• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Charissa, love je nieuwe username (:

    @Demi: Oeii sorry! ;$ Maar nu wordt ik wel nieuwsgierig.. of heb je dat al eerder verteld en ben ik dat vergeten?


    ars moriendi

    Lyon schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit Frans gehad, ik wil ook Frans leren ;'(


    Frans is leuk tot en met de derde. Dan krijg je het uit een boek en moet je gewoon een hoofdstuk afmaken. Nu heb ik les escales en moet ik zelf mijn stof voor proefwerken verzinnen terwijl er een kant en klaar proefwerk is. Zelf een jongen met Franse ouders, die zelf extreem goed Frans praat snapt er bij ons niets meer van :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    Charissa, love je nieuwe username (:

    @Demi: Oeii sorry! ;$ Maar nu wordt ik wel nieuwsgierig.. of heb je dat al eerder verteld en ben ik dat vergeten?


    Mwah, niet zo direct. Haha. Vorig jaar op school was er zo'n leuke jongen. Echt zo lief en schattig. Te leuk maar hij is geslaagd en ik heb hem nooit meer gezien. Als ik naar zijn restaurant toe ga zie ik hem wel maar oké, ik ga daar niet rondhangen :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    (...)
    OMYGOD JE HEB T JE USERNAME EN ALLES VERANDERD.
    Maarhè, ik heb drie jaar Frans gehad en ik kan er nog steeds geen ene fuck van.

    Ja, ik wilde een Franse stad als naam, dat wilde ik al een tijdje maar ik wist nog niet welke
    Lyon is de op 2 na grootste stad van Frankrijk, ik wilde eerst Marseille nemen, maar die was al bezet ):

    Maar ik ga ooit Frans leren, is wel zo handig als ik mijn toekomst in Frankrijk zie (:

    Lyon schreef:
    (...)
    Ja, ik wilde een Franse stad als naam, dat wilde ik al een tijdje maar ik wist nog niet welke
    Lyon is de op 2 na grootste stad van Frankrijk, ik wilde eerst Marseille nemen, maar die was al bezet ):

    Maar ik ga ooit Frans leren, is wel zo handig als ik mijn toekomst in Frankrijk zie (:



    Wat wil je doen in Frankrijk dan??


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nice! (; Ik heb heel veel literatuur moeten lezen toen ik nog op de middelbare school zat, en die sprong er toch wel uit. (: En Grieks lijkt me zo moeilijk! Ik vind Grieks alleen heel erg lekker. Zowel wat eten als wat jongens betreft. (krul)

    Die ga ik dan zeker lezen, want ik moet dus ook 16 literatuurboeken lezen.
    Grieks is best moeilijk ja, maar ik blijk het goed te kunnen. Mhihi, maar ik heb er zo'n hekel aan. Ik heb nog nooit Grieks gegeten, maar over de jongens ben ik het met je eens.
    @ Charissa en Claire: Nieuwe usernames! I like it! <33


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lyon schreef:
    (...)
    Ja, ik wilde een Franse stad als naam, dat wilde ik al een tijdje maar ik wist nog niet welke
    Lyon is de op 2 na grootste stad van Frankrijk, ik wilde eerst Marseille nemen, maar die was al bezet ):

    Maar ik ga ooit Frans leren, is wel zo handig als ik mijn toekomst in Frankrijk zie (:

    Mag ik mee?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Die ga ik dan zeker lezen, want ik moet dus ook 16 literatuurboeken lezen.
    Grieks is best moeilijk ja, maar ik blijk het goed te kunnen. Mhihi, maar ik heb er zo'n hekel aan. Ik heb nog nooit Grieks gegeten, maar over de jongens ben ik het met je eens.
    @ Charissa en Claire: Nieuwe usernames! I like it! <33

    Grieks is heerlijk, heb het zondag nog gegeten (:
    En er werkt daar een nieuwe ober, gosh :9~

    Jongens al die nieuwe usernames gosh. Echt, ik heb vijf minuten naar dat beeldscherm gestaard voordat ik doorhad dat het Claire was. HAHA. Morgen neem ik eindelijk weer Aria.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Mag ik mee?

    Tuurlijk (:

    Whittemore schreef:
    Jongens al die nieuwe usernames gosh. Echt, ik heb vijf minuten naar dat beeldscherm gestaard voordat ik doorhad dat het Claire was. HAHA. Morgen neem ik eindelijk weer Aria.


    Ik twijfel nog steeds of ik Nadal weer terug zal nemen of een nieuwe zal nemen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    Jongens al die nieuwe usernames gosh. Echt, ik heb vijf minuten naar dat beeldscherm gestaard voordat ik doorhad dat het Claire was. HAHA. Morgen neem ik eindelijk weer Aria.

    Haha, ik vond het wel weer eens tijd voor een nieuwe. En sinds die Walking Dead PS3 verslaving die ik sinds vorige week heb opgelopen, was de keuze niet zo moeilijk, lolol. :'D
    Maar misschien neem ik over een tijdje Huntelaar weer. Want ja, ik hou er nou eenmaal van om Huntelaar te nemen. (cat) Sorry, niveau zakt weer dankzij mij. x']


    ars moriendi

    Gadverdamme, ik had van die ontharingscrème gekocht maar het werkt lang niet zo goed als dat ze beweren en na drie keer mijn handen te hebben gewassen stinkt het nog. Bah. Ik ga weer terug naar het mesje.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, ik vond het wel weer eens tijd voor een nieuwe. En sinds die Walking Dead PS3 verslaving die ik sinds vorige week heb opgelopen, was de keuze niet zo moeilijk, lolol. :'D
    Maar misschien neem ik over een tijdje Huntelaar weer. Want ja, ik hou er nou eenmaal van om Huntelaar te nemen. (cat) Sorry, niveau zakt weer dankzij mij. x']

    LOL CLAIRE FUCK YOU HAHAHA. Echt, kutopmerking, hahaha. Ik zag ons dushi Greg weer op bilboard. naast hem hangt Wes zag ik dit keer. Maar goed, neem jij Huntie maar of Stekelenburg, