• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Pfoe, nu kom ik vast gevoelloos over' zei ik met mijn hoofd schuin. Daarna haalde ik mijn schouders op. 'Achja. Komt Renesmee ook nog? Ik wil m'n excuses aanbieden' mompelde ik zachtjes. Ergens had ik er wel spijt van dat ik Renesmee mee had genomen. Ik maakte me zorgen. Dalijk zou ik wel is zeggen dat ze niet zich stoer hoeft voor te doen , maar haarzelf moet zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Papa sloeg zijn armen rond mijn schouders en trok me naar hem toe, ik vond het nu niet zo heel erg meer. Hij drukte zijn hoofd in mijn haren. "Lieve Nessie." fluisterde hij in mijn haren, en ik keek op. "Het is al goed meisje." zei hij er op een sussende toon achteraan. Ik zuchtte zacht en legde mijn hoofd op zijn borstkast, nog steeds snikkend en huilend. "Ik ben niet boos, alleen ... bezorgd, ik hou van je." hij neemt mijn gezicht in zijn handen. "Het gaat nu allemaal goed komen." zegt hij dan terwijl hij een kus op mijn voorhoofd drukt. "Sorry, sorry pap." snik ik zacht en begraaf mijn gezicht dan weer in zijn shirt.

    Bella Cullen

    Ik luisterde naar het gesprek tussen Nessie en Edward, wetend dat het iets was wat ze even samen moesten oplossen. Een kleine glimlach krulde zich toen Renesmee het allemaal toeliet. Ik wist hoe erg Edward het vond om zijn kleine meisje kwijt te raken. Ik dacht eraan dat het zo misschien tijd was om Carlisle erbij te halen, als Renesmee zich opgefrist en ontbeten had.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Glimlachend liet ik toe dat Renesmee haar gezicht tegen mijn t-shirt aan drukte. De afgelopen dagen had ik geleerd van deze momenten te genieten, voordat ze binnen de kortste keren weer konden omslaan.
    Even kuchte ik kort, 'kom Ness, je moet jezelf opfrissen en wat eten, dan voel je jezelf vast weer beter.' Met mijn armen hield ik haar een stukje van me vandaan en gaf haar een knipoog. 'Dan zullen we eens richting La Push gaan, Jacob zal je ook wel weer eens willen zien.'

    Embry Call

    Met een zwaai sloeg ik mijn arm om Brynn's schouder en drukte en kus op haar wang. 'Jij bent niet gevoelloos, jij bent lief en schattig. En ik vind het een top idee om je excuses aan te bieden Brynn, echt waar.'
    Opnieuw drukte ik mijn lippen op de hare, terwijl ik met mijn handen door haar haren ging. Genietend ging ik op in het moment, alle andere jongens die om ons heen stonden vergetend.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Weer drukte Embry zijn lippen op de mijne. Snel beantwoorde ik de zoen, en legde mijn armen in zijn nek. Ik hoorde blij geschreeuw, de golven en ik hoorde gejammer, maar dat kon me nu niks schelen. Dit was weer een perfect moment, zoals alle andere keren dat Embry me zoende. Er ontstonden kriebels in mijn buik en een gelukkig gevoel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    Papa kuchte kort. "Kom Ness, je moet jezelf opfrissen en wat eten, dan voel je jezelf vast weer beter." hij duwde me een beetje terug en ik liet hem los. Ik gaf hem een glimlach en veegde met mijn hand de tranen op mijn wangen weg. Zachtjes knikte ik. "Dan zullen we eens richting La Push gaan, Jacob zal je ook wel weer eens willen zien." mijn glimlach werd groter. Hij had gelijk, de zon scheen een piepklein beetje en bij zonlicht gingen we altijd naar het strand. Al gingen papa en mama maar echt zelden mee. Ik gaf hem een kus en schoot de badkamer weer in. Zo snel als ik kon sprong ik onder de douche en maakte me klaar voor vertrek. Het was nog geen kwartier later toen ik alweer beneden stond. "Kunnen we gaan?" Zzg ik met veel enthousiasme in mijn stem terwijl ik gewoon bijna zat te springen van blijdschap.

