• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Hoho, niet te emotioneel worden' grijnsde ik naar Edward. "Als ik welkom ben, nodig ik wat mensen uit en geef ik een feestje in jullie huis. Dan kan je lekker je tutu aandoen, en rondjes draaien" dacht ik naar Edward. "En de rebelse kant wint altijd" dacht ik erachterna. Ik drukte een kusje op Embry's lippen en keek daarna naar de zee. 'Gaan we nog wat anders doen dan hier staan en dramatisch zijn?' Lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    "Het is goed, rebel." papa keek haar grijnzend aan en ging verder. Een grote druk viel van mijn schouders, hij was tenminste niet boos op Brynn. "En je bent voor altijd welkom bij ons, we zullen je ontvangen als familie." hij knikte en richtte zich toen tot mij. "Ik hou te veel van mijn dochter om haar van haar vrienden weg te houden.'' een minuscule glimlach speelt rondom mijn lippen maar de stem van Brynn verbreekt hem. "Hoho, niet te emotioneel worden." zegt ze met een enorme grijns op haar gezicht. "Gaan we nog wat anders doen dan hier staan en dramatisch zijn?" Brynn lachte. "Ja, inderdaad!" zei ik lachend terwijl ik de bal die een meter van mijn voeten vandaan ligt zo ver mogelijk schop.

    Emily Young

    Ik liep samen met Sam naar het strand, Sam had twee zware tassen vast met voedsel en ik een wat kleinere tas met handdoeken en nog meer spullen. Ik had ook een groot picknick kleed over mijn schouder hangen. Als we zijn aangekomen zwaai ik enthousiast naar iedereen en zet de tassen op een plekje neer. Waarna ik het grote kleed neerleg en Bella al naar me toe komt lopen.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Ik kijk Brynn met een vragende blik aan terwijl ze de laatste zinnen naar me dacht, ik vroeg me af wat er in haar hoofd omging, terwijl ze net uitgebreid haar excuses had aangeboden. Voorzichtig glimlachend knikte ik kort naar haar, ik herinnerde me waarom ik hier was; Renesmee.
    Samen met Bella draaide ik me om en begon naar Emily en Sam te lopen, die grote tassen met spullen neerzetten en een kleed op het strand legden. 'Sam, Emily,' zei ik glimlachend en stak mijn hand op.

    Embry Call

    Na kort rond te hebben gekeken, en geconcludeerd te hebben dat er geen andere mensen op het strand waren dan de leden van onze stam en de Cullens, rende ik van de groep af, achter de bal aan die Renesmee had weggeschopt. Halverwege mijn ren veranderde ik in mijn wolvenvorm waardoor het zand alle kanten werd opgeblazen.
    Ik gaf de bal een harde klap met mijn kop zodat hij weer richting Renesmee werd geschoten en zwiepte speels met mijn staart.


    •

    Emily Young

    Ook Edward kwam naar ons toe, hij begroette ons nadat Bella dat had gedaan. Een glimlach krulde zich op mijn gezicht. "Wat leuk om jullie hier te zien." zei ik, ik meende het ook echt. Ik had eigenlijk nooit een hekel gehad aan Bella, misschien wel een klein beetje aan Edward. Maar Bella en Renesmee hadden de band tussen ons en de Cullen's een heel stuk verbetert. Nadat alles op zijn plaats lag bood ik hun aan om te gaan zitten. De zon kwam weer tussen de wolken vandaan en liet de huid van Bella en Edward glinsteren. Die van Renesmee had alleen maar een gloed over zich heen. Sam zette een parasol neer zodat de zon de twee vampieren niet meer kon bereiken.

    Renesmee Carlie Cullen

    Embry rende met een grote vaart naar de bal toe, onderweg veranderende hij naar zijn wolvenvorm. Hij kopte de bal, hard naar mijn kant op. Ik stond klaar om hem te vangen, de bal kwam met een grote vaart mijn kant op en ik haalde hem uit de lucht. Door de kracht die de bal had wankelde even, maar daarna stond ik weer. Ik draaide me om en gooide de bal, net zoals ik mijn tante Alice een keer zag doen met honkballen zijn kant op. De bal ging harder dan normaal, maar iets minder hard dan deze net mijn kant op kwam.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Ik glimlachte licht naar Sam toen hij een parasol in het zand duwde om Bella en mij te 'beschermen' van de zon, zodat we niet als twee glinsterende poppetje op het kleed zouden zitten. Bella kroop tegen me aan, en even dacht ik aan onze tijd op Isle Esme, waar we ook met z'n tweeën in het zand hadden gezeten en hadden genoten van elkaar.
    Daarna keek ik naar het vertrouwde gezicht van Emily, het had me altijd geïntegreerd hoe kalm en rustig deze vrouw was, hoe goed ze voor de jongens vn de roedels kon zorgen, het zou vast een goede moeder zijn ...

    Embry Call

    Ik keek met een grote grijns op mijn gezicht toe hoe Renesmee even wankelde toen ik de bal naar haar terug kopte. Daarna veranderde mijn gezichtsuitdrukking naar verrast, aangezien de bal met een enorme kracht - veel groter dan dat ze de eerste keer had gegooid - naar me toe kwam. Ik nam een korte aanloop en sprong in de lucht, om daar de bal in mijn bek op te vangen, waarbij ik er rekening mee hield dat mijn tanden de bal niet doorboorden.
    Even keek ik Renesmee grijnzend aan, waarna ik met een wilde beweging van mijn kop de bal in de zee wierp.


    •

    Bella Cullen

    Ik kroop tegen Edward aan nadat Sam een parasol tegen de zon had neergezet. Glimlachend keek ik naar Renesmee en Embry, die samen veel lol hadden. Ik haalde mijn hand door mijn haar en kroop nog iets dichter tegen Edward aan.

    Emily Young

    Edward keek me even aan en ik schonk een glimlach. Ik ging naast Sam zitten en strekte mijn benen uit in het zand, de korrels kriebelden aan mijn voeten maar dat vond ik juist wel een fijn gevoel.

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik grijnsde om de gezichtsuitdrukking die Embry had gekregen terwijl de bal met een enorme vaart naar hem toe kwam. Hij nam een aanloop en sprong in de lucht, waarna hij de bal met zijn bek opving Hij zwaaide met een wilde beweging de bal in zee en grijnsde. "Hah, jij mag hem halen!" gil ik naar de overkant, waar Embry grijnzend naar me keek. Ik bleef een paar minuten staan, met mijn armen over elkaar wachtend of hij het water in ging. Het zag er niet naar uit dat hij hem ging halen dus ik trok mijn spijkerbroekje al uit, eronder zat mijn bikini. Mijn shirt hield ik aan, aangezien het water nog erg koud was. "Je gaat hier zo voor boeten.." lach ik terwijl ik de zee in ren. Het koude water klotste tegen mijn lichaam, echt absoluut geen fijn gevoel maar ik zette door. Ik deed er alles aan om dat gezicht van Embry te zien als ik terugkwam en de bal in zijn gezicht gooide.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Ik glimlachte toen Bella dichter tegen me aan kroop en sloeg een arm rond haar heen, terwijl mijn vingers rondjes draaiden over de blote huid van haar arm. Samen keken we naar Renesmee en Embry, die samen al verschillende minuten met een bal bezig waren. 'Stiekem zijn ze allemaal nog kinderen,' fluister ik grinnikend tegen Bella.

    Embry Call

    Ik bleef droog staan kijken toen Renesmee riep dat ik de bal uit het water mocht gaan halen. Ik grijns licht en plof dan in het zand neer, terwijl ik rustig blijf afwachten wat er gaat gebeuren. Na een tijdje trekt Renesmee haar spijkerbroekje uit en rent in haar bikini en t-shirt het water in. Grijnzend sta ik weer op, precies wat ik had gewild.
    Voordat Renesmee de bal te pakken had zet ik mezelf af en spring - mezelf zo groot mogelijk makend - het water in, waardoor er een enorme golf over Renesmee heen spoelt.


