• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Hoezo?" Fluister ik. Ik weet dat ze ze vroeg verloren is - of tenminste, vooral mentaal dan. Maar ik snap nog steeds niet wat iemand zo geweldig aan me kan vinden. Behalve mijn dans misschien. "Ook door mijn rang? Ik geloof niet dat jouw ouders zo zijn"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Thanks Noowwii ^.^

    Ik ben nog op de verjaardag kan misschien af en toe reageren]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Okee, is goed ^.^
    Hopelijk is het daar een beetje leuk]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora grinnikte zachtjes. "Julio, ze hadden je geweldig gevonden om wie je bent. Niet om je rang. Maar om je persoonlijkheid, van binnen. Niet van je status, niet van je afkomst. Maar om wie je bent." zei ze met een klein glimlachje terwijl ze haar hoofd kantelden en hem aankeek. Zachtjeslegden ze haar handen in zijn nek waarna ze een kusje op zijn kaaklijn drukten, en hem stevig vasthield. "Geloof me...Ze hadden je geweldig gevonden"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Jaaaaa ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Haar woorden zorgen toch wel voor een glimlach om mijn lippen. "Als ik jou zo hoor denk ik dat dat wederzijds geweest was.. Dat ik ze meer gemogen had als mijn eigen ouders. Ook al klinkt het nu heel erg alsof mijn ouders alleen maar op afkomst oordeelden.. Dat was niet zo. Ze hadden gewoon zo'n hoge verwachtingen van mij als persoon.. Ze wilden geloof ik dat ik dans niet als mijn beroep zou gaan zien. Als mijn verdere leven. En ze wisten dat dansen met jou me alleen maar aan zou moedigen tot wat zij niet wilden.." Ik druk mijn voorhoofd licht tegen de hare, maar wel dat we op een afstandje in elkaars ogen kunnen kijken. Nouja.. een afstandje.. Vergeleken met normaal dan. "Ze snapten me gewoon niet en konden al helemaal niet geloven dat ik zou gaan voor dans met iemand uit een lagere wijk. Dat vonden ze zo.. laag, geloof ik. Het was niet eens persoonlijk" Ik sis weer een beetje, maar ik hou me echt in. Ik kan me er zo boos over maken. "Dat irriteert me ook zo. Ze wilden je niet eens léren kennen"


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Mooi zo ^.^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik en kijk Ian aan. 'Hmmm, ik weet het niets.' zeg ik dan en denk verder na. 'Hmm, we moeten terugspoelen, dus de ontmoeting nu ofzoiets, maar hoe gaan we dat uitbeelden.'' zeg ik dan twijfelend en kijk Ian aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    "Het geeft niet...Vergeven en vergeten...Denk ik, althans ik ze eigenlijk nog nooit écht heb ontmoet. Behalve in die enkele minuten toen ze je van me weg sleurden, dingen naar me schreeuwend..." Een zuchtje ontsnapte aan haar lippen. "Waarschijnlijk zouden ze niet eens de moeite willen nemen om me te leren kennen...Maar om eerlijk te zijn, kan ik daar wel redeljik mee leven..." zei ze zachtjes waarna een zachte grinnik uit haar mond ontsnapten. Zachtjes kantelden ze haar hoofd, haar lippen bijna de zijne rakend, toekijkend in zijn ogen. "Ik weet zeker dat je altijd welkom was geweest bij mijn ouders, je zou zelfs binnen mogen vallen. Letterlijk. Zonder aankloppen of bellen" zei ze met een flauw glimlachje, terug denkend aan de tijden dat haar ouders nog leefden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Even douche]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    "Dat zou mooi geweest zijn, vooral op koudere dagen. In plaats van buiten op de daken van kleine schuurtjes in de kou binnen gezeten te hebben.. Maarja. Het is nu eenmaal zo gelopen. Ik zou je ouders eigenlijk best wel hebben willen leren kennen" Mijn toon klinkt ietwat spijtig, omdat ik toch best met haar meeleef dat ze ze zo vroeg kwijt geraakt is. Ik ben er mee opgegroeid. Dat mijn ouders té veel om me gaven, of juist té weinig. Ik ben zelf een beetje van ze weggegaan. Maar zij? Zo te horen is ze altijd heel close met ze geweest.. en om ze dan ineens zo kwijt te raken..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Joshie? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik voelde wel zijn grip losser worden, maar besteedde daar mijn aandacht niet op. Was Luke nou geschrokken van zijn eigen stem? 'Wat is er?' Ik kijk hem aan. Dan trek ik mijn polsen los, duw hem om en ga op hem liggen. Ik kijk hem nog steeds aan. 'Waarom reageer je zo op je stem?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan


    Luke Moore

    "Ik weet het niet," zeg ik en dan gebeurd er iets vreemds. Ik een schock gaan verschillendegebeurtenissen door me heen.
    "Maar, peter ik wil niet dat je hem wegdoet!," schreeuwt een vrouwenstem.
    "Als we hem niet wegdoen gaat hij dood, ik wil niet onze zoon zien sterven," zegt een man. Met een tweede schok kom ik terug. Mijn stem klonk ongeveer zoas die van de man uit mijn 'dagdroom'.
    "Amy, die grijze mensen, dat zijn mijn ouders niet."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [En we gaan over op mijn mobiel ^.^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    "Dat zou inderdaad fijn zijn geweest. Dan hadden we je voor de kachel neer gezet met een grote mok chocolade melk met stukjes marshmallow" zei ze met een klein glimlachje terug denkend aan toen. Hoe ze als klein meisje terug kwam uit de sneeuw, haar wangen en neus rood van de kou en haar hoofd half verscholen in haar sjaal, sneeuwvlokken overal van de sneeuwballen waarmee haar vader haar bekogelden. Hoe ze weer werd opgewarmd door haar moeder, waarna ze met grote ogen opgetogen vertelenden over hoe ze ein-de-lijk had gewonnen met een sneeuwballen gevecht van haar vader. Waarna haar vader altijd met zijn hand door haar haren woelden, iets waar ze niet tegen kon toen der tijd. Hoe ze hem achterna renden door de woonkamer, en hij haar vervolgens altijd oppakten en haar neer zetten op zijn schoot. Voor de kachel, met de mok warem chocolade melk. Eleadora verbergden haar hoofd in zijn arm terwijl ze zachtjes haar nagels in zijn schouders duwden. "Ik mis ze..."


    The expert in anything, was once a beginner.