• Sunnydale ligt vlak boven de hellepoort.
    Sinistere wezens worden aangetrokken door die poort
    en komen naar deze stad.
    Vroeger was er maar 1 Slayer
    degene die de wereld moet beschermen tegen vampieren en demonische wezens –
    maar elke keer dat de Slayer gedood word komt er een nieuwe.
    De laatste Slayer, Buffy, heeft al veel bijna dood ervaringen op haar
    lijstje staan. Waardoor, nu ze weg is uit Sunnydale, er nu een heel groepje Slayers zijn. Jongens & meisjes die getraint worden om staken door vampieren te slaan of demonische wezens te vernietigen.
    Ze worden getraind door een paar wachters.
    De Slayers hebben een hoofdkwartier onder de stadsbibliotheek,
    bij de archieven van de wachters.
    (wachters worden speciaal opgeleid in een academie in Londen)
    Tussen de vampieren & Slayers in staan er 2 groepen:
    De mensen & de heksen.
    De heksen moeten een kans kiezen en
    de mensen blijven onwetend.


    Slayers:

    - Melany Kate Morgan "Mel" - LostMagic

    Vampieren / Demonen:
    - Willow Highfields "Will" |Vampier| - LostMagic
    - Alixe Jazzlyn Black "Al" |Vampier| - xVanilla
    - Angelina Katharina Elizabeth Jones |Vampier| - LilMonsterRr
    - Damon Salvatore |Vampier|- WillNotLearn
    - Alexander Salvatore "Alex" |Vampier| - WillNotLearn
    - Jackson Frayn Harries "Jack" |Vampier| - Penumbra

    Wachters: (max 3)
    - Dante Chase West "Tarzan" - Cocon| Isuzu
    - Wyn Harvey Quarin "Wynnie" - Gallymogger
    - Charlie L'arel - Dashed

    Heksen:
    - Moran Sharon Rayphield "Mora" - xVanilla
    - Brianna Taylor Josephs - RememberYoux
    - Marie-Sophie Ariade McLaughlin- Gallymogger
    - Dylan O'dair - Dashed
    - Kyle Stark - Penumbra

    Mensen:
    - Javier Glenn Morgan - LostMagic
    - Daniël Scagotti- WillNotLearn
    - Noralie Key - Jaimyhoi
    - Tyra Clarks - Dashed
    - Jane Madeline "Maddy" - Bagoly

    Naam:
    Leeftijd:
    (Vampier/demons echte leeftijd: )
    Soort:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Geschiedenis: Niet noodzakelijk
    Extra:

    Regels:
    - Niet schelden OOC
    - OCC = [] ()
    - Ik alleen maak de topics tenzij je toestemming hebt
    - Niet andermands reacties bepalen


    Rollenstory
    Rollentopic
    Offtopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Dashed schreef:
    Dylan O'dair
    Ik voelde me even ongemakkelijk en heel even flitste een beeld van het vuur door mijn gedachte's maar dat onderdrukte ik al snel en ik voelde hoe mijn gezicht een emotieloos masker opkreeg. 'Gewoon, ik train niet meer met magie.'


    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Gewoon, ik train niet meer met magie," zegt Dylan.
    "Waarom niet? Wat is er gebeurd?" vraagt Marie bezorgd, terwijl ze bij hem gaat staan."

    Wyn Harvey Quarin || Wachter
    "Serieus? Wil je me nu echt kwaad hebben?" vroeg de vampier. "Of moet ik me nu wel bedreigd voelen? Volgens mij ben ik hier nog steeds de grote enge vampier en jij een mens en ik denk niet dat je dat wilt uitproberen."
    "Toevallig hou ik erg veel van dingen uit proberen, en denk maar niet dat ik dit niet eerder heb gedaan," zegt Wyn, nog steeds richtend met de staak. Waar waren de Slayers in godsnaam als het nodig was? "Ik geef je één kans. Eén kans om nu gewoon weg te gaan en nooit meer terug te komen."


