• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrew Justin Cole
    ik haal mijn schouders een beetje op, 'Niet echt'zeg ik rustig en pak een sigaret uit het pakje die ik aansteek. Ik neem rustig een trekje en kijk even naar Alexander en Nina.

    Alexander Zeno

    "Goed, gaan we nog iets leuks doen?" vraag ik en tik mijn sigaret af. Ik trek mijn kraag wat omhoog en kijk Nina en Andrew aan.
    Ik neem een lange haal en merk dat mijn sigaret alweer op is. Ik pak een nieuwe en steek die ook aan. Misschien een beetje snel voor een tweede, maar ik moet echt even kalmeren. Ik kijk naar mijn hand die trilt, echt niet normaal dit. Een geïrriteerde zucht verlaat mijn mond. Krijgt hij het ook nog voor elkaar ook. Ik plof naast Nina neer op het bankje en strek mijn benen voor me uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nina

    Ik kijk even naar mijn Vans, maar dan weer omhoog. 'Weetje hoe vreselijk het is om naast die Amrani te wonen?' mompel ik. Ik wrijf even in mijn ogen, geen oog dicht gedaan vannacht..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrew Justin Cole
    Ik kijk Alexander aan en knik. 'Is goed, wat?'vraag ik en kijk Nina even aan. 'Dat snap ik best ja, dan wordt je toch helemaal gek'zeg ik en kijk er aan. Dan kijk ik weer naar Alexander, 'Wat is er man, je trilt helemaal'zeg ik en kijk hem aan. Ondertussen neem ik nog een trekje en blaas de rook uit terwijl ik naar Alexander kijk.

    Nina

    'Die gast heeft gewoon tot 4 uur s'nachts keihard rapmuziek aan.' mompel ik geërgerd. Ik kijk nu ook naar Alexander. 'Ja, wat is er?' zeg ik...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    "Oh niets..." Mompel ik.
    "Ach je moet mijn buren hebben, die zeuren om ieder dingetje. Net gooide ik de deur te hard dicht en meteen bleren ze of het zachter kan. Niet normaal." Lul ik er snel overheen. Ik neem nog een haal en blaas het voor me uit. Ik kijk hoe het vervaagt in de lucht. Ik bijt wat op de binnenkant van mijn wang. "Is er echt niets gebeurd de laatste dagen?" vraag ik dan snel, voor er weer wat gevraagd word.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beth

    Vol goede moed loop ik mijn huis uit naar mijn gloednieuwe Mercedes Benz.
    Trots op deze auto ben ik zeker, het is echt mijn goudmijntje.
    Ik rijd naar de bestemming die ik in hoofd heb. Namelijk het plein.
    Met opgeheven hoofd wandel ik op mijn killerheels naar het bankje toe.
    ‘’Savan!’’ begroet ik haar en knoop mijn lange bruine haren in een slordige paardenstaart.
    ‘’Hoe gaat het?’’ vraag ik en houd mijn hoofd subtiel een beetje schuin.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:12 ]


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Andrew Justin Cole
    Als Alexander zegt dat er niks is kijk ik hem even wantrouwend aan maar laat het er dan bij.'Ach mijn buren zijn er bijna niet, dus ik heb er geen last van'grijns ik en plof dan ook neer op het bankje. 'Nee eigenlijk echt niet, was alleen maar saai, alleen een beetje gezeik gehad met die yousri.'mompel ik en kijk hem aan. 'En bij jou dan?'

    Alexander Zeno

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ook niet veel gebeurd..." Eh wat zeggen? "...Ruzie gehad met mijn stief pa." lieg ik dan en neem snel een haal van mijn sigaret. Ik moet echt langere kopen hoor, deze zijn zo snel op.
    Ik leg mijn voet over de andere en kijk wat voor me uit. Ik pak mijn oude afgedankte mobiel en bekijk hem wat. "Tijd om eens werk te zoeken." zeg ik met een lachje en kijk Andrew aan..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'Erge ruzie?'vraag ik en kijk hem aan. Ik grijns als ik zijn mobiel zie, 'Dat is wel nodig hoor'zeg ik en haal mijn eigen mobiel uit mijn zak. Het viel nog wel mee maar ik had ook liever een nieuwe. 'Ik denk dat we samen naar werk gaan zoeken'lach ik en gooi daarna mijn peuk weg die inmiddels op was. Ik kijk een beetje voor me uit en stop mijn mobiel weer in mijn zak.

    Alexander Zeno.

    "Né, meningsverschil denk ik." zeg ik dan. Ik sla mezelf nog net niet voor mijn hoofd. 'Denk ik' serieus? Ik gooi mijn peuk weg die bijna een fietser raakt. "Kijk toch uit!" roept de jongen nukkig. "Kom dan jonge!" zeg ik en ga overeind zitten. Meteen fiets hij weg. Ik begin te lachen en zak weer onderuit.
    "Het lijkt me een goed idee, hmm... Ik wil niet vakkenvullen, dan voel ik me zo een arbeider. Ik wil mijn geld makkelijk verdienen." zeg ik dan en kijk wat om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nina

    Ik kijk op, 'dan moet jij naar dat groepje op het schoolplein, die laten anderen hun vuile klusjes oplossen, maar ze betalen wel veel' grinnik ik. Ik kijk hem aan, en haal lachend mijn Iphone uit mijn zak..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    "Eh nee, ik ga niet voor die Marokkanen en Turken werken." zeg ik en kijk naar Nina haar Iphone. "Hoe heb je die nou weer te pakken gekregen." zeg ik met een overslaande stem. Ik háát het als mensen duurdere dingen dan ik hebben.
    Ik krijg niet veel van mijn stiefouders. Ja klappen en ik word aangerand, wauw, dat zijn leuke dingen.
    Ik zucht en kijk even de winkelstraat rond. Er lopen wat mensen rond te kijken naar de winkels etc. Ik bijt even op mijn lip als ik mijn stief vader zie. Snel doe ik mijn capuchon over mijn hoofd en zak wat onderuit. Ik wil hem echt niet tegenkomen nu hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    Ik trek mijn wenkbrauw even op, dat klonk erg overtuigend. Ik knik toch maar en kijk naar de jongen op de fiets.Ik begin hard te lachen als de jongen gauw doorfietst als Alexander overeind gaat zitten en hem uitdaagt. 'Wat een loser' zeg ik lachend en kijk Alexander aan. 'Ja dat wil ik ook wel, heb jij misschien een idee?'vraag k met een grijns en kijk even om me heen terwijl ik even nadenk. Ik kijk even naar Nina, 'Dacht je nou serieus dat wij dat gingen doen?'

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:49 ]

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 21:49 ]