• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Edward Cullen

    De geur van vers bloed vermengd met het zoute zeewater dringt door in mijn neus en met een ruk kijk ik Bella aan, die echter niet zo bezorgd is als mij. Snel flitst ik naar de rand van de klif en kijk naar beneden, waar Renesmee samen met Embry onderweg is naar het strand, vanaf haar elleboog tot haar pols zit een grote schram waar licht bloed uit sijpelt. Opgelucht adem ik en laat ik mijn schouder ontspannen terwijl ik balancerend op de rand van de klif sta. 'Het is maar een schram...' fluister ik zachtjes tegen de wind en sluit mijn ogen even.

    Embry Call

    Lachend steek ik mijn vuist in de lucht, waardoor het water alle kanten opspat, als Renesmee weer boven komt na haar klifduik. 'Je was geweldig Ness!' roep ik enthousiast. Ik kijk even vragend naar haar arm, maar als ze aangeeft dat het niet veel is knik ik blij en tevreden.
    Samen zwemmen we richting het strand en komen lachend uit het water gelopen. 'Je bent veel avontuurlijker dat ik had gedacht Nessie,' glimlach ik breed, 'nooit achter jou gezocht' plak ik er met een grote knipoog achteraan.


    •

    Bella Cullen

    De geur van vers bloed komt mijn neus binnen en Edward draait zich met een ruk om. Hij was veel bezorgder dan mij, ik wist namelijk wel dat Renesmee niet dom was en vast ver van de rotsen terecht was gekomen. En daarbij, was het zo te ruiken niet heel erg veel bloed. Edward flitst naar de rand van de klif en haalt op gelucht adem. Ik loop, op mensentempo naar hem toe en trek hem tegen me aan. Hij ontspant zijn schouders en draait zich om. "Het is maar een schram..." fluistert hij zacht. Ik knik en kijk naar de lachende Renesmee. "Het is maar een schram." herhaal ik.

    Renesmee Carlie Cullen

    Embry steekt zijn vuist lachend in de lucht "Je was geweldig Ness!" roept hij enthousiast.
    We zwemmen samen naar het strand en komen lachend uit het water gelopen. "Je bent veel avontuurlijker dat ik had gedacht Nessie." hij glimlacht breed. "Dankje." lach ik. "Nooit achter jou gezocht!" hij schenkt me een grote knipoog. Ik heb mezelf wel echt bewezen, en dat voelde best wel goed. Mama en papa liepen naar ons toe.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Bella's aanrakingen en zachte fluisteringen kalmeren me zo dat we niet veel later onze weg naar beneden voortzetten. Renesmee en Embry staan ons op te wachten aan de rand van het water, Embry's gedachten zijn positief over Renesmee en een trotse glimlach komt rond mijn lippen te hangen. 'Mooie sprong Ness,' krijg ik er makkelijker dan gedacht uit. Ik wrijf even over haar natte haren en grijns breed.

    Embry Call

    Ik merkte dat Renesmee zich zekerder ging voelen na mijn opmerkingen over haar avontuurlijke gedrag. Misschien was dit een betere idee dan het rebelse gedrag van Brynn. Hoe dan ook, ik had nog nooit zoveel plezier met Renesmee gehad, wat eigenlijk best raar aanvoelde.
    Brynn stond nog steeds bij de andere jongens op het strand, waardoor ik me weer op Renesmee richtte. 'Mooie sprong Ness,' zei Edward tegen haar, waardoor ik wild met mijn hoofd schudde.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    "Mooie sprong Ness." zei papa uiteindelijk en hij wrijft door mijn kletsnatte haren. Ik lach weer en mompel een dankje terwijl ik moeiteloos een stuk van mijn shirt afscheurde en deze om mijn arm bond. Toen stonden we daar even stil, todat mama een idee had. "Wedstrijdje zwemmen doen Ness?" ik grinnikte even, wetend dat mama toch altijd won. "Maar da's totaal oneerlijk." besloot ik.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Kom maar op' grijnsde ik naar de jongen die me uitdaagde en twee koppen groter dan me was. 'Kijk hoe ik Embry's meisje vermorzel' lachte hij naar de andere jongens. Toen greep ik mijn kans, rende naar hem toe, draaide zijn arm om en gaf een trap in zijn rug waardoor hij viel. Ik trapte nog hard in zijn rug, en glimlachte. 'Spot niet met Brynn Maddy Danec' siste ik. 'Kijken of ze ook tegen een wolf op kan' lachte een andere jongen en hij transformeerde in een wolf. Hij sprong op me af en ik gebruikte mijn gave. 'Geen zorgen, hij komt zo weer bij' en ik liet een lachje horen. 'Nog iemand?' Vroeg ik en de jongens deden een stap achteruit. 'Mooizo' grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 15:06 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen

    'Je wint wel Ness,' zei ik glimlachend, 'ik geloof in je! Laat d'r maar eens wat zien.' Ik gaf Bella een kus op haar mond, knipoogde naar Renesmee en liep toen weer rustig terug naar het kleed bij Sam en Emily, die nog steeds rustig naar de zee aan het kijken waren en genoten van elkaars aanwezigheid.

