• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Dobrev schreef:
    Me eerste cijfer is binnen: 1.

    Ahw, balen. :c Welk vak?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Reyna schreef:
    Meen je dat?

    Ik ben bloedserieus. Er zijn drie mensen in mijn klas die een 6 hebben, de rest heeft een 1 of zelfs een 0.


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Ik ben bloedserieus. Er zijn drie mensen in mijn klas die een 6 hebben, de rest heeft een 1 of zelfs een 0.


    :C Dat is echt jammer. Had je er veel werk aangehad?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dobrev schreef:
    (...)
    Ik ben bloedserieus. Er zijn drie mensen in mijn klas die een 6 hebben, de rest heeft een 1 of zelfs een 0.

    Hmm, dan weet je wel dat je je best hebt gedaan en dat iedereen hem slecht heeft gemaakt... Maar het blijft balen, vooral omdat het de eerste toets van het jaar is. Ik hoop dat ik geen één haal als eerste cijfer. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    We moesten een powerpoint maken over één of andere medische term (liké, ik zit 4 weken op school of zo, verwacht je dat ik dat al weet? Maar goed dus) en onze powerpoint zag er echt schitterend uit gewoon. Maar gisteravond werd één van de mensen van ons groepje ziek waardoor we de powerpoint niet naar de lerares konden sturen. En nu hebben we een 1.


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    We moesten een powerpoint maken over één of andere medische term (liké, ik zit 4 weken op school of zo, verwacht je dat ik dat al weet? Maar goed dus) en onze powerpoint zag er echt schitterend uit gewoon. Maar gisteravond werd één van de mensen van ons groepje ziek waardoor we de powerpoint niet naar de lerares konden sturen. En nu hebben we een 1.

    OMG, wat gemeen. ;c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik heb gewoon nog nooit in me hele leven een 1 gehaald. Ik was echt in shock.


    Chaos is a ladder.

    Moest weer 3 kwartier voor niks in dat computerlokaal blijven zitten, tot kwart voor 4 ;'(

    Als het goed is ben ik op zo'n minst één keer per maand op dinsdag vrij om half 2 ipv 16.10. Misschien zelfs twee keer (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dobrev schreef:
    Ik heb gewoon nog nooit in me hele leven een 1 gehaald. Ik was echt in shock.

    Je wendt er op den duur wel aan. Mijn laagste cijfer ooit was een -4 en in de tweede en derde haalde ik constant éénen of tweeën - vooral voor Duits.
    Mijn schooldag was kut en kort en vreselijk en morgen wil ik gesprek met mijn mentor voor overplaatsing naar een andere klas. Heel kinderachtig en zwak van me - ik weet het - maar dit ga ik nooit drie jaar volhouden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Weet iemand van jullie nog leuke literatuurboeken die ik kan lezen voor Nederlands?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    Weet iemand van jullie nog leuke literatuurboeken die ik kan lezen voor Nederlands?

    Ja, inderdaad. Ik moet dit jaar ook literatuurboeken lezen voor Nederlands. 4 boeken volgensmij dus kom maar op met die titels en schrijvers. ^^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Luxe! Deze bus is te vol gewoon :')


    Ik mag niet heen met de RR, dan kom ik te laat. Haha. Terug wel, dat duurt een uur '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik kwam net puppy foto's tegen van Macho, onvoorstelbaar hè dat ze zo klein waren en fluffig.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    @Berna en Cheryl: Tirza van Arnon Grünberg is een erg goed literatuurboek. (; Leest heel fijn weg en heeft een enorme twist aan het eind van het verhaal. Hopelijk hebben jullie dan wel die (uitermate slechte trouwens) film nog niet gezien.


    ars moriendi