• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    {Chloe was net terug in de kamer btw.. Volgensmij moet ik sowieso 3 dagen per week tot het achtste uur naar school.}

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:49 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    Ik lach als Allison even in mijn buik prikt. "Oké, de meeste meisjes dan." Grijns ik en kijk naar Bradley die weer aan komt lopen. "Met jou meegerekend, ik hou van je doei!" roep ik lachend en trek Bradley heel snel achter me aan de trap af en ren naar buiten, snel blik ik nog even over mijn schouder en knipoog nar Allison. "Leuke meid." zeg ik dan en kijk Bradley aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    'Ken ik nog niet' Beken ik vervolgens, waarna ik achteruit ga lopen en hem aan blijf kijken, 'Ik ga de keren tellen dat jij gaat valt' Voeg ik er dan grijnzend aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Chloe was net terug in de kamer btw.. Volgensmij moet ik sowieso 3 dagen per week tot het achtste uur naar school.}


    [Weet ik, las ik al.
    Ik heb ook sowieso 3x per week achtste, :C Heb jij ook elke dag het eerste les?]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Diamantar schreef:
    (...)

    [Weet ik, las ik al.
    Ik heb ook sowieso 3x per week achtste, :C Heb jij ook elke dag het eerste les?]


    {Jup :')}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Jup :')}


    [*hug* Arme wij.]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Chloe Aurora Gold

    Zachtjes grinnikend kijk ik naar Blake, die zich uitrekt nadat hij is wakker geworden. Ik zit in kleermakerszit op mijn bed terwijl ik net een nieuw boek heb opengeslagen, de stiekeme nerd in me komt zo nu en dan toch eens naar boven.
    'Lekker geslapen?' vraag ik dan zachtjes, om hem niet te laten schrikken, en leg het boek gesloten naast me neer.


    •

    Diamantar schreef:
    (...)

    [*hug* Arme wij.]


    {I know.. :c Ik heb een paar vriendinnen uit de 4de klas (ik heb allemaal vrienden uit andere klassen dan mijn eigen) die heeft echt allemaal tussenuren omdat je dan allemaal vakken kan laten vallen}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb maar tot 7 uren, wij hebben geen achtste...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Christian Everson

    Ik kijk Bradley aan. "Dat is Allison, mijn kamergenoot." zeg ik dan en lach naar hem. "Ga maar tellen, maar wel joggen hé." zeg ik en zet een middelsnel jogtempo in. Wanneer ik langs Bradley kom geef ik hem een stootje tegen zijn schouder. "Kom dan." grijns ik en maak een aantal sprongetjes waarna ik weer 'serieus' te werk ga.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    'Jeah Right' Zeg ik grijnzend waarna ik naast hem kwam joggen, zelf had ik meer iets met hardlopen.. Daar kon je in iedergeval in één keer je energie in kwijt. 'Doe je ook nog aan andere sporten?' Vroeg ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    "Hmm, ja... Ik eh... Nee." zeg ik dan en kijk Bradley aan.
    "En jij?" Vraag ik vervolgens nieuwsgierig en struikel bijna over een losse tegel, snel verplaats ik mijn achterste voet om te blijven staan. Ik ga proberen niet te vallen... Hopelijk lukt het, want dan heb ik gewonnen! Al hebben we geen weddenschap op wedstrijd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    'Ehmm.. Genoeg sporten, meestal als ik niets doe ben ik aan het sporten of iets dergelijks' Andwoord ik, 'Dat was bijna 1' Zeg ik vervolgens grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Christian Everson

    "Ik ben gewoon lomp, het is mijn lengte zullen we maar zeggen." grijns ik terug. Jup, ik heb bijna overal een antwoord op. Niet óveral op natuurlijk maar bíjna overal. Ik kijk Bradley even aan. "Je zegt meestal als je niets doet ga je sporten, maar als je sport doe je toch iets?" ik kijk hem vragend aan en kijk dan weer voor me. Ik versnel het tempo ietsje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    'Hmmm..' Mompel ik waarna ik weer met hem mee loop, 'Dan wel ja' Zeg ik vervolgens, 'Wat zijn de dingen die je wel leuk vind dan?' Vraag ik hem.


    Don't be like the rest of them, darling