• || Regels
    # Niemand doden zonder toestemming
    # Leden van de roedels luisteren naar de alfa’s
    # Rollen behorend tot Stephanie Meyer behouden hun karakter etc. zoals in de boeken/films
    # Drie rollen per account
    # Maximaal vijf verzonnen rollen
    # Relaties binnen de groep: Jacob en Renesmee, Quil en Claire, Sam en Emily, Jared en Kim, Paul en Rachel, Embry en Brynn
    # Jezelf opgeven voor een rol kan op dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140982

    || Rollen
    # Black Roedel
    Jacob Black - Alfa
    Leah Clearwater - Alfa
    Embry Call - Shooter
    Seth Clearwater - Alfa
    Quil Ateara – Shooter

    # Uley Roedel
    Sam Uley - PercyWood
    Jared Cameron
    Paul Lahote - Cionegreen
    Brady Fuller - PercyWood
    Collin Littlesea - PercyWood

    # Mensen
    Emily Young - Overexposed
    Rachel Black
    Rebecca Black - Cionegreen
    Kim Connweller
    Claire Young – MyDreamStory
    Renesmee Cullen - Overexposed

    # Vampiers
    Carlisle Cullen - PercyWood
    Edward Cullen - Shooter
    Bella Cullen - Overexposed

    # Onbekende personen
    Brynn Maddy Danec - MyDreamStory
    Charlie Mila Evergreen – Tsubaki

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 19:08 ]


    •

    || Embry Call
    Hoofdschuddend liet ik mezelf, samen met Renesmee, door Brynn de discotheek binnen sleuren. Wat kan die meid toch snel van gedachten en emoties wisselen, dacht ik grinnikend toen ze weer soepel begon te dansen op de harde muziek. Vanaf een afstandje zag ik een meisje naar me knipogen en dat Brynn me direct een vuile blik toewierp. Duidelijk en langzaam knikte ik 'nee' tegen het meisje en stapte zelfverzekerd naar Brynn toe. 'Mijn meisje,' bromde ik zachtjes, maar hoorbaar, in haar oor, terwijl ik mijn armen rond aar middel sloeg en op haar ritme begon mee te dansen, terwijl mijn ogen die van haar niet loslieten.

    [Ik ga ook slapen liefies, laat de tortelduifjes en Renesmee maar lekker de hele nacht dansen! Morgen moet ik pas om 4uur op school zijn dus daarvoor ben ik beschikbaar! En na half8 als ik weer thuis ben natuurlijk! X]


    •

    [Puhh, ik moet een rotjaar overdoen. Het jaar van de eikels en de dozen. Ik val haast in slaap maar heb geen zin om te liggen. Lekker lui. Ik ben het eerste uur vrij, maar dan slaap ik nog, en ik ben om twee uur uit dus om ongeveer drie uur thuis. Goodie night en droom over knappe jongens-en meisjes-]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Bella Cullen

    Al snel keek hij weer op en knikte, waarna hij zijn mond opende om wat te zeggen. "We zullen een goed gesprek met haar voeren als ze terugkomt, dan kunnen we erachter komen wat ze nu daadwerkelijk wil bereiken met dat rebelse gedrag." hij trekt me stevig in zijn armen even denk ik aan hoe het vroeger was. Een paar menselijke, vage herinneringen schieten voorbij. Ik knikte. "We kunnen het proberen.." zeg ik zacht.

    Renesmee Carlie Cullen

    Binnen een paar minuten waren we weer binnen, niet dat ik het hele gebeuren gevolgd had ofzo. Ik was echt heel erg misselijk en duizelig. De muziek dreunde door mijn lichaam heen en even wist ik niet meer waar ik was en wat ik deed. Ik had hier van gehoord, maar ik had helemaal geen alcohol gedronken. Zou het dan waar zijn, dat mensen hier dingen in drankjes stoppen? Ik had wel een cola van iemand gehad, maar.. Nee, dit is jouw avond Renesmee. Je gaat dit nu niet lopen verpesten door naar huis te gaan, uiteindelijk zal iemand het merken en dat weten ze allemaal dat ik uit ben geweest. Dansen ging me niet zo makkelijk meer af, bij iedere beweging die ik maakte werd ik duizeliger en duizeliger. Ook mijn misselijkheid was niet echt heel erg goed om mee te dansen.

