• Ik krijg vissen! D: Welja, mijn moeder wilt er één, maar ik wil er twee of drie. Dusss voor de mensen die vissen hebben (en daarmee bedoel ik goudvis etc.): Wat voor soort vis heb je?
    & aan al diegene die geen vissen hebben; ik zoek nog een leuke naam/namen!

    + Even ter update: de vissen zijn er! We hebben een zwart visje met die grote ogen en staart (Calypso) en een wit/oranje visje ook met een grote staart (Flash). Le me is happy! D:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:39 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Benno & Bob:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik had ooit een vis die ik Naamloos wilde noemen, maar uiteindelijk heb ik hem Orange genoemd (:


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn vissen zijn al allemaal dood. In mijn hele leven heb ik er een stuk of tien gehad.
    Ik had goudvissen maar ook een paar keer die zwarte met van die dikke, grote ogen.
    De namen weet ik eigenlijk niet meer... Iets met 'Blubje' en dat soort namen. :'D

    Lioncourt schreef:
    Mijn vissen zijn al allemaal dood. In mijn hele leven heb ik er een stuk of tien gehad.
    Ik had goudvissen maar ook een paar keer die zwarte met van die dikke, grote ogen.
    De namen weet ik eigenlijk niet meer... Iets met 'Blubje' en dat soort namen. :'D

    Ik wil een zwarte vis D: Maar zijn die dan veel duurder of niet?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik had vroeger vissen. Altijd gewone goudvissen. Ik heb er 4 gehad; Zwemmie, Blub, Vinnie en Stip. Maar ik raad je zeker niet aan om je vissen zo te noemen.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Bronx schreef:
    (...)
    Ik wil een zwarte vis D: Maar zijn die dan veel duurder of niet?

    Volgens mij maakte dat niet zo heel veel uit. Vissen zijn sowieso over het algemeen niet zo duur.

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Volgens mij maakte dat niet zo heel veel uit. Vissen zijn sowieso over het algemeen niet zo duur.

    Nee, dat denk ik ook niet. Vroeger hadden we ook al goudvissen en die kregen we gewoon in de schoenenwinkel bij een aankoop -lawl.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik had vissen maar die gingen dood en toen we er nieuwe kochten aten de grote de kleintjes op en toen gingen ze elkaar aanvallen wat echt vreemd was.
    Ik heb ze eigenlijk nooit namen gegeven ha. Ik vind het wel leuk om ze namen van tv personages te geven die ik leuk vind, enfin dat zou ik doen x'p


    The soul needs autumn.

    Mijn vissen gingen na 2 weken altijd al dood. Dat was zo zielig. Gelukkig zat de dierenwinkel op de hoek(:


    Food.

    Britsanity schreef:
    Benno & Bob:Y)

    Dat doet me aan leuke namen denken: Bob & Marley!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Mijn moeder heeft twee goudvissen en ze heten Sushi en Dushi :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Helyer schreef:
    Mijn moeder heeft twee goudvissen en ze heten Sushi en Dushi :')

    Hahahaha, origineel voor een vis.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Noem je vis Dory! :'D

    Ik heb geen vissen (meer). Mijn zus haar vis en die van mij zaten in dezelfde kom. Die van mijn zusje vermoorde die van mij en pleegde daarna zelfmoord! o.O
    True story.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 19:25 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bronx schreef:
    (...)
    Dat doet me aan leuke namen denken: Bob & Marley!

    It's been a pleasure to help you:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Noem hem Hendrick Eduardo Nancelot de Kerstman, of zijn afkorting; HENK. Dat is een coole naam. (cat)

    Nee, ik zou het echt niet weten. Als ik vissen had, zouden ze waarschijnlijk Piet, Henk en Kees geheten hebben. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.