• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [M'n topics]


    16 - 09 - '17

    [mijn topics]


    El Diablo.

    [mijn topics]

    [Mijn topics]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Waar beginnen we met groep 3? :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [we kunnen doen dat ze allemaal naar de winkelstraat komen?}

    [Okii]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mohammed

    Ik mompel nog wat in het Marokkaans, en sluit dan de deur achter me. Ouders... Oké, ze geven me alles wat ik nodig heb. Maar wat een ongelofelijke zeurders.. Ik zucht en loop terwijl ik de capuchon van mijn Nickelson-jas over mijn hoofd trek. Al snel kom ik aan op het schoolplein, en ik grijns. Ik steek snel een sigaret op, waar blijft de rest..

    Savannah

    Grijnzend zet ik mijn cap op mijn hoofd en kijk rond. Er valt hier niet veel te doen maarja. Het is ook maar een kleine wijk.. Ik plof neer op een bankje op het plein en kijk rond. Ik tik met mijn felrode nagels op mijn been...


    El Diablo.

    Alexander Zeno.

    Een lange gaap van verveeldheid verlaat mijn mond als ik de deur van mijn huis sluit, met een harde klap valt hij dicht. "Kan het wat zachter!" hoor ik de buurman boos roepen en ik rol met mijn ogen. Ik steek mijn handen in mijn zakken en loop op een rustig tempo richting de winkelstraat.
    Bij het stoplicht loop ik door rood, wat de bestuurders boos doet toeteren. Ik haal mijn schouders op en loop langzaam door.
    "Kijk eens uit joh!" roept een fietser als ik voor hem langs loop. "Jij ook een goede dag." roep ik terug en zie de winkelstraat al in zicht komen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 20:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nina

    Ik pak snel mijn Blackberry en stop hem in mijn kontzak. Ik doe mijn nieuwe leren jasje aan, perfect met dit weer. Het was al bijna oktober.. Ik loop het huis uit en ga naar de winkelstraat. De rest komt straks ook wel...


    El Diablo.

    [Ik ben even op het accoutn van me zusje.. Ben gewoon Monticia! Laptop liep vast...]


    El Diablo.

    Andrew Justin Cole
    'Doei!'roep ik nog het huis door en doe dan de deur dicht. Ik loop rustig over de straat met mijn handen in mijn zakken en een oortje in. Gelukkig woonde ik heel dicht bij de winkelstraat. Als ik er ben leun ik rustig tegen de muur aan. Ik zie Alexander al in de verte en steek mijn hand naar hem op. Daarna kijk ik weer rustig voor me uit en wacht tot hij der is. Nina zie ik ook aanlopen en grijns even. 'Hello' zeg ik en kijk even naar haar.

    Alexander Zeno.

    Ik knik richting Andrew en zie Nina ook aankomen. Ik loop nog een aantal meter en ben er dan ook. Ik leun tegen de muur en zet mijn voet er tegenaan, zodat mijn knie voor me uitsteekt.
    "Nog bijzonder nieuws of zo?" vraag ik dan en pak een sigaret die ik daarna opsteek. Mijn stresslevel is weer erg hoog, hij heeft het weer geflikt, niemand komt dit te weten. Niemand...
    Ik neem rustig een lange haal van mijn sigaret en staar vooruit. Ik wil wat doen, maar wat?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nina

    Ik kom aan bij de rest, en glimlach. 'Hee' zeg ik, en plof neer op een bankje. Ik haal een hand door mijn haar en kijk even rond. 'Dus..'


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Waar ergens start groep 4?]


    16 - 09 - '17