    || Goodmorning, gelijk laatste stukje vandaag. Ik moet vandaag half 8 naar school en ben ongeveer om 4 uur terug. Om half acht ben ik er sowieso (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    MyDreamStory schreef:
    [Puhh, ik moet een rotjaar overdoen. Het jaar van de eikels en de dozen. Ik val haast in slaap maar heb geen zin om te liggen. Lekker lui. Ik ben het eerste uur vrij, maar dan slaap ik nog, en ik ben om twee uur uit dus om ongeveer drie uur thuis. Goodie night en droom over knappe jongens-en meisjes-]


    || N'aawh, heel veel succes lieverd! * knuffelt * ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    (mag ik a.u.b. Seth er dan bij?)


    Because I love him, do I need another reason?

    || Edward Cullen
    Geïnteresseerd kijk ik via Bella's gedachten mee naar haar vage menselijke herinneringen waardoor er direct een glimlach rond mijn mondhoeken krult. Tot mijn genoegen zie ik dat ik er meerdere malen in voor kom en grinnik even als ze bij het punt komt dat ze erachter kwam dat ik een vampier was. Opnieuw druk ik een kus op haar voorhoofd, 'we hebben al voor hetere vuren gestaan, mijn lieve Bella, dan moeten we een rebelse tienerdochter ook wel aankunnen!'

    || Embry Call
    De barman keek me raar aan toen ik voor de zoveelste keer een biertje bestelde en hem in een slok opdronk. Wist hij veel dat ik als wolf de alcohol veel sneller verbrand en er dus minimaal een kwartier effect van heb. Grinnikend en licht in mijn hoofd liep ik terug naar Brynn, die nog op haar best stond te dansen. Toen het liedje iets rustiger werd nam ik haar gezicht in mijn handen en drukte mijn lippen op de hare. De dansvloer en alle andere mensen die erop stonden verdwenen en mijn gedachten gingen alleen nog maar naar haar uit.

    [Je staat op Seth ! Had ik eigenlijk al eerder willen doen, alleen in plaats van Alfa heb ik gewoon nog een keer 'Seth' getypt --> BLOND.]


    •

    Brynn Maddy Danec

    Embry zoende me en ik sloeg mijn armen om zijn nek. Zonder op of om te kijken, trapte ik een jongen die mijn richting opkwam in z'n kruis. De muziek knalden in mijn oren, maar dat maakte niks uit. Toen ik de zoen stopte, zag ik dat Renesmee nogal misselijk was. Ongezien tilde ik haar op en nam haar mee naar buiten. 'Gaat het?' vroeg ik bezorgt en ik kreeg een idee. Snel scheurde ik aan links en rechts een beetje het jurkje zodat ze normaal kon lopen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Ben der weer, typ nu de stukjes ^^ ||

    + @Shooter, heb ik nou de hele Twilight saga verkeerd gelezen? Edward kon Bella's gedachten toch niet lezen, me doesn't know anymore :/

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:08 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Op het einde kon Bella Edward toelaten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Op het einde kon Bella Edward toelaten]


    || Hwm, niet goed opgelet denk ik dan.. Hihi, nu komt het stukje hoor (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Bella Cullen

    Edward keek met mijn gedachten mee, ik voelde het. Zijn mondhoeken krulden omhoog en hij grinnikt bij de herinnering van mij, toeknik erachter kwam dat hij een vampier was. Hij drukte, opnieuw een kus op mijn voorhoofd. "We hebben al voor hetere vuren gestaan, mijn lieve Bella, dan moeten we een rebelse tienerdochter ook wel aankunnen!" ik grinnikte even en had hem een kus op zijn wang. "Dat kunnen we zeker. Maar ik denk dat het nu wel tijd is om haar te zoeken, als ze niet binnen nu en tien minuten thuis is." de wijzers van de klok op de muur stonden op half twaalf.

