• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon Salvatore
    'Kijk zij snapt het' Zei Damon zelfvoldaan, iets wat waarschijnlijk aan zijn grote ego lag, 'Zoals ik net al zei als ik iets had willen doen had ik dat al lang gedaan' Voegde hij er aan toe, de staak die het meisje door zijn broertje had geboord lag een eindje verderop.. *tip* *tip*


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik moet eten, tot straks!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dylan O'dair
    'Ik wilde eigenlijk gaan trainen.'
    Ik verstijfde bij die worden en stond steel. Ze wou gaan trainen met haar krachten? Ik slikte even, geen haar op mijn hoofd dat ik nog machtige spreuken ga leren en zeker niet oefenen.


    On wednesdays we wear black

    Charlie L'aler
    Ik negeerde de blik van Wyn en keek inplaats daarvan naar het gezicht van de man. Hij had een beetje een te groot ego, ik keek hem scherp een waarna ik met mijn ogen rolde. 'Zo kan het wel weer.'


    On wednesdays we wear black

    Heel subtiel hoor, Ellie... xd

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Kijk, zij snapt het," zegt Damon zelfvoldaan. Zoals ik net al zei; als ik iets had willen doen had ik dat al lang gedaan."
    "Zo kan het wel weer," zegt Charlie. Wyns blik flitst even naar de staak die Charlie waarschijnlijk bij de andere vampier had gebruikt. Net zo snel kijkt hij weer naar Damon en weegt even af hoeveel kans hij maakt tegen een vampier als hij. Bliksemsnel trekt Wyn zijn mes en smijt hem met een dodelijke precisie richting Damon, waarna hij naar de staak duikt, hem vastgrijpt en hem op de vampier richt.


    [NEEEE. EN NU MOET IK FREAKING ETEN]


    help

    Dashed schreef:
    Dylan O'dair
    'Ik wilde eigenlijk gaan trainen.'
    Ik verstijfde bij die worden en stond steel. Ze wou gaan trainen met haar krachten? Ik slikte even, geen haar op mijn hoofd dat ik nog machtige spreuken ga leren en zeker niet oefenen.


    [Of misschien toch nog even niet. Mama gaat wel roepen. xd]

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    Dylan verstijft plotseling en staat stil.
    "Wat is er?" vraagt Marie verbaasd, terwijl ze ook stil houdt en Dylan aankijkt.


    help

    (snel eten dan haha)


    On wednesdays we wear black

    [Okay, I have to go. :/]


    help

    Dylan O'dair
    Ik voelde me even ongemakkelijk en heel even flitste een beeld van het vuur door mijn gedachte's maar dat onderdrukte ik al snel en ik voelde hoe mijn gezicht een emotieloos masker opkreeg. 'Gewoon, ik train niet meer met magie.'


    On wednesdays we wear black

    I know right :3

    Damon Salvatore
    Juist, op zo'n moment was het handig om eerst te denken en dan pas te doen.. Het mes dat de jongen gooie was beland in zijn schouder en Damon had zijn vingers na een paar seconden om het lemmet geklemt om hem mes er met een ruk uit te trekken, 'Serieus? Wil je me nou echt kwaad hebben?' Vroeg hij vervolgens sarcastisch aan de jongen die de staak van de grond had gegrist. 'Of moet ik me nu wel bedreigt voelen, volgens mij ben ik hier nog steeds de grote enge vampier en jij een mens en ik denk niet dat je dat wilt uitproberen.'

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:18 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Oja, vraagje: Zitten Wyn en Charlie trouwens ook op de school?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Charlie L'aler
    Ik keek eerst woedend naar Wyn op en liep al naar hem toe om de staak uit zijn hand te halen maar toen verstijfde ik en keek de man nu recht aan. 'Je bent een vampier?!' Ik schudde mijn hoofd uit ongeloof. 'Waarom heb je mij dan niet gewoon lekker laten leegzuigen?' Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en was nu toch wel blij dat hij een staak op zich gericht kreeg.


    On wednesdays we wear black

    (uhm, het zijn wachters dus ik weet het niet zeker....)


    On wednesdays we wear black

    Dante Chase West.
    “Dude,” gromt ze kwaad en geeft me een duwtje als ik door haar haar woel, zoals ik al verwacht had. Erop reageren doe ik dan ook niet en kijk toe hoe ze het gelijk weer goed probeert glad te strijken. Na mijn woorden keek ze me even wantrouwend aan, waardoor ik grinnikte.
    “Echt?” Vrolijk lachend keek ze me aan, waardoor ik het niet kon laten en lachte door haar abrupte vrolijkheid. Ze zou het toch moeten leren dat ik het alleen voor haar deed. Dan veranderd haar lach in een grijns en schud vol ongeloof haar hoofd. “Nee, dat heb je niet, dat heb je vrijwel nooit. Hell, wat maakt het me ook uit, dan ben ik gewoon de hele dag bij mijn sterke Tarzan,” grijnst ze en slaat een arm om mijn middel. Ik sla als reactie mijn arm om haar schouder en grinnik kort. “Mooi zo, want ik heb dit voor jou over hé.”
    Als we de school binnenlopen, merk ik dat de klassen al zijn begonnen, maar het maakt me toch niet zo veel uit. “Omdat jij zo laat op moest staan hebben we niet eens tijd gehad om te ontbijten. Voor straf moet jij vanmiddag mijn lunch betalen.” Grijnst ze en wiebelt even uitdagend met haar wenkbrauwen. Ik haal een broodje uit mijn tas en geef dit aan haar met een klein glimlachje. “Ik heb overal aan gedacht,” plaag ik haar en geef haar dan ook een flesje sap. “Eet smakelijk, meid.” Gniffel ik. Ik ben blij dat ze niet meer zo geïrriteerd doet als ik over eten begin, terwijl ze dat vroeger echt heel vaak deed. Ik had zelfs het idee gekregen dat ze me er soms om haatte, maar het gaat om haar gezondheid, dus het moet nu eenmaal. “Ik wil wel betalen voor de koffie.” Grijns ik naar haar.


    Damon Salvatore
    'Omdat mijn broertje soms niet helemaal goed bij zijn hooft is' Andwoorde hij simpelweg, 'En als ik het had willen doen had ik het al lang gedaan' Voegde hij er aan toe. Waren hun nou zo dom of leek het zo? Want hij had die zin nu al 3 keer herhaalt. Toen ik de woorden uitsprak keek ik nogsteeds naar de jongen die de staak in zijn hand had.


    Don't be like the rest of them, darling