• De Meronewijk. Een kleine wijk in het noorden van Rotterdam.. De meeste volwassenen gedragen zich normaal, maar de jongeren die hier wonen niet. Verschillende groepjes, die telkens ruzie met elkaar hebben. Ze worden ook wel de hangjongeren genoemd. De groepjes kan je duidelijk uit elkaar halen. De een heeft dezelfde afkomst, de ander kennen elkaar al heel lang en ga zo maar door.. Kunnen ze ooit vrede sluiten, of blijven ze voor altijd ruzie hebben...


    Info over de groepjes:

    Groep 1:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal Marokkaans of Turks
    Hangplek: Het schoolplein of het centrum
    Mensen:
    1. Mohammed Ali Amrani - Wonderwatch
    2. Yousri Zaine Idrissi - Monticia

    Groep 2:
    Kenmerk: Ze kennen elkaar al vanaf de kleuterschool
    Hangplek: Het plein of het café.
    Mensen:
    1. Savannah Rose Montez - Wonderwatch
    2. Elisabeth 'Beth' Addams - Shortie

    Groep 3:
    Kenmerk: Ze zijn allemaal 100% Nederlands
    Hangplek: De winkelstraat
    Mensen:
    1. Andrew Justin Cole - quin98
    2. Alexander 'Alex' Xavier Zeno - 4EverGlee
    3. Nina Isabella van Kampen - Monticia

    Groep 4:
    Kenmerk: Ze wonen in hetzelfde gebouw
    Hangplek: Het park.
    Mensen:
    1.Miceala Alexandra Romano - Monticia

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - 3 Personages per account
    - 16+ mag
    - Sluit niemand buiten
    - OOC tussen haakjes
    - Schelden in de rpg mag

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:24 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Alexander Zeno

    Ik kijk Andrew aan.
    "De nachtclub?" Vraag ik dan en zit al rechtop. "We komen er vast wel in, hoeveel heb je?" vraag ik dan en kijk Andrew aan. "Ik heb dat tientje los nog en er staat 40 op mijn bank." zeg ik en denk na. "Weetje, ik schiet het wel voor, kom." zeg ik en zonder op antwoord te wachten ben ik al bij de voordeur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'is goed je krijgt morgen terug, ik ben een tientje bij me' zeg ik lachend en sluit daarna de deur achter me. 'weet je wat, je krijgt het vanavond al wel'zeg ik met en grijns en loop over straat richting de nachtclub. Ik had wel en ideetje zodat ik gelijk wat geld erbij was. Dit moest wel gewoon gaan lukken.

    Alexander Zeno

    "You're a bad boy, Andrew." zeg ik en we lopen een paar steegjes door. De muziek is al van ver te horen. "Wedstrijdje? Wie het eerst een meisje te pakken heeft en er mee naar bed gaat krijgt de eerste honderd die we jatten." ik kijk Andrew aan met een grijns. Ik weet het even niet meer zeker of hij al eens met iemand naar bed is geweest...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    ik grinnik even als hij zegt dat ik een bad boy ben en kijk hem aan. 'oké, is goed. Maar weet je zeker dat je zo je eerste keer wil hebben'zeg ik plagend en geef hem lachend een duwtje. De muziek is inmiddels goed te horen. Na nog even lopen zie ik de nachtub al en ik grijns. 'dit ga ik zoizo wel van je winnen'zeg ik en kijk hem aan.

    Alexander Zeno

    "Je kunt beter vragen: Weet jíj of je je eerste keer zo wilt hebben." grijns ik terug. "En nee, ik win het. Ik ben veel leuker," ik grinnik.
    "Er zijn wel regels hé: Doe het save en niet dwingen." met die woorden komen we aan en ik loop voor Andrew uit naar binnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew Justin Cole
    'blijven hopen Alexgrijns ik en loop de club in. 'oke, simpele regels, iedereen smeekt me hier tocch om het te doen' grap ik en kijk hem grijnzend aan. 'wacht, ik ga even wat geld verdienen' zeg ik lachend en loop op een mrisje af. Ik dans even met der dansen. Na een tijdje sla ik mijn handen om haar heen. Zonder dat ze het merkt pak ik het geld uit haar zak. Ik dans nog even door en loop dan weg. Ik grijns naar Alexander. '30 euro ' zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 18:15 ]

    Shortie schreef:
    Beth

    Vol goede moed loop ik mijn huis uit naar mijn gloednieuwe Mercedes Benz.
    Trots op deze auto ben ik zeker, het is echt mijn goudmijntje.
    Ik rijd naar de bestemming die ik in hoofd heb. Namelijk het plein.
    Met opgeheven hoofd wandel ik op mijn killerheels naar het bankje toe.
    ‘’Savan!’’ begroet ik haar en knoop mijn lange bruine haren in een slordige paardenstaart.
    ‘’Hoe gaat het?’’ vraag ik en houd mijn hoofd subtiel een beetje schuin.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    {ik heb mijn perso in de rollentopic gezet, maar waar moet ik beginnen??


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [Ka je reageren?:Y) verveel me nogal:p]