    •

    Bella Cullen

    Edward sloeg zijn arm rond me heen, zijn vingers draaiden rondjes over mijn huid Ik legde mijn hoofd op mijn schouder en bedacht me hoe perfect mijn leven eigenlijk was, hoeveel geluk ik heb gehad. Ik werd weer even terug uit mijn gedachten gehaald door de stem van Renesmee, ze liep het water in om de bal te halen. Ik grinnikte toen Embry het water in sprong zodat er een grote golf over Ness heen kwam. "Stiekem zijn ze allemaal nog kinderen." fluisterd hij grinnekend. Ik lach en knik terwijl ik kijk hoe Renesmee boven komt. Ik leg mijn hand op die van Edward een knijp er zacht in.

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik draai mezelf abrupt om als ik een enorm plons geluid hoor, met grote ogen kijk ik naar een enorme golf die mijn kant opkomt. Doordat ik niet genoeg de tijd had om te reageren spoelde de golf over me heen en trok me kopje onder. Proestend en lachend kwam ik boven, mijn mond en neus vol zout water. Mijn ogen had ik nog dicht kunnen houden. Als ik uitgeproest ben veranderd mijn gezichtsuitdrukking. "Hier ga je echt spijt van krijgen." ik grijns en duw de wolf onder water, maar voor even want ik kon het niet houden. Mijn natte haar plakt aan mijn wangen en ik grijns naar Embry, die ook weer boven komt. "Ik moet eigenlijk ook nog steeds een keer gaan klifduiken." bedenk ik ineens hardop.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Het kneepje van Bella in mijn hand voelt zacht en vertrouwd aan, maar wanneer ik Renesmee hoor zeggen dat ze nog een keer moet gaan klifduiken verdwijnt de glimlach van mijn gezicht. Bella was namelijk ook een keer gaan klifduiken, en dat moment laat ik liever niet opnieuw in mijn gedachten komen. Dagenlang heb ik gedacht dat ze dood was door die vervloekte klif, en nu wilde Renesmee er ook vanaf springen. Ik verborg mijn gezicht in Bella's haren en vroeg me af of ik haar moest tegenhouden of haar gewoon haar gang moest laten gaan.

    Embry Call

    Met een zachte grom kom ik weer boven nadat Renesmee me onder water heeft geduwd. Ik wil haar plagend omduwen als ze ineens opmerkt dat ze nog een keer moet klifduiken. Zacht grom ik even en sprint dan het water uit, naar de bosrand, terwijl ik onderweg mijn tas mee grijp. In het bos, verschuild achter een aantal bomen verander ik terug naar mijn mensenvorm en kleed ik mezelf om, halverwege de terugweg verander ik mijn gedachte en trek mijn t-shirt weer uit, waarna ik alleen in mijn zwembroek het strand op kom gerend, mijn haren nog druipend nat van mijn onverwachte duik.
    'Kom op Nessie, ik zal je eens laten zien hoe je moet klifduiken!' zeg ik met een grote grijns, en ik steek mijn hand naar haar uit.


    •

    Bella Cullen

    De glimlach verdwijnt van zijn gezicht als Ness opmerkt dat ze wilt gaan klifduiken, hij wilde natuurlijk niet dat ze dat deed. En dat was begrijpelijk, de vorige keer dat ik dat deed was ik misschien wel dood geweest en hij natuurlijk bijna ook. Hij verbergt zijn gezicht in mijn haren, ik trek hem weer wat dichter tegen me aan. "We gaan wel mee, dan kunnen we ingrijpen als het mis gaat." de zon was alweer achter de wolken verdwenen. "En ze is net iets sterker dan mij toen ik dat deed." zei ik sussend. Ik stond op en trok Edward mee.

