• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Reyna schreef:
    (...)

    Die had ik laatst ook gezien. Ik vind die kerel echt onrespectvol.

    Nah, vind ik niet. Hij heeft gewoon gelijk. 99% van alle "popsterren" kan nieteens zingen live. Nou had hij dit misschien beter tegen Britney kunnen zeggen, maar ik vind het wel een mooie middelvinger naar de hedendaagse popmuziek.


    ars moriendi

    Olaa!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jullie hebben wel eens foto's gezien van mijn haar, neem ik aan. Ik wil het dus gaan verven, maar twijfel heel erg. Zal ik het blond verven of bruin?




    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Die eerste kleur had een klasgenoot van me altijd (was haar natuurlijke haarkleur) en die vond ik altijd erg mooi.


    ars moriendi

    Bwob bwob, what are you guys doing. (cat) Ik hoorde en las trouwens dat Ajax nipt verloren heeft van Dortmund in de allerlaatste minuten, dus echt op zijn Duits. Lullig hoor! )


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Bwob bwob, what are you guys doing. (cat) Ik hoorde en las trouwens dat Ajax nipt verloren heeft van Dortmund in de allerlaatste minuten, dus echt op zijn Duits. Lullig hoor! )

    Zolang Ajax maar verliest :Y)
    Sorry, ben echt anti Ajax haha

    Ben ik gisteravond vroeg gaan slapen, ben ik nu alsnog moe -_-


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @ Amy: Wat voor haarkleur heb je nu?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    @ Amy: Wat voor haarkleur heb je nu?

    Ehhhh, moet je even mijn facebook kijken. Soort donkerblond. (:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 10:11 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh my Gosh. Shakira is zwanger!! Haha.
    Bron

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 14:50 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Oh my Gosh. Shakira is zwanger!! Haha.
    Bron

    Ik hoorde het ja

    Ik was vanmiddag naar de stad en zag best wel veel knappe jongens, hoe kan het dan dat geen een daarvan bij mij op school zit D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Allemaal kut wuppen bijh die bushalte hier gillen en turks praten omygod. Echt haat daaraan. En ik moet nog een fucking uur wachten ofz want mijn moeder zit bij een vriendin en de buurtbus is niet opkomen dagen plus ik heb geen jas mee. Echt heel fijn dit. Tyfuschagrijnig nu.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wat ik het koud op mijn kamer zeg, lijkt wel -20
    Ben maar in de kamer gaan zitten met de laptop

    Aria schreef:
    Jullie hebben wel eens foto's gezien van mijn haar, neem ik aan. Ik wil het dus gaan verven, maar twijfel heel erg. Zal ik het blond verven of bruin?





    I think the first one would be beautiful. Als het goed is, is uitgroei bij die kleur ook niet heel erg lelijk ofzo! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.