    Renesmee Carlie Cullen

    Het geluid dat mijn oren binnenkwam was heel erg gedempt, als ik het zo goed uitlegde. De muziek was niet snoeihard meer, maar heel erg dof. Even werd alles wazig, maar mijn ogen stelden zich weer scherp. Ik wankelde weer even en werd vastgepakt door iemand. Langzaam keek ik op en zag de vage contouren van een meisje. Het meisje nam me mee, ik wist niet waar ze heen ging. Even later hoorde ik het verkeer en het was wat kouder. We waren ergens buiten, vermoede ik. Mijn zicht stelde zich weer scherp. "Gaat het?" vroeg het meisje met een bezorgde toon. Net toen ik wilde antwoorden gaf ik over. Wat een vreselijk gevoel was dat zeg. Ik probeerde nog een keer te antwoorden. "Hmm.." kwam eruit. Ik was niet meer in staat om normaal te antwoorden en stond te trillen op mijn benen.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Brynn Maddy Danec

    'Renesmee, hoor je me?' vroeg ik. Ze gaf over en ik keek er even vies naar. 'Je moet naar huis' mompelde ik en ik tilde haar soepel op. Embry kwam ook naar buiten en ik wenkte dat hij moest komen. Ik rende met Renesmee in mijn armen naar de Cullens en liep zomaar binnen. 'We waren even naar de club in Port Angeles. Iemand heeft wat alcohol in haar cola gedaan' legde ik uit en ik legde Renesmee neer bij Bella en Edward.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Renesmee Carlie Cullen

    "Renesmee, hoor je me?" klonk er wazig op de achtergrond. Ze keek me even vies aan toen ik weer overgaf. Wie was dit meisje? "Je moet naar huis." zegt ze waarna ze me soepel optilt. Ineens komt alles keihard terug. "Nee, nee nee!" schreeuw ik. Ze keek me even verbaasd aan maar liep toch verder. Dad is going to kill me, dad is going to kill me herhaalde ik steeds in mijn hoofd. De vieze geur van braaksel hing nog om me heen, gelukkig had ik niet over mezelf heen overgegeven. Ook in mijn mond proefde alles naar braaksel, maar ik was meer bezig met het feit dat ik straks echt afgemaakt ging worden. Brynn stopte voor het huis en liet zichzelf binnen. Ze legde de situatie uit. Fuck, fuck fuck! Alles om me heen was nog steeds wazig maar ik besefte me de realiteit maar al te goed.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Claire Young

    Ik werd wakker in Quil's armen en gaapte even. Meteen ging ik recht zitten en deed Quil z'n haar door de war. Ik schaterlachte en ging door. 'Prinses Claire doet Prinses Quil zijn haartjes door elkaar!' gniffelde ik en ik ging weer door. Lachend tikte ik op Quil's neus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    || Embry Call
    Toen ik buiten kwam schrok ik bij de aanblik van Renesmee, die stond over te geven en er duizelig uit zag. 'Rennen,' fluisterde ik nog naar Brynn, die kort daarna wegsprint met Renesmee in haar armen. In de bosjes kleed ik me uit en verander in mijn wolvenvorm, terwijl ik ze achterna ren verdwijnt alle alcohol uit mijn bloed en tegen de tijd dat ik bij de Cullens binnen stap ben ik zo nuchter als wat.

    || Edward Cullen
    'RENESMEE,' roep ik geschrokken uit als Brynn met haar binnen komt geflitst. Snel duw ik Brynn aan de kant en ga op mijn knieeën naast de bank zitten terwijl ik Renesmee's gezicht in mijn handen neem. Haar gedachten waren nog vrij helder, waarschijnlijk was ze gewoon ziek geworden van het spul dat in haar drankje had gezeten. 'Je had haar nooit, maar dan ook NOOIT, mee mogen nemen naar dat hol!' schreeuw ik achteruit naar Brynn, terwijl ik doodsbang naar Renesmee kijk.

    || Quil Ateara
    Liefdevol bleef ik Claire aankijken terwijl ze mijn haren door de war bracht, ze had geen idee, ik kon dit de hele dag doen! Terwijl ze op mijn neus tikte begon ik haar kort te kietelen. 'Zeg eens Clairetje beer, wat wil je gaan doen?!'


    •