• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amy Michels

    Verbaasd kijk ik hem aan. Had hij zich nou iets... Herinnert? 'Hoe bedoel je? Ben je geadopteerd,' vraag ik verbaasd. Ik kijk hem aan en ga vlug op zijn benen zitten, zodat hij recht op kan zitten. 'Je bent geadopteerd,' herhaal ik. 'Of maak ik er nu iets verkeerds uit op,' vraag ik aarzelend. Ik begreep er niks van, maar dat was toch niet mijn fout? Wat had hij zich herinnert? Iets van lang geleden? Dat moest wel. Ik kijk Luke aan. Is hij nu niet in totale verwarring? Of is hij opgelucht?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Luke Moore

    Iik had nu één groot vraagteken,
    "ik ben niet geadopteerd, honderd procent zeker."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan en knipper verbaasd met mijn ogen. 'Wat is er dan aan de hand? Je bent niet geadopteerd?' Ik schud mijn hoofd. 'Wat heb je gezien? Wat heb ik gemist? Moet je me nog iets vertellen?' Duizenden vragen stelde ik hem. Ik begreep er echt niks meer van. Helemaal niks! Noppes, nada. Ik bijt op mijn lip. Hij begreep er waarschijnlijk ook niet veel van. Ik blijf even zwijgen. 'Wat ga je nu doen,' vraag ik uiteindelijk zachtjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Weet niet hoe ik precies moet reageren met Josh wat ik hem moet laten doen, enkele ideeen Jaims?? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Dat kan ik me voorstellen.." Fluister ik, waarna ik mijn armen wat dichter tegen haar aan leg en haar in een stevige omhelzing, een dikke knuffel, trek. Hoewel ik dat soort gevoelens zelf niet over mijn ouders heb.. Meestal dan. In het begin hadden we wel een goede relatie. Toen ik nog hun mooie kindje was, echt van hun, die het helemaal zou gaan maken. Die voor de vorming ballroom moest leren dansen, om indruk te kunnen maken op een mooi meisje. Die zelf wel kon zorgen dat hij overal omtijd was, die niet zoveel hulp nodig had. En dat kon ik ook. Ik stelde ze niet teleur, nooit. Tot ik zelf de straat op mocht en de straatmensen leerde kennen, hoewel ik plechtig moest beloven dat ik niet met ze om zou gaan. Tot ik merkte dat ik deze mensen gelukkig kon krijgen met dans, en wat dans eigenlijk met mij deed. Tot ik Eleadora ontmoette, en kennis heb gemaakt met de gevoelens van geluk, echte blijdschap en liefde. Tot ik merkte dat ik stiekem kon doen wat ik wilde en toch onze band redelij goed kon houden. (Dat wil zeggen: Dat ik er zonder straf mee weg kwam, zonder dat zij er weet van hadden). Tot ik ze uiteindelijk besloot te vertellen wat Eleadora voor me betekende en hoe ik voor dans gekozen heb. En tot zij.. zó reageerden. Teleurgesteld. Hun reacties, hun woorden, riepen woede op bij mij. En dat weer bij hun. Daarna ben ik ze eigenlijk helemaal los gaan laten, na al dat twijfelen. Ik weet waar ik gelukkig van word, en soms moet je daar dingen voor opgeven. Al is het de toch al niet zo'n goede band met je ouders. Maar.. Dat was bij mij. Eleadora heeft het natuurlijk helemaal anders meegemaakt. Die had ouders die van haar hielden, oprecht, en achter al haar keuzes stonden. Die het zacht en voorzichtig lieten blijken als ze het niet eens waren met haar keuzes. Die net zoals in een normaal gezin maar af en toe een kleine ruzie hadden. Zoals ze het moest hebben. Maar ook ij haar sloeg het om. En ik weet nog steeds niet wat er precies gebeurd is. "Echt. Ik kan het me voorstellen. Wil je.. Wil je me over ze vertellen?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    "Nee, volgens mij ben ik ten vondeling gelegd, " fluister ik zacht. een tweede flashback.
    "Je moet hem nu loslaten Alicia," zeg de man weer.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ach ik denk dat er een grote kans in zit dat ze het gaan doen? :')

    Ehm... Shirtje uittrekken? :3 broek uittrekken? :3 en HOOPAAKKKEEEE ERIN ERMEE XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Uhum.... Dat laatste, WHAHAHA!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben melig, sorry :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    Ik grijns tegen haar huid aan en trek dan haar shirtje uit en gooi die ergens in de zaal en laat dan een paar vingers onder haar bh glijden en streel zacht haar borst en laat me dan langzaam op de grond zakken en trek haar boven me terwijl ik nu mijn lippen weer op de hare druk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [OMG JAIMS! xD Gedraag je xD Maar eerlijk gezegd voelde ik dat ook al aankomen ;3]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amy Michels

    Ik bijt op mijn liP en kijk naar hem. Hij leek een tweede flashback te hebben. Huj als vondeling? Zouden zijn ouders dan dood zijn? Ik kijk hem aan. 'Luke,' vraag ik zachtjes. Ik wilde hem niet uIt zijn flashback halen, maar dit werd een beetje griezelig. Hij was aan het staren en leek niet op deze wereld. Ik blijf doodstil op ziij schoot zitten en probeer hem recht aan te kijken. 'Luke,' fluister ik weer zachtjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ["HOOPAAKKKEEEE ERIN ERMEE XD" Toen schoot ik echt in de lach, whahaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [waar staat reactie Naomi?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne