• ©RPGrechten by BCBG.

    ==========================================



    == Het verhaal. ==

    6 jongeren, waarvan 3 meisjes en 3 jongens, hebben speciale ‘krachten’. Ze hebben een dier in zich. Dat weten ze van zichzelf, maar niet van elkaar. Uiteindelijk, als de mensheid erachter komt dat ze een dier in zich hebben, worden ze het land uitgezonden naar een ander land. De jongens en meisjes zullen daar getraind worden met hun krachten als dier door een docent die zelf ook zo is, maar het meer onder de knie heeft. Maar het moeilijkste van de hele tijd is dat de meisjes en de jongens samen in één huis moeten gaan zijn, waardoor liefde, vriendschap, ruzie en haat ontstaat.

    == Regels. ==

    = OOC, Out of Character, wordt met haakjes -()-[]-{}- gedaan.
    = IC, In Character, wordt gewoon zonder haakjes gedaan.
    = Ik wil het liefst enkel ervaren RPGers.
    = Geen one-liners, maar ook geen hele verhalen van 700 woorden of langer. Gewoon een stuk of 5 / 6 zinnetjes is ook goed.
    = Naamsveranderingen doorgeven.
    = Relaties tussen de jongeren mogen, maar de docent mag niets met iemand van de jongeren hebben.
    = 16+ is toegestaan, maar houd het netjes, hartelijk bedankt.
    = Alleen ik open nieuwe topics, want dat is iets overzichtelijker dan dat iemand anders doet.
    = Afwezigheid melden a.u.b.
    = Ruzies melden bij mij.
    = Hou het bij de realiteit, dus niet dat iemand opeens begint te toveren of zo.
    = Bespeel de andere persoon niet.
    = Eén persoon met dier per persoon.

    == Rollenlijst. ==

    = Meisjes. =

    = Allison Doutore, BCBG, rode panda.
    = Aoife Serena Keant, BlueHope, lynx.
    = Chloe Aurora Gold, Shooter, arend.

    = Jongens. =

    = Christian Everson, YouAreMyLove, wolf.
    = Blake Dillon White, Diamantar, vos.
    = Bradley Damon MacGreggor, WillNotLearn, beer.

    = Docent(e). =

    = Gemma Ninne Fletcher, Overexposed, wilde kat.
    = Roseline Catherine Brennan, xVanilla, coyote.

    == Topics/links. ==

    Rollenlijst.

    == Belangrijke dingen! =

    = Afwezigheden =

    = Waar beginnen we? =

    We beginnen bij dat de jongeren aankomen en naar hun kamers gaan. De docenten zullen ze in de avond opwachten, het is nu 9:00 ’s ochtends.

    = Lijst van dingen om te doen, plichten. =

    9:00 aankomst (alleen nu).
    10:00 ontbijt.
    13:00 middageten.
    14:30 training om dierenkaraktereigenschappen in de hand te houden. (Overexposed)
    16:00 tussendoortje en pauze.
    17:00 training om dierenkracht in de hand te houden. (xVanilla)
    18:30 training om dier te zijn. (Overexposed en xVanilla)
    19:30 avondeten.
    20:00 pauzes en gezond tussendoortje.
    22:00 naar bed.
    23:00 slapen.

    Zaterdag en zondag gelden alleen de tussendoortjes, slaaptijden en het eten.

    = Lijst van wie er samen op kamer slapen. =

    Kamer 1 – Allison Doutore (BCBG) en Christian Everson (YouAreMyLove).
    Kamer 2 – Chloe Gold (Shooter) en Blake White (Diamantar).
    Kamer 3 – Aoife Keant (BlueHope) en Bradley MacGreggor (WillNotLearn).
    Kamer 4 – De docenten (Overexposed, xVanilla).

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 17:16 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Christian Everson

    Ik houd mijn hoofd schuin.
    "Voordelen? Wat voor, ik heb alleen maar nadelen hoor." zeg ik lachend en kijk Bradley aan. Wat voor voordelen zou het groot zijn moeten hebben?
    "Ik moet altijd naar beneden kijken." Mompel ik en kijk even om me heen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    'Geen idee, ik kom zo even niet op voordelen' Zeg ik grijnzend, 'Maar die zijn er vast wel' Voeg ik er aan toe. Ik was eerder sterk dan groot, en dat kwam erg goed uit aangezien somige mensen me nog wel eens onderschatten


    Don't be like the rest of them, darling

    Chloe Aurora Gold

    Ik glimlach opnieuw als ik Blake hoor vertellen over zijn dierenvorm en wat hij ermee wil kunnen, hij lijkt er tevreden mee te zijn en vraagt zich net als mij af wat we hier nou eigenlijk moeten doen.
    Ik denk kort na en leun voorzichtig tegen zijn benen, 'ik zou wel willen leren hoe je goed duikvluchten kan maken, ik heb al verschillende keren meegemaakt dat ik vol op de grond terecht kwam, geen pretje kan ik je vertellen...'
    Even dacht ik aan het litteken op mijn bovenbeen maar verzette mijn gedachten snel door wat gemakkelijker tegen Blake's benen te leunen.


    •

    Christian Everson

    Ik lach en rol met mijn ogen. "Zeg dan niet dat het voordelen heeft als je niet eens voordelen kunt bedenken want dan kom je niet op voordelen terwijl je zegt dat het voordelen heeft." zeg ik in een adem en kijk Bradley aan.
    Ik bijt even op mijn tong en grinnik. Dat was vier keer voordelen in één zin, waar ik eerlijk gezegd meerdere zinnen van kon maken, maar ik vind er een zin van maken leuker. Ik stop mijn handen in mijn broekzak en kijk Bradley opnieuw aan, omdat ik afgeleid was door een schilderij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bradley
    'Die voordelen komen nog wel' Zeg ik grijnzend, 'Maargoed, ik ga mijn tas maar eens dumpen.' Voeg ik er aan toe waarna ik de trap op loop richting kamer nummer 3 waar ik een meisje in de deuropening zie staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Blake Dillon White, Pool vos.
    Chloe leunt tegen me aan, ik heb echt geen idee wat ik daar mee zou moeten doen, dus ik doe maar niets.
    'Duikvluchten?' Vraag ik dus maar,'Ach ja... misschien heb je gelijk en moet ik ook wat meer leren. Ik zou willen weten hoe ik... Een konijn uit zijn hol graaft!' Dat laaste zeg ik spottend,'Nee grapje. Ik ben echt tevrede, ik kan niet iets écht speciaal zoals vliegen.'


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Moet gaan, doeidoei! C:]


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    [Waar zal Allison zich tussen gaan mengen? :Y).]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    //\\

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 16:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Trek Chris weg bij Blake en Chloe zou ik zeggen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Chloe Aurora Gold

    'Hoe je een konijn uit zijn hol graaft!' zegt Blake spottend, waardoor ik hard in de lach schiet. 'Blake, mafkees, die arme konijntjes,' zeg ik nog steeds lachend terwijl ik een zielig gezicht probeer te trekken.
    Het voelde fijn om zo relax met Blake om te gaan, terwijl we elkaar nog geen kwartier kennen. Glimlachend kijk ik naar zijn gezicht, 'jij kan niet vliegen, maar je bent tenminste schattig en leuk, geen uit de kluiten gewassen roodborstje die niet eens een duikvlucht kan maken,' grinnik ik zachtjes.


    •

    || Heb ik iets belangrijks gemist? (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Shooter schreef:
    Chloe Aurora Gold

    'Hoe je een konijn uit zijn hol graaft!' zegt Blake spottend, waardoor ik hard in de lach schiet. 'Blake, mafkees, die arme konijntjes,' zeg ik nog steeds lachend terwijl ik een zielig gezicht probeer te trekken.
    Het voelde fijn om zo relax met Blake om te gaan, terwijl we elkaar nog geen kwartier kennen. Glimlachend kijk ik naar zijn gezicht, 'jij kan niet vliegen, maar je bent tenminste schattig en leuk, geen uit de kluiten gewassen roodborstje die niet eens een duikvlucht kan maken,' grinnik ik zachtjes.


    [Chris is er bij gesprongen -letterlijk- xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn laatste stukje gebeurde even voordat Chris binnen kwam zetten ;p Dankzij mijn geweldig snelle telefoon kreeg ik het niet optijd gepost xd. ]


    •

    Shooter schreef:
    Mijn laatste stukje gebeurde even voordat Chris binnen kwam zetten ;p Dankzij mijn geweldig snelle telefoon kreeg ik het niet optijd gepost xd. ]


    [Ow haha, dan post ik hem even opnieuw en kun je weer reageren :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.