• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Reyna schreef:
    Ik was vanmiddag naar de stad en zag best wel veel knappe jongens, hoe kan het dan dat geen een daarvan bij mij op school zit D:

    Good Question! (;


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mijn eerste vestje is binnen. Me happy (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik snap wiskunde ongeveer :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alweer zo'n wapenmelding in een school bij ons in de buurt. De tweede keer al dit jaar '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    En economie snap ik ook :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mombasa schreef:
    Alweer zo'n wapenmelding in een school bij ons in de buurt. De tweede keer al dit jaar '--

    Wow, dat is best eng o_O

    Lyon schreef:
    (...)
    Wow, dat is best eng o_O


    Na, valt wel mee. Het is een school waarop je het verwacht met wat - hoe zeg ik dit aardig - minder intelligente mensen :') Geregeld worden er mensen in elkaar geslagen daar, er wordt drugs gedeald etc. Niets nieuws met mooiboys en blackberrybitches.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Na, valt wel mee. Het is een school waarop je het verwacht met wat - hoe zeg ik dit aardig - minder intelligente mensen :') Geregeld worden er mensen in elkaar geslagen daar, er wordt drugs gedeald etc. Niets nieuws met mooiboys en blackberrybitches.

    Gezellige boel daar zeg
    Maar van dar soort types kan je dat verwachten

    Lyon schreef:
    (...)
    Gezellige boel daar zeg
    Maar van dar soort types kan je dat verwachten


    Daarom. Haha. Het is dan ook niets nieuws.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hee girls (flower)


    ~

    Hello (:

    Oh god, mijn crush heeft gisteren zijn ogen verbrand :O


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Oh god, mijn crush heeft gisteren zijn ogen verbrand :O


    Hoe doe je dat?!

    Hello bye the way.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    Oh god, mijn crush heeft gisteren zijn ogen verbrand :O

    Hoe kreeg hij dat voor elkaar ??

    Mombasa schreef:
    (...)

    Hoe doe je dat?!

    Hello bye the way.


    Hoi (:

    ik wist niet eens dat het kon, maar hij heeft het dus bij het lassen gedaan -- Hij was zo zielig vandaag in de les joh, helemaal rode en tranende ogen en een zonnebril :S


    The truth may be orange!