    Renesmee Carlie Cullen

    Bij het horen van de naam 'Jacob' was Renesmee gelijk weer helemaal vrolijk. Edward's arm lag om mijn middel toen we naar beneden liepen. Een kwartier later kwam Ness de trap afgestormd. "Kunnen we gaan?" het enthousiasme was goed te horen in haar stem. Ik lachte en keek haar geamuseerd aan. "Wat dacht je van een broodje Ness?" zei ik op een moederlijke toon. Renesmee rolde met haar ogen. "Geen honger." was het antwoord, kort en bondig.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Langzaam schudde ik mijn hoofd naar Renesmee, 'eerst een broodje, dan naar het strand, jongedame,' zei ik grinnikend. 'Opschieten anders gaan we nog zonder jou!' zei ik lachend, terwijl ik de veranda opstapte en alvast naar de rand van het bos flitste, waar ik onder een boom ging staan wachten op de twee belangrijkste personen uit mijn leven.

    Embry Call
    Mijn handen gingen plagend langs de rand van Brynn's rokje toen ik wat gegrijns en grinnik hoorde van de jongens. Knalrood stopte ik abrupt de zoen en liet haar los, terwijl ik verlegen naar de grond keek. 'Sorry,' mompelde ik tegen Brynn, en liet een pluk haar voor mijn gezicht vallen toen ik wat zand wegschopte.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Papa schudde zijn hoofd, "Eerst een broodje, dan naar het strand, jongedame." grinnikte hij. "Maar.." stribbelde ik tegen. "Opschieten anders gaan we nog zonder jou!" hij lachte en stapte de veranda op. Toen waren mama en ik nog over, ik keek haar aan terwijl ze naar de keuken liep. Zuchtend ging ik zitten en at mijn broodje op, en dronk mijn glas melk half leeg. Juk, wat een vies spul. Mama keek me aan, met een strenge blik. "Okay.." mompelde ik zacht terwijl ik het glas leegdronk. Mama stond al bij de deur en ik volgde haar. Binnen een minuut hadden we papa bereikt, die tegen een boom aan stond te wachten. Met z'n drieën vervolgde we onze weg naar het strand, ze hielden hun tempo iets lager zodat ik het nog kon bijhouden. Ik haatte het dat ze sneller waren dan mij.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik grinnikte om Embry. 'Laat die sukkels' fluisterde ik in zijn oor en ik glimlachte. Ik hoorde gejoel en wierp een dodelijke blik op een jongen. 'Ga lekker weg, naar je eigen vriendinnetje. Of heb je die soms niet?' siste ik met een grijns. Even had ik de neiging om mijn gave te gebruiken, maar dat deed ik zo wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen

    Ik genoot van de tocht door het bos, richting het strand van La Push. Het herinnerde me aan de tijd dat ik er met Bella op mijn rug doorheen rende, op weg naar de nieuwe plaatsen die ze nog nooit had gezien, genietend van elkaars aanwezigheid.
    De gedachten van Renesmee brachten me terug naar de werkelijkheid, ze haatte het dat wij sneller waren dan haar. Glimlachend keek ik tijdens het rennen achterom en glimlachte verontschuldigend. Ik zou vaker met haar moeten rennen, ze zou vanzelf sneller worden, schoot het even door me heen. Toen voelde ik het zand onder mijn schoenen en ging ik op normaal mensentempo lopen, het groepje mensen op het strand tegemoet.

    Embry Call

    Ik moet grinniken om Brynn, die een gemene sneer gaf aan een van de jongens. Ik hoorde geen reacties, als teken dat de boodschap duidelijk was, en opnieuw liet ik gedachteloos mijn hand langs haar middel glijden, mijn vingers verkenden de zachte stof van haar jurkje en de koelte van de huid daaronder straalde er doorheen.
    Vanaf de bosrand zag ik Edward, Bella en Renesmee aankomen en kneep zachtjes in Brynn's zij, knikkend naar het groepje dat overduidelijk onze kant op kwam.
    Met tegenzin liet ik Brynn weer los en snoof nog eens haar geur op terwijl ik wachtte tot Edward en zijn gezin dichterbij waren gekomen.


    •

    Bella Cullen

    Edward gooide me zowat op zijn rug en sprintte er vandoor, net zoals we vroeger altijd samen deden. Een paar herinneringen schoten weer door mijn hoofd. De snelheid deed mijn haren wapperen in de wind, Renesmee was al een groot stuk achter ons. Ik zag dat ze best wel moeite moest doen om ons bij te houden. Edward keek achterom en glimlachte verontschuldigend naar haar. We kwamen op het strand aan en ik liet me van zijn rug af glijden. Renesmee kwam, al heigend een of twee minuten later aan dan ons. Ik kon het niet laten om zachtjes te grinniken, ze wierp me een boze blik toe maar moest uiteindelijk zelf ook lachen. Toen ze het groepje, en Brynn in de gaten had rende ze er alweer vandoor. Edward en ik volgde haar.