    Renesmee Carlie Cullen

    Embry springt uit het water en verdwijnt de bomen in, om zichzelf om te gaan kleden neem ik aan. Ook ik loop het water uit en doe mijn lange haren in een staart. Ik glimlach naar mijn ouders als ik het spijkerbroekje ergens achter de tassen gooi. Emily geeft me een handdoek aan en ik sla hem om me heen. Embry komt het bos weer uit gerend en steekt mijn hand naar me uit. "Kom op Nessie, ik zal je eens laten zien hoe je moet klifduiken!" zegt hij met een grote grijns terwijl hij me meetrekt. Zoals ik al had verwacht komen mama en papa achter ons aan.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Rustig lopen Bella en ik achter een uitgelaten Embry en Renesmee aan, terwijl ik hoop dat zometeen alles goed zal gaan, niet wetend of ik het aan kan nog een 'bijna' dode te hebben door een klifduik.
    Eenmaal boven op de klif blijven Bella en ik op gepaste afstand van de rand staan kijken, zodat we Renesmee niet zenuwachtig maken en haar afschrikken. Ik ga onbewust in de starthouding staan zodat, als er iets mocht gebeuren, ik direct achter haar aan kan springen en haar kan gaan helpen.
    Terwijl Embry naar de rand loopt en van alles schreeuwt naar Renesmee, om boven de fluitende wind uit te komen, houdt ik mijn adem in.

    Embry Call

    Eenmaal boven op de klif worden mijn haren direct droog en door de war geblazen door de harde wind die hier waait. Ik moet mijn stem verheffen om boven de wind uit te komen, ook al weet ik dat Renesmee me misschien nog zou kunnen horen als ik het fluisterend zou doen.
    'Kijk Ness, je moet je gewoon goed afzetten en ongeveer daar landen!' roep ik hard, waarna ik naar een plek in het water wijs. 'Als je weer boven komt moet je tegen de stroom in zwemmen, naar het strand, oke?!' schreeuw ik er dan achteraan. Ik zal er niet bij vertellen dat je anders tegen de rotsen aan gesmeten wordt, daar zal ze niet heel blij mee zijn. Het litteken op mijn rug is daar het bewijs van, maar die details bespaar ik haar ook.
    Met een lange aanloop en een sierlijke sprong beland ik een aantal seconden later in het water. Wanneer ik boven kom zwem ik een stuk tegen de stroom in, en in rustiger water blijf ik liggen kijken terwijl ik mijn duim opsteek naar Renesmee, die tientallen meters boven me naar beneden staat te kijken.


    •

    || Moet ik iets laten gebeuren of niet? Zeg jij het maar, dan ga ik heel even eten (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Ah er kan wel iets kleins gebeuren ofzo, niet te groot anders snapt de rest het straks niet meer xd. Ik ga ook even eten ! X ||


    •

    || Ik kijk wel even, maar heb niet zoveel zin in zo veel drama enzo. ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Renesmee Carlie Cullen

    Eenmaal op de klif aangekomen begint Embry te praten, mijn haar waait in mijn gezicht. "Kijk Ness, je moet je gewoon goed afzetten en ongeveer daar landen!" roept hij om boven de wind uit te komen, waarna hij de plek in de water aanwijst. "Als je weer boven komt moet je tegen de stroom in zwemmen, naar het strand, oke?!" schreeuwt hij erachteraan. Hij neemt een lange aanloop en springt sierlijk in het water. Ik loop naar de rand toe en kijk naar beneden, Embry komt boven en steekt zijn duim op. Met een zenuwachtig gevoel in mijn buik loop ik een stukje naar achter, ik kijk papa - die met een bezorgde blik al in een soort van starthouding staat - aan en glimlach even. Ik ga klaar staan en sprint weg, ik spring van de klif af. Gillend knijp ik mijn ogen dicht en beland in het water. Mijn rechterarm schuurt langs een van de rots punten. Ik zet me weer af en kom boven. Ik lach en heb een grote glimlach op mijn gezicht, totdat ik mijn arm doorkrijg. "Mwah, niks ergs joh." stel ik Embry gerust. Aan de zijkant van mijn rechter arm, van mijn elleboog tot aan halverwege mijn pols zat een grote schram. Er spijbelde bloed uit, en op sommige plekken was het open. Het zout beet in de wond, en ik zwom naar het strand toe.


    But calm, white calm, was born into a swan.