• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Haha :P ach, morgen heb Ik geen uitval.

    Ik fa trouwens squashen met gym XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zoals Nowster ook al gaat doen, ik ga ook slapen :Y)

    TAMTAMTAMMMM!

    Slaap lekker popcorns ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nee, jaim het is: WIJ GAAN OPRUIMEN, WIJ GAAN OPRUIMEN, SPULLEN WAAR HET HOORT en dan zo door, duhh, haha. Zo iets is het bij ons, maar weet hem niet meer precies is zo lang geleden...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga nu ook echt slapen weltrusten my.... Uhhh..... Weet niks... Laat ook maar, weltrusten and sweetdreams en tot morgen! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Goodmorning :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moooorrrrning ^.^

    Happy Prinsjesdag -.- Ugh, zo nutteloos. Wie gaat ermee waxinelichtjes gooien? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik dacht dat deze schooldag nooit voorbij zou gaan :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben er ook weer halootjes. :) Happy Prinsjesdag, whahahaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik grinnik en kijk Ian aan. 'Hmmm, ik weet het niets.' zeg ik dan en denk verder na. 'Hmm, we moeten terugspoelen, dus de ontmoeting nu ofzoiets, maar hoe gaan we dat uitbeelden.'' zeg ik dan twijfelend en kijk Ian aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij maakt een grapje toch... Nu ineens niets meer doen. Ik grom zachtjes. 'Volgens mij is het voor jezelf ook een straf als je nu niets doet,' zeg ik dan met een grijns. En mijn ogen glijden even naar beneden om op zijn boxer te blijven hangen. Ik heb best wel gemerkt dat ik niet de enige ben die al opgewonden is geworden.


    Joshua Gayle

    Ik kijk haar aan en de lust is weer in mijn ogen te lezen. 'Hoe ken je me zo goed.' vraag ik dan grijnzend en hees en druk dan mijn lippen weer op de hare en laat mijn handen weer over haar borsten gaan en streel ze langzaam.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik zie de lust weer in zijn ogen en grijns. En inderdaad, hij houdt het nog geen minuut vol. Zijn lippen liggen weer op die van mij en zijn handen stelen langzaam mijn borsten. Ik bijt op zijn lip en ga met mijn handen door zijn haar. De pijn die daarmee gepaard gaat voel ik niet. Ik heb alleen nog een slipje aan. Een hand zakt weer af terwijl ik hem gewillig doorzoen en dit keer ga ik niet vluchtig over zijn boxer maar laat hem daar liggen. Ik doe er alleen nog niets mee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Joshie?? :3


    En Naoom, kan jij een nieuw topic maken? :3 fem is niet online en topic is bijna vol :D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ben wel on!!!!! Of ben ik weer te laat... ik wacht even tot Naomi reageerd, maar wss ben ik weer te laat xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Topic31

    Sorry, ben je weer voor, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Te laat XD]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.