    Renesmee Carlie Cullen

    Ik liet mijn ouders achter en rende naar het groepje op het strand toe. "Hey Brynn en Embry." zei ik blij terwijl ik mijn haar weer over mijn rechterschouder gooide.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    || Ik ga zo slapen, ben echt kapot moe :/ ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    Ik keek naar Renesmee. Snel gaf ik haar een knuffel en keek haar aan. 'Het spijt me dat ik je meegenomen heb. En ook sorry tegen jullie' ik richtte me op Renesmee d'r ouders. 'Ballerina, moeder van Renesmee, Renesmee mag gelukkig zijn met zulke ouders. Soms brutaal, dat mag wel, maar door mij word het bij Renesmee erger. En dan nog wat. Ballerina, doe geen moeite om te zeggen dat ik niet ben opgevoed. Voor zijn dood heeft mijn vader me netjes opgevoed en mijn moeder zou dat ook hebben gedaan. Nogmaals mijn excuses' zei ik met een knikje.

    [Zit weer op mobiel. Laptop word in beslag gehouden door mijn zusje die niet kan slapen en dan naar Green Day of P!nk luisterd]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 22:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Edward Cullen
    Op een gepaste afstand bleef ik samen met Bella kijken hoe Renesmee op de grond afliep en Embry en Brynn begroette. Ik hield de gedachten van iedereen in de gaten om bij te houden of Renesmee niet weer dezelfde fout maakte door zich als Brynn te gaan gedragen. Nerveus nam ik Bella's hand vast en kneep er zachtjes in.

    Embry Call
    Ik glimlachte verlegen en stak mijn hand op naar Renesmee. 'Sorry dat ik haar niet meteen naar huis heb gebrachten gisteren,' zei ik verontschuldigend naar Bella en Edward, waarna ik wijselijk mijn mond hield en naar het zand staarde.


    •

    Renesmee Carlie Cullen

    Brynn gaf me een snelle knuffel en keek me aan. "Het spijt me dat ik je meegenomen heb. En ook sorry tegen jullie." Ze richtte zich tot mama en papa, die er ook bij kwamen. "Ballerina, moeder van Renesmee, Renesmee mag gelukkig zijn met zulke ouders." ik kon een kleine giechel niet onderdrukken toen Brynn Ballerina zei, het was niet omdat het nou zo erg grappig was. Maar meer hoe ze het voor elkaar kreeg om het zo droog te gebruiken. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en dacht een paar keer sorry. Brynn ging verder. "Soms brutaal, dat mag wel, maar door mij word het bij Renesmee erger. En dan nog wat. Ballerina, doe geen moeite om te zeggen dat ik niet ben opgevoed. Voor zijn dood heeft mijn vader me netjes opgevoed en mijn moeder zou dat ook hebben gedaan. Nogmaals mijn excuses' ze knikte. Ik had medelijden met Brynn, ze was echt aardig en had helemaal niks verkeerds gedaan. Ik gaf haar een knuffel. "Het is al goed joh, Brynn!" zei ik na de knuffel. "Toch, pap, mam?" ik keek achterom.

    || Ik ga slapen, kusjessss :33 ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Embry Call
    Glimlachend keek ik op toen Brynn uitgebreid haar excuses maakte en sloeg trots mijn arm rond haar middel. 'Ik ben trots op je, en ik hou van je,' fluister ik zachtjes en snel in haar oor. Een zacht en speels kneepje in haar middel maakt het dat ik opnieuw zin krijg om haar te zoenen. Snel kijk ik weer naar het zand, we licht schamend voor deze gedachten.


    Edward Cullen
    Glimlachend keek ik toe hoe Brynn haar excuses maakte en me Ballerina noemde. Renesmee giechelde even en dacht toen verschillende keren sorry. Ik knikte naar Renesmee om te zeggen dat het oke was en richtte me toen tot Brynn. 'Het is goed, rebel,' grijnzend keek ik haar aan, 'je bent voor altijd welkom bij ons, we zullen je ontvangen als familie.' Ik knikte nog een keer en keek weer naar Renesmee, 'ik hou te veel van mijn dochter om haar van haar vrienden weg te houden.'


    •