• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    Ik loop lachend naar de jongen toe en spring steeds tegen hem aan. "Ga dan, sla hem maar." zeg ik tegen de jongen. "Dat kan Justin wel hebben." ik gebruik express Andrew zijn tweede naam.
    Ik spring nogmaals tegen de jongen op. Hij bald zijn vuist en haalt naar me uit, ik pak zijn arm en draai die achter zijn rug. Dan duw ik hem op de grond en ga op zijn onderrug zitten.
    "Nog wat doen, Justin?" vraag ik dan en kijk Andrew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    ik grijns even en sta op. 'heb je nu nog steeds zoveel lef?'vraag ik grijnzend en kijk hem aan. 'hmm, nee hij is het niet waard'zeg ik lachend kijk hem aan. 'of wou jij nog wat doen ?' vraag ik aan de jongen waar ik bij gehurkt ben. Hij probeert me te slaan en ik schud lachend mijn hoofd. 'wat denk jr nou jongen' zeg ik en pak zijn arm vast. Lachend laat ik hem zichzelf en keer slaan. Daarna laat ik zijn arm los en kijk Alexabder aan. 'denk je dat die genoeg gehad heeft?' vraag ik grijnzend met nog en blik op de jongen.

    Alexander Zeno

    "Hm, ja hij heeft genoeg gehad." zeg ik en sta op. De jongen krabbelt overeind en ik geef hem een schop onder zijn kont, waardoor hij weer bijna valt, dan rent hij meteen weg en kijkt nog een aantal keer achterom. "En ga douchen! Je meurt!" roep ik hem na. Een aantal mensen kijken naar ons.
    "Wat!" snauw ik naar ze. Ik hoor de mensen mopperen en tieren.
    Ik grijns en zak op het bankje terug. "Geniaal." zeg ik lachend en ga met mijn benen wijd zitten terwijl ik wat onderuit zak.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    ik grinnik en knik. 'zag je hoe bang die uiteindelijk was' lach ik, 'dat gezicht' grijns ik en kijk naar de mensen. 'staar maar ergens anders naar, het leuke is net afgelopen hoor'roep ik droog naar ze en ze lopen gaauw veder met nog wat gemopper. Ik grinnik en kijk Alexander aan, 'dat was weer is lachen'

    Alexander Zeno

    "Jup, dat was me het avontuurtje wel," grijns ik en steek mijn hand in mijn mouw waarna ik er geld uit haal. "Terwijl jij hem afleidde heb ik effe wat geld gejat van hem." zeg ik zacht en laat hem de 30,- zien. "Voor ieder tien dan maar?" ik geef aan beiden een tientje. Ik stop mijn eigen tientje in mijn zak en kijk grijnzend voor me uit.
    "Zo kunnen we ook aan geld komen." grijns ik en kijk Andrew aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grijns breed en prop het tientje in mijn zak,' dat klinkt veel beter al echt werken'grijns ik en kijk even om me heen. 'beter doen we dit ja' zeg ik en grijns. 'doen we der nog een?' vraag ik en kijk hem aan. Dit was veel makkelijker als echt werk, en nog leuker ook. Ik kijk even voor me uit en steek dan een nieuwe sigaret op. Er liepen wel wat mensen om ons waarcan een paar zoizo wel wat gleld op zak hadden. Handig, .u kon ik ook weer een nieuw pakje sigaretten halen, die heb ik wel nodig

    Alexander Zeno

    Ik schudt mijn hoofd.
    "Né, straks." zeg ik dan. "Anders valt het teveel op, en we zouden het beter ergens doen waar niet veel mensen het zien." zeg ik dan. Op dat moment word er hard aan mijn arm getrokken, verschrikt kijk ik op. Richard...
    "Ik heb alles gezien, Alexander Xavier Zeno!" zegt hij woedend en trekt me overeind. Ik kijk Richard bang aan. 'Ik moet me niet laten kennen..' schiet er door mijn hoofd. 'Maar hoe..'
    "Laat me los!" zeg ik en trek aan mijn eigen arm.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    ik schik op en bal mijn vuist tereijl ik me omdraai. Dan zie ik dat het zijn leeg pa is en bijt even op mijn lip. Ik weet niet wat ik nu mort doen, ik ging zijn pleeg pa tovh niet slaan of zo. Ik blaas wat rook uit en kijk zijn pleeg vader aan. 'volgens mij zei die dat je hem moest los laten'zeg ik met een boze toon in mijn stem en kijk hem aan. Ik blik even op Alexander, ik weet niet of die wou dat ik nu voor hem opkwam.

    Alexander Zeno

    Ik trek met veel kracht mijn arm los. "Wacht naar jongen, deze krijg je terug." zegt Richard op fluistertoon en gaat met zijn hand over mijn buik. Ik blijf als verstijfd staan. "Andrew, ik slaap vanacht bij jou." breng ik na een minuut stilte uit, ik heb het gevoel dat ik lijkbleek ben, ik pak een sigaret en steek hem aan. En dat is nummer vier in drie kwartier, opnieuw shake ik helemaal.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    andrew Justin Cole
    'oke is goed, maar gaat het wel?' vraag ik als die lijkbleek is. Ik bijt even op mijn lip en duw hem daarna rustig op het bankje. Ik ga naadt hemm zitten en kijk hem aan. 'moet je wat drinken of zo?'vraag ik aan hem en kijk hem aan. Wat was dit toch joh? Er klopte echt iets niet, net ook al toen ze pleeg pa geweest was. Ik schud het even van me af en kijk Alex aan.

    Alexander Zeno

    "Nee dank je. En ik red me hier wel uit, je kent me toch?" ik kijk Andrew aan en glimlach nep naar hem. Dan neem ik weer een haal van mijn sigaret, ditmaal moet ik ervan hoesten omdat ik verkeerd inhaleer. Die stress word nog eens mijn dood... Ik krap over mijn arm.
    "Zu- Ehem... Zullen we ergens anders heen gaan?" vraag ik aan de twee en kijk naar de grond.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    ' Ja das waar, en als je hulp nodig hebt roep je mij he' grijns ik en geef hem een duw tegen zijn schouder. 'ik vindt het goed, alleen waarheen?' vraag ik en sta dan op. 'wacht ik ga even wat bij de appie halen' zeg ik en sta op. Ik loop naar de overkant waarna ik de appie inloop. Ik loop naar de drankafdeling en kijk even om me heen. Geen camera's veder niks te zien. Ik stop gauw een paar flessen sterk drank onder me shirt wat je nu niet kan zien en grijns even. Daarna pak ik en blikje red bull wat best goedkoop is dus die betaal ik als enige zodat het niet opvalt. Ik loop naar de kassa en rekken gauw af. Als ik weer bij de andere sta grijns ik en haal de flessen onder mijn shirt vandaan. 'Nou waar wil je heen?'

    ♪Naar bed, ik ga slapen. Tot morgen.♪


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (slaaap lekker en tot morgen X)

    {kan ik nog een meisje aanmaken in een van de groepen?}


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet