• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    Sam Uley
    Ik staarde voor me uit en keek naar Collin die langs het water slenterde. Af en toe keek hij omhoog naar de kliffen waar Brady nog steeds zat.
    Een tijdje geleden had Collin me laten weten dat hij op jongens viel en dat hij daarom bang was voor zijn inprent en voornamelijk de reactie die er dan zou zijn. Ik had hem verzekerd dat het niks was. Had ik dat maar niet gedaan. Die jongen zat zich nu vast vanbinnen op te vreten.

    Collin Littlesea
    Met lichte tranen in mijn ogen keek ik naar mijn beste vriend die op de klif zat. Hij had geweten dat ik homoseksueel was en hij vond het prima, zolang ik niet op hem viel. Ik zakte in elkaar op de grond en een harde snik verliet mijn mond. Ik had het verkloot, ik had het echt verkloot.

    Sam Uley
    Ik keek toe hoe Collin instortte en trok het niet. Ik kon het niet aan dat die kleine man zo leed onder dit hele gebeuren. Ik begon te rennen in de richting van het huis van Billy Black. Ik klopte op de deur waarna ik gewoon naar binnen liep. Billy zat in de keuken en keek me glimlachend aan. "Sam, wat kan ik voor je doen? Belangrijke zaken die we moeten bespreken voordat we vanavond het kampvuur houden."
    Ik knikte. "Ik wil de Cullens erbij hebben, evenals Brynn, en ik wil dat je de nadruk legt op inprenting, het vinden van je zielsverwant. Als dat kan tenminste."
    "Natuurlijk kan dat. Wil je me ook vertellen waarom?" Ik zuchtte en schudde mijn hoofd.
    "Je merkt het vanzelf."


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Renesmee Carlie Cullen

    Papa schoof wat op en mama ging naast hem zitten. "En Ness, gewonnen?" vroeg papa vroeg hij met een grijns. "Ja, alleen maar omdat zij.." ik wees mama aan. "Zichzelf inhield." zei ik daarna lachend. Mama lachte en mompelde een sorry.

    Emily Young

    Sam loopt ineens weg, ik had wel zo'n idee wat er aan de hand was. Maar ik besloot gewoon te blijven zitten en het te laten. "Wilt er iemand een muffin?" vroeg ik terwijl ik de schaal uit de tas haalde.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Edward Cullen

    Ik keek grijnzend naar Bella toen Renesmee haar beschuldigde van het feit dat ze zichzelf had ingehouden tijdens de wedstrijd. 'Ik had niks anders verwacht,' zeg ik dan lachend terwijl ik met mijn hand door Bella's haar ga. Bella lachte en mompelde zachtjes een sorry tegen Renesmee. 'Jij hebt je andere talenten Ness,' zei ik glimlachend terwijl ik omhoog keek naar haar gezicht.

    Embry Call

    Ik genoot van de lachend Brynn die op me viel omdat haar armen het begaven. Grinnikend deed ik met haar mee. 'Mafkees van me,' zeg ik als ze uiteindelijk is uitgelachen en druk een kus op het puntje van haar neus. 'Ik vind het leuk als je lacht, dus ik heb er geen enkel probleem mee,' zeg ik verklarend.
    Ik sla mijn armen rond haar heen, zodat ze niet meer omhoog kan en begin dan zijwaarts te rollen, de zandheuvel af. Het zand spat alle kanten op als we uiteindelijk beneden aan de heuvel tot stilstand komen door een bosje gedroogde plantjes en grijnzend kijk ik naar Brynn, die nu onder mij ligt. 'Ik plet je,' lach ik hard.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Mooi niet' grijnsde ik en ik rolde ons om. 'Nu plet ik jou' grinnikte ik en ik ging maar weer naast Embry liggen. 'Embry, wat is er gebeurd met Emily?' vroeg ik zachtjes. Ik was nieuwsgierig ernaar, en Embry leek even te twijfelen maar ik bleef vragend kijken. 'Als je het niet mag vertellen, is het goed, hoor' mompelde ik erna.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Embry Call

    Kort aarzelde ik even toen Brynn vroeg wat er met Emily was gebeurd, maar ik besloot het haar toch te vertellen. 'Wij als wolven moeten onszelf goed onder controle houden,' begon ik zachtjes, 'als we te dicht bij iemand staan terwijl we veranderen kan diegene ernstig gewond raken, dat is er ook metemily gebeurd, Sam verloor maar voor en seconde de conrtrole...' zachtjes slik ik bij het idee om Brynn wat aan te doen.


    •

    Brynn Maddy Danec

    'Wat erg' fluisterde ik. Ik had medelijden met Emily en ook met Sam, dat zou wel zwaar voor hem moeten zijn. Snel tikte ik op Embry's neus en keek naar de wolken. 'OH MIJN GOD, EEN EENHOORN!' en ik wees naar de wolk die op een eenhoorn leek. Ik was echt nog een klein kind vanbinnen, maar dat was meer positief dan negatief.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [iemand er problemen mee als ik er avond van ga maken voor het kampvuur?]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    [Nee hoor (:]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [mooi, dan weet ik namelijk wel iets]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brady Fuller
    Langzaam zakte de zon tot hij niet meer te zien was en alles om me heen donker was. Gelukkig kon ik nog steeds goed zien doordat ik betere ogen had. Shapeshifter hè?
    In de verte ging er een kampvuur aan en ik kwam overeind. Dat was overduidelijk van het pack en ik moest daar dus bij zijn. Het was vrijdagavond en als het dan niet regende, hadden we altijd wel een kampvuur.

    Sam Uley
    Langzaam kwam Brady aangesloft, hij was de laatste. Naast Emily zat Collin en ik zag hem gewoon verstijven. Billy keek het met grote ogen aan en daarna kwam er een bedachtzame blik in zijn ogen. Ik boog me naar hem toe.
    "Ik denk dat je nu wel doorhebt waarom ik die vraag had." Billy knikte en staarde voor zich uit.

    Collin Littlesea
    Ik zag hoe Brady plaats nam naast Edward en Brynn, iets wat hij nooit vrijwillig zou doen zo goed als ik hem kende. Normaal zou hij naast mij zitten en zouden we luisteren naar wat de oudsten te vertellen hadden. Ondertussen zouden we dan de raarste grappen naar elkaar fluisteren.
    Ik verstarde en staarde naar mijn voeten, terwijl een traan over mijn wang rolde.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Brynn Maddy Danec

    Terwijl iemand vertelde, prikte ik in de jongen z'n wang. Iets wat hem ergerde. Uiteindelijk na een minuut hield ik op en ging ik dicht tegen Embry aanzitten, die naast me zat. Tegenover me zat een meisje van zo'n 20, 19 jaar en ze keek nogal arrogant. Dus ik keek arrogant terug en glimlachte engelachtig daarna.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [LEAH!]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Embry Call

    Ik liet mijn blik glijden over de gezichten van de mensen die aanwezig waren bij het kampvuur. Even hield ik mijn blik stil bij de traan die op Collins gezicht hing, toen hij opkeek gaf ik hem een bemoedigend knikje. Hoe gek het ook had geklonken, ik had het aanvaard, ik had er geen enkel probleem mee en dat zou ook nooit anders worden.
    Brynn kroop tegen me aan en ik leg mijn wang op haar hoofd terwijl ik mijn vingertoppen over haar been laat glijden. Zo'n onverwachte bijeenkomst kwam er niet vaak, dus zat ik met gespitste oren te luisteren wat er te vertellen viel.


    •

    Brynn Maddy Danec

    Ik volgde het goed, niet dat ik het precies wist waar het over ging. Even hoorde ik mijn naam, maar daarna praatte de oude man gewoon verder. Er zat een meisje tegen Jared aan, waarschijnlijk z'n vriendin. Toen zag ik de jongen die Jacob heette. Was hij belangrijk ofzo? Waarschijnlijk wel. Gedachtes schoten door mijn hoofd heen wie ze allemaal konden zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    We hadden nog een tijd lang gelachen en gepraat met elkaar, totdat de avond viel. We waren uitgenodigd voor een kampvuur bespreking, zo eentje waar ik toen ik nog mens was ook heen gegaan was. Ik kon me het verhaal van de derde vrouw nog herinneren, het verhaal dat uiteindelijk Edward en mij gered had. Zonder dat verhaal was ik nooit op het idee gekomen. Renesmee zat aan mijn linkerkant, en Edward aan mijn rechter. Ik snoof de geur van het brandende hout op en wachtte tot Billy zou beginnen


    But calm, white calm, was born into a swan.