    help

    Jane Madeline Hawley
    Zodra ik mijn arm om zijn middel heb geslagen, slaat hij zijn arm om mijn schouders.
    'Mooi zo,' zegt hij. 'Want ik heb dit voor jou over hé.' Ik grinnik en knik.
    'Jaja, natuurlijk, als ik er niet was geweest had je natuurlijk heel braaf alle lessen gevolgd. Geloof je dat zelf?'
    Zodra ik over het ontbijt ben begonnen, haalt Dante een broodje en een flesje sap uit zijn tas. Mijn mond valt gewoon open van verbazing. Waar haalt hij die tijd vandaan? Dat is toch onmogelijk als hij steeds zo laat op staat! Ergens vind ik het ontzettend jammer, anders had ik mooi een maaltijd over kunnen slaan en zou ik tot aan de lunch niets meer hoeven te eten.
    'Eet smakelijk, meid,' gniffelt hij en ik neem het broodje zowel lachend en zuchtend aan. 'Ik wil wel betalen voor de koffie.'
    'Je bent mijn held, daarom hou ik van je,' grijns ik, ga op mijn tenen staan en plaats een kus op zijn wang.
    Het flesje sap drink ik leeg, maar het broodje gaat maar voor de helft op. 'Ga jij dit nog opeten, of ga ik het weggooien?' vraag ik eerst aangezien mannen altijd honger hebben. Toch blijf ik stilstaan bij de prullenbak en hou het broodje er dreigend boven.
    'U heeft nog vijf seconden om te beslissen. Vijf...vier...drie..' Dan raak ik afgeleid wanneer iemand anders een broodje zalm weggooit en schiet me een geniaal plan te binnen.
    'Ik denk dat ik pescotariër word. Geen vlees eten, maar wel vis. Anders is het heel zielig voor de dieren. Dat zou jij ook eens moeten proberen, Tarzan leeft met dieren, hij eet ze niet,' probeer ik hem met een zoete glimlach te overtuigen. Ik hou van vlees, maar het is vet. Met het pescotariër-excuus hoef ik dat niet te eten zal dat dus hopelijk ook terug te vinden zijn in mijn gewicht.


    everything, in time

    Charlie L'aler
    'Wyn, doe die staak naar beneden.' Ik griste hem uit zijn handen en richtte me weer tot de vampier. 'Voor deze keer mag je gaan, maar dat is alleen omdat ik bij je in het krijt staat.' En geloof me ik haatte als ik iemand een dienst terug moest bewijzen.


    On wednesdays we wear black

    Dylan O'dair
    'Wat is er gebeurd?' Ik had deze vraag kunnen verwachten maar ik zou de waarheid niet geven. 'Niks, oke?' Ik beende weg, diep het bos in.


    On wednesdays we wear black

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Niks, oké?" zegt Dylan nijdig. Hij beent weg, diep het bos in. Marie gaat hem achterna.
    "Wacht! Dylan!" roept ze. Ze loopt achter hem aan, met een duwtje in de rug van de wind en haalt hem op haar gemak in.


    help

    Dylan O'dair
    Ik had het al meer dan 400 jaar kunnen verbergen door middel van alcohol en drugs en al die shit, maar nu kom ikhaar dus even tegen en bam, daar ging mijn pokerface. 'Wat?' snauwde ik haar toe.


    On wednesdays we wear black

    (nou kan damon niet reageren :c)


    On wednesdays we wear black

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Wat?" snauwt Dylan. Marie deinst even verschrikt achteruit.
    "Oké, het is heus niet nodig om zo tegen me te snauwen. Laat staan van me weg te lopen." Ik heb meer dan eens mijn slechte herinneringen onder ogen moeten zien, denkt ze. Beelden van verminkte lichamen doemen weer op voor haar ogen. Haar leven had lange tijd enkel uit weglopen en verraad bestaan.


    [ELLIE Y U OFFLINE?]


    help

    [Zoeken jullie nog mensen?]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Dylan O'dair
    Ik zuchtte en kalmeerde mezelf even. 'Wat wil je dan gaan trainen?' mompelde ik waarna ik stilsta en even slik.


    On wednesdays we wear black

    Ebola schreef:
    [Zoeken jullie nog mensen?]


    (natuurlijk! je kan gewoon nog een rol aanmaken ;3)


    On wednesdays we wear black

    Marie-Sophie Ariade McLaughlin || Heks
    "Wat wil je dan gaan trainen," mompelt Dylan.
    "Het hoeft niet als je echt niet wilt," zegt Marie meteen. "Ik heb sowieso binnen een kwartiertje les."


    help

    -nvm

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 19:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (uhm, je moet de reactie van charlie even lezen xd)


    On wednesdays we wear black

    [ELLIEEEEEEEEEEEEE!]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 19:35 ]


    help