    Embry Call

    Bella en Renesmee gingen een zwemwedstrijdje doen, mooi, kon ik weer lekker met de jongens wat geinen en even met Brynn kletsen. Maar toen ik omhoog liep en de jongens in het zicht kreeg zat ik nog net hoe Brynn haar gave gebruikte op een bruine wolf.
    'JARED!' schreeuwde ik geschrokken uit, en sprintte door het zand naar de wolf toe, die bewusteloos in het zand lag. 'Wat is er gebeurd?!' riep ik geschrokken uit toen ik op mijn knieën naast hem viel.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Weer lachte ik. 'Embry, Jared en ik deden een wedstrijdje dus liet ik hem zien dat meisjes net zo goed kunnen winnen' legde ik uit en ik haalde mijn schouders op. Een andere jongen keek pijnlijk. 'Ze is echt sterk' murmelde hij en ik zette een bigsmile op. 'Gewoon een spelletje' lachte ik en ik ging in een karate-houding staan. 'Nu jij, Embry!' Zei ik blij. Ik maakte een karatetrap in de lucht, en ramde in de lucht met mijn vuist zodat mijn vuist net voor Embry's kaak stopte.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 15:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call

    Ik zat nog steeds verbluft voor me uit te staren toen Brynn een wilde karate trap maakte en haar vuist vlak voor mijn kaak liet stoppen. Vanuit mijn ooghoeken zag ik dat Jared zijn ogen opende en overeind probeerde te krabbelen, wat hem uiteindelijk lukte.
    Zonder een waarschuwing te geven pakte ik Brynn's hand vast, die nog steeds voor mijn kaak stil in de lucht hing, en zwiepte haar over mijn schouders, terwijl ze op mijn rug terecht kwam.
    Haar beide handen nam ik in de houdgreep waardoor ze geen kant op kon. 'Gotcha,' zei ik grijnzend, en boog mijn hoofd achterover om haar een kus te geven.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Niet eerlijk!' Zei ik boos en Embry liet me los. Weer deed ik wat karatebewegingen en wouw Embry vloeren, maar het ging mis. Mijn voet belande in zijn kruis. 'Oeps' fluisterde ik en terwijl Embry pijn leed, zat ik me dood te lachen. 'Echt sorry' grinnikte ik toen ik uitgelachen was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call

    Happend naar adem viel ik voorover op mijn knieën in het zand, terwijl mijn gezicht vertrok van de pijn en licht schokte. 'Geen ...' een korte pauze voor wat lucht, 'probleem ...'
    'Nu kan hij hem nooit meer gebruiken Brynn,' hoor ik Jared zeggen, 'dat is ook in jou nadeel, wist je dat,' zegt hij er dan met een grote grijns achterna, waarna hij direct de bossen in springt om daar vervolgens te transformeren.
    Rood aangelopen, nu ook van schaamte, probeer ik overeind te krabbelen. Maar tot m'n spijt moet ik me halverwege terug laten vallen en blijf ik op m'n knieeën zitten.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Ohww, sorry' zei ik en ik tilde Embry op. 'Weet je, het zou nu andersom moeten' lachte ik en ik bracht hem naar Edward, Sam, Emily en de vrouw wiens naam ik nogsteeds niet wist. 'Ballerina, kun je even helpen, heb je geen speciale gave van geneeskrachten ofzo?' lachte ik. Ik lachte eigenlijk Embry uit, maar dat deed iedereen toch al. Snel legde ik Embry neer en klopte op z'n schouder. 'Gaat het al wat beter?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Na een tijdje sprong ik weer het water in. "Tot aan daar." mama wees en punt aan terwijl ze naast me kwam staan. Ik ging in een starthouding staan terwijl we lachend samen aftelde. Toen we bij een waren, schoot ik vooruit onderwater. Mam was eerst sneller, maar na een tijdje stonden we gelijk. Ze hield zich merkbaar in, dus ik stopte. "Ja, daar trap ik niet meer in!" lachte ik terwijl ik haar onder water duw. Een tijdje later lopen we samen het strand op, terug naar papa en de anderen.

    Emily Young

    "Gaat het, Embry?" vroeg ik bezorgd toen Brynn hem op het kleed neerlegde. "Wat is er gebeurd?" vraag ik als hij geen antwoord geeft.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik moest moeite doen om mijn lach in te houden. 'Ik schopte op een plek waar de zon niet schijnt' lachte ik. Zacht aaide ik over Embry's hoofd. 'Gaat het al wat beter?' Vroeg ik fluisterend in zijn oor. Ik gaf hem lichtjes een kus en keek vragend.

    [Zoals gewoonlijk luisterd mijn zusje weer naar muziek dus ik heb weer m'n trouwe blackberry:Y)]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 21:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen

    Ik reageerde niet op Brynn en Embry die aankwamen bij het kleed en iets vroegen over wat er met Embry aan de hand was. Mijn blik was gericht op Bella en Renesmee die met z'n tweetjes het water indoken, halverwege stopten en elkaar wat plaagden om vervolgens weer terug te zwemmen en terug te keren naar het kleed.
    Ik schoof wat op om plaats te maken voor Bella en trok haar natte lichaam grijzend tegen me aan. 'En Ness, gewonnen?'

    Embry Call

    Ik probeerde een lach te geven aan Emily, maar er kwam niet meer uit dan een halve grijns. Mijn ademhaling ging iets gecontroleerder dan daar straks en de verkramping van mijn lichaam begon ook wat af te geven.
    'Gaat het al wat beter?' vraagt Brynn fluisterend in mijn oor. De grijns op mijn gezicht wordt alsmaar breder, 'ik denk dat ik een kusje nodig heb op m'n pijnlijke plek,' zeg ik dan met een ingehouden lach.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik schoot in de lach en keek Embry aan. 'Er zijn andere mensen bij' lachte ik en ik knipoogde overdreven, waardoor ik weer in de lach schoot. 'Sorry, soms ben ik net een klein kind' giechelde ik. Mijn armen begaven het en ik viel op Embry. Meteen kreeg ik een schaterlach, en daardoor lachte ik juist nog harder. 'Ik lach haast om niks' gniffelde ikk toen mijn plotselinge lachbui was verdwenen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."