• Ik krijg vissen! D: Welja, mijn moeder wilt er één, maar ik wil er twee of drie. Dusss voor de mensen die vissen hebben (en daarmee bedoel ik goudvis etc.): Wat voor soort vis heb je?
    & aan al diegene die geen vissen hebben; ik zoek nog een leuke naam/namen!

    + Even ter update: de vissen zijn er! We hebben een zwart visje met die grote ogen en staart (Calypso) en een wit/oranje visje ook met een grote staart (Flash). Le me is happy! D:

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:39 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik heb 2 guppies met oranje staarten.
    Ze hebben niet echt een naam..
    Maar als ik ze wel een naam geef heten ze Robert en Kim (my boyfriend & me)

    Ik had 2 goudvisjes die Vinnie en Staartje heette. *O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Ik had 2 goudvisjes die Vinnie en Staartje heette. *O*


    Vinnie, zo heet een jongen bij mij uit de klas. U_U
    OT: Ik had vroeger drie vissen, die hadden we K3 genoemd, hoe orgineel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb twee katten. Pim en Pom


    26 - 02 - '16

    Mijn broer had vissen en toen we op vakantie waren lieten we iemand op ze passen, die heeft de vis elke dag eten zit te geven (niet doen, echt niet dat heeft zo'n ding heel niet nodig) en die zijn dood haha. :W
    Volgensmij hadden die vissen geen eens namen


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    pak jouw naam en plak er de tweede achter:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wij hebben intussen heel wat guppies. Die vissen blijven maar kleintjes krijgen... -.-


    Bad decisions make good stories.

    Even ter update: de vissen zijn er! We hebben een zwart visje met die grote ogen en staart (Calypso) en een wit/oranje visje ook met een grote staart (Flash). Le me is happy! D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Even ter update: de vissen zijn er! We hebben een zwart visje met die grote ogen en staart (Calypso) en een wit/oranje visje ook met een grote staart (Flash). Le me is happy! D:

    Calypso, POTC? (wbw)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    (...)
    Calypso, POTC? (wbw)

    Ayyyyy!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.