• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Nina

    Ik grinnik. 'het is alleen maar een optie' grinnik ik. Ik kijk even naar mijn Iphone. 'Verjaardag, vorige week' grinnik ik. ik kijk hem even aan. 'Bij starbucks betalen ze ook goed?' zeg ik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    "Nina, dan moet ik wérken!" zeg ik zuchtend en houd mijn pleeg pa[Zei net stief pa maar dat klopte niet] in de gaten.
    "Hoeveel krijg je daar eigenlijk dan?" vraag ik terwijl ik nog altijd naar Richard kijk, mijn pleeg pa dus. Ik sla mijn armen voor mijn borst over elkaar en zucht opnieuw een keer. Waarom moet je altijd werken om geld te verdienen? "Kom met iets zou ik zeggen, Andrew." zeg ik droogjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nina

    Ik grinnik, en kijk even voor me uit. '15 euro per uur' zeg ik grijnzend, 'mijn broer doet het ook.' lach ik. 'En dan kan je mijn gratis Starbucks geven; grijns ik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andrew
    Ik bijt even op mijn lip en haal mijn schouders op. Ik zet mijn pet even af en haal mijn hand door mijn haar. Daarna zet ik hem weer op en haal mijn schouders op. 'Ik heb echt geen idee, maar ik heb echt geen zin om te werken'zeg ik en kijk hem aan. 'En als we ergens gaan werken,dan samen'zeg ik met een grijns en kijk om me heen.

    Alexander Zeno

    Ik kijk Andrew nadenkend aan.
    "Hmm, zullen we dan maar bij Starbucks solliciteren, dan kunnen we onze Nina ook blij maken." zeg ik lachend en sla mijn arm even om haar heen.
    "Vijftien euro per uur, dat is wel lekker." zeg ik goedkeurend. Ik kijk op en zie mijn pleeg pa op me afkomen. "Dat ook nog." mompel ik dan. Hij wenkt me en ik sta langzaam op. Ik moet toegeven, ik ben niet voor veel mensen bang, maar voor hem wel.
    "Moet je nou echt bij die hangjeugd hangen?" vraagt hij met een brede grijns. Ik knik lichtjes. "Het zijn mijn vrienden." zeg ik met lichtelijk toegeknepen ogen. Hij lacht even bespottelijk. "Je vrienden..." zegt hij hoofdschuddend. Hij brengt zijn gezicht naast het mijne, aan de andere kant zodat Andrew en Nina het niet zien. Het lijkt of hij wat in mijn oor fluistert, maar in werkelijkheid bijt hij even in mijn oorlel. "Als je niet op tijd thuis bent vanavond weet je wat je te wachten staat." dit keer fluistert hij wel, maar daar na voel ik even kort zijn lippen in mijn hals. Snel loop ik terug naar het bankje en ga erop zitten. Ik pak een sigaret en steek die op, waarna ik er meteen een flinke haal van neem. "Dus, Starbucks?" vraag ik snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nina[/b

    Ik kijk even naar de man, maar het is vast niks bijzonders.. 'Ja,! Starbucks' lach ik, en leun tegen Alexander aan. Ik steek een sigaret op, en grijns...


    El Diablo.

    [Laptop liep weer vast -.- ]


    El Diablo.

    Andrew Justin Cole
    'Wat moest die gast?'vraag ik aan Alexander. 'En ja starbucks is goed, die loon klinkt namelijk wel goed'zeg ik met een grijns en kijk hem daarna weer aan. Ik weet niet maar toen die net met die man stond, er klopte gewoon iets niet. Ik pak ondertussen een nieuwe sigaret en steek die aan terwijl ik nog wat meer onderuit gezakt ga zitten.

    Alexander Zeno

    "Dan doen we dat, morgen solliciteren." zeg ik dan en zucht even trillerig.
    "En die 'gast' is mijn pleegvader." zeg ik dan en neem snel nog een haal van mijn sigaret. Man, ik moet echt op tijd thuis zijn, me gedragen...
    Ik sluit mijn ogen even en kijk naar mijn knieën.
    "Ik heb zin om mensen te plagen." zeg ik dan maar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'Is goed'zeg ik en kijk hem even aan. 'Ow oké'mompel ik en kijk weer voor me uit. Ik blaas weer wat rook uit en grijns dan. 'Dat klinkt nog is goed'zeg ik en kijk even om me heen. 'Dus.. wie wordt ons eerste slachtoffer?'vraag ik met een grijns.

    Gabriëlla Ramona Lopez

    Ik bekijk mezelf nog eens in de spiegel en sla mijn haar naar achter. Met een zucht loop ik de deur uit en snuif meteen de frisse lucht op. Ik kijk even rond en zie een paar mensen voorbij lopen. Ik zet een paar passen vooruit en kijk eens op mijn horloge. Ik begin te lopen richting het park.


    16 - 09 - '17

    Nina

    Ik grinnik, en kijk even omhoog naar Alexander. 'Dan ga je dat doen.' lach ik. Ik neem nog een trekje van de sigaret en kijk voor me uit.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Ik ga nu naar boven en ga op mijn DS, ik reageer morgen weer op deze RPG want dan kan ik nu aandacht besteden aan de ander ;) Morgenochtend staat er een stukje op ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexander Zeno

    Ik haal mijn schouders op.
    "Die jongen daar, met die macdonalds milkshake." zeg ik en wijs hem aan. Er komt een grijns op mijn gezicht. "Let op."
    Ik sta op en loop rustig naar hem toe, wanneer ik er ben doe ik alsof ik struikel waardoor ik de milkshake uit zijn handen sla. De deksel zat er al niet meer op en alles valt over hem heen.
    "Oh, het spijt me niet!" roep ik luid zodat Andrew en Nina het kunnen horen. De jonge kijkt me woedend aan.
    "Vind je dit normaal?" vraagt hij dan en ik knik. "Ja hoor." zeg ik dan en buk als de jongen uithaalt. Uitdagend ren ik weg. "Kom dan!" roep ik alsof hij een hond is. "Drew voet." zeg ik als ik voorbij hem ren en de jongen achter me aankomt. Ik draai me om en wenk hem uitdagend.

    [Kon het niet laten xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    ik probeer mijn lach een beetje in te houden door Alexanders actie en kijk dan naar de jongen. Hij jomt aanrennen en ik steek noncelant mijn voet uit waardoor die vol op zijn bek gaat. 'ooh sorry' zeg ik sarcastisch en kijk lachend naar Alex en dan naar de jongen die woedend opstaat. Ik ga overeibd zitten en kijk hem aan. 'nog niet genoeg gehad?' vraag ik en kijk hem grijnzend aan. 'kom dan'