• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Ja]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    "Eh, lekker gedaan!" zeg ik en pak een fles uit zijn handen. Ik sla een arm om Nina heen en trek haar tegen me aan.
    "Ik vidn dat onze lieve Nina mag kiezen waar we heengaan." zeg ik en en kijk haar aan. Dan kijk ik even naar Andrew en lach even naar hem. Ik ga met mijn tong over de binnenkant van mijn wang en wacht op Nina's antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nina

    Ik grinnik en kijk hem aan. Ik pak de fles uit Alexander's hand en neem een slok. 'Ik vind.. Dat jij mag kiezen' zeg ik lachend en kijk Alexander aan.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    Ik pak de fles terug en neem er ook een slok van. "Lekker, Nina-kwijl." zeg ik met een lach en sta dan op, Nina meetrekkend.
    "Goed, we gaan..." ik bijt nadenkend op mijn lip. "Andrew's huis." zeg ik dan en trek Nina mee in de richting waar we heen moeten. Ik wacht niet op Andrew en kijk even achterom.
    "Wat vind jij eigenlijk van ons ideetje? Geld verdienen door mensen te bestelen?" vraag ik dan zacht aan Nina en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nina

    Ik grinnik en loop verder. 'Ik vind het best, zolang ik de mensen mag kiezen' grijns ik. Ik neem weer een slok van de fles, en leun tegen Alexander.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    "Zolang het geen bejaarde mensen zijn, want dat is laf, vind ik het goed." zeg ik en kijk Nina even aan, die tegen me aanleunt.
    Ik grinnik even. "Volgens mij wil Drew niet mee naar zijn eigen huis." grijns ik en kijk weer achterom. "Drew, we gaan je huis onveilig maken hoor!" roep ik naar hem en trek Nina wat meer tegen me aan. Geniaal dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'ja ik vindt het prima, ik ben toch home alone' mompel ik en neem een paar grote slokken uit de fles. 'ja ja ik ben er al hooor' roep ik naar Alexander.Ondertussen ga ik naast ze lopen en kijk ze aan. 'waarom eigenlijk naar mijn huis?' vraaag ik terwijl ik doorloop. Ik woon echt heel dichtbij en inmiddels zijn we alweer in mijn straat.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 18:57 ]

    Alexander Zeno

    "Omdat onze huizen te ver weg zijn, duh." zeg ik en kijk Andrew aan. Ik kijk weer even naar Nina en lach dan.
    'Omdat ik niet naar mijn huis wil natuurlijk.' Gaat er door mijn gedachten. Ik kijk om me heen en zie Andrew zijn huis al.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    ik knik wat en loop dan naar de deur om die vervolgens open te maken. Ik neem nog een grote slok en loop daarna naar binnen. Ik loop naar de keuken waar ik een zak chips uit een van de kasten gris en maak die open. Ik plof op mijn bank neer een stop een hand in mijn mond. 'willen jullie film kijken of zo?'

    (oke, info komt nog)


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Alexander Zeno

    Ik trek Nina mee naast Andrew op de bank en sla mijn arm weer op haar heen. "Een film? Watvoor?" vraag ik dan en kijk de twee aan.
    "Mag je hier binnen roken?" vraag ik dan en kijk Andrew even aan. Ik geef even een kneepje in Nina haar schouder en ga wat onderuit zitten.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'een horror?' stel ik voor n kijk even naar hem en Nina.ik bijt even op mijn lip en kijk hem daarna aan. 'dat weet je toch inmiddels wel, dat mag gewoon, mijn ouders roken ook en zo dus geen probleem' zeg ik grijnzemd en neem een slok uit de fles. Ik steek zelf een sigaret op en kijk Alexander aan. 'dus jij blijft vanavond slapen hé?'

    Alexander Zeno

    "Een horror is goed." zeg ik en kijk even grijnzend naar Nina. Dan steek ik ook een sigaret op als Andrew zegt dat het mag en hij een sigaret aansteekt. Ik kijk Andrew aan na zijn vraag.
    "Ja, ik blijf slapen, als je het niet erg vind. Maar dat vind je niet hé?" zeg ik en kijk hem even wenkbrauw wiebelend aan. Het slaat nergens op maar ik vond het gewoon grappig om te doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nina

    Ik zak wat onderuit, en steek een sigaret op. 'Doe maar' zeg ik, en kijk hem aan. Daarna pak ik een fles vodka en begin met drinken..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    [Sorry, ik schrijf me uit. Heb het veel te druk met school enz]


    16 - 09 - '17