Brynn weer naast me stond, langzaam schudde ik mijn hoofd. 'Inprenting is iets heel heftigs Brynn, ik ben er nog vrij goed onder gebleven toen het met jou gebeurde, Brady heeft vast even tijd nodig ...' zei ik aarzelend.
    Eerlijk gezegd had ik geen idee, geen idee hoe het voelde om met een jongen in te prenten. Met iemand uit de roedel in te prenten. Maar ik was vooral benieuwd of er iets zou veranderen in het groepsgevoel...


    •