• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:04 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Ach joh Amy, geen zorgen. Luke zit gewoon in een puberale midlifecrisis en is zichzelf aan het ontdekken :Y)]


    [Whahahaha, hij is zichzelf aan het ontdekken.... Lig in een deuk. Jij bent echt melog vandaag is het niet??? Haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [kan je wel reageren op mijn reactie of niet? Ze gaat het nog wel begrijpen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ian?? ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Hij knijpt even zacht in mijn borst waardoor ik iets harder kreun. Hij mompelt niet lief tegen mijn lippen en ik grijns. Zodra mijn mond ver genoeg open is ontstaat er een tongzoen en ik voel een hand van hem afzakken naar beneden. Ik houd hem niet tegen. Ten eerste omdat ik weet dat hij nu waarschijnlijk niet meer te stoppen is... En ten tweede omdat ik dat niet wil. Hij trekt heel langzaam mijn jogging uit en ik bijt even op zijn onderlip om de tongzoen vervolgens verder te laten gaan. Om hem te plagen streel ik expres kort over zijn boxer. Niet lang of genoeg voor hem om er van te genieten. Expres plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    (...)

    [Whahahaha, hij is zichzelf aan het ontdekken.... Lig in een deuk. Jij bent echt melog vandaag is het niet??? Haha!]


    [Tegen de avond aan word ik gewoon steeds meer een droogkloot :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben beetje inspiratieloos voo Ian]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Hij zakte neer op de grind en een gil verliet mijn mond. 'Kom uit die wereld. Luke of Harry. Wie je ook bent!' Ik Schud hem door elkaar. Het kan me nu niet meer schelen ook. Ik trek Luke of Harry, weet ik veel wie, overeind en leg
    Hem op mijn bed neer. Zelf ging ik aan mijn bed einde zitten. Ik werd serieus bang van dit.... Ik was pas 15. Deze hele omgeving werd me al te veel, maar als mijn vriendje dan ook nog zo gaat doen... Ik weet zijn naam nu niet eens meer! wat moest ik doen? Het voelde ook heel anders nu. Dezelfde jongen met een andere naam... Een rilling liep over mijn rug en ik keek weg.


    Luke Harry Newts

    Ik word weer wakker en zie dat ik op mijn bed lig. Wacht, hoe kom ik in godsnaam op mijn bed?
    "Amy, heb jij me helemaal naar hier gesleurd? Sorry daarvoor dan. Maar spieren wegen meer dan vet," zeg ik vrolijk. Alsof er niets aan de hand is. Ik kon goed liegen. Waar denk ik nu aan.
    "Wat is er?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Joshua Gayle

    ik kreun als ik haar hand over mijn boxer voel gaan, maar haar hand is er al even snel af als hij gekomen is. 'Gemeen.' murmel dan weer tegen haar lippen en bijt dan ook zacht op haar lip en merk dat ik al aardig opgewonden begin te raken door Leslie's aanrakingen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Me too, daarom kan ik er om lachen, heb ook droge humor, whaha, dat was niet eens grappig zie je en ik lach al, oefff....]

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 23:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen, 'Weet ik,' antwoord ik zacht en simpel. Mijn ene hand ligt op zijn borstkas maar de andere hand ligt wel nog gevaarlijk laag. Dangerous hand from Leslie is coming. Mijn hand glijdt weer lager maar dit keer streel ik niet over zijn boxer maar over zijn bovenbeen. Ik weet het, gemeen. Ik zoen hem heftig verder.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb hele flauwe humor :') en jongens kunnen mij echt voor zich winnen met hele flauwe woordgrappen. :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Mijn mond valt oPen van verbazing. 'Wat er is?!' Ik schud even mijn hoofd. 'En ja ik heb je het bed opgedragen, omdat je opeens op de grond viel! Wat is er gebeurd? Wat hn je gezien? Waarom noem je jezelf inens Harry...' Ik schud ongelovig mijn hoofd. 'Ik begrijp het niet,' zeg ik kleintjes. 'Althans... Waarom je ineens al die dingen ziet. En wat je hebt gezien, waarom je ineens een andere achternaam hebt en je een tweede naam hebt.' ik kijk hem aan. 'En jij word nu doodleuk wakker?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomia schreef:
    [Me too, daarom kan ik er om lachen, heb ook droge humor, whaha, dat was niet eens grappig zie je en ik lach al, oefff....]


    [is dat niet gewoon een lach aanval? xD ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    [is dat niet gewoon een lach aanval? xD ]


    [Ja, zie je Naomi niet stuiptrekken achter haar beeldscherm? :Y) ze heeft lachstuipen :3 en een sixpack van het lachen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua Gayle

    'Doe niet zo gemeen.' murmel ik dan met een pruillipje en haal mijn lippen van de hare en mijn handen van haar borsten. 'Wat jij kan kan ik ook, ik kan jouw ook pesten.' zeg ik dan grijnzend en kijk haar uitdagend aan terwijl ik nu niks meer doeom haar te pesten en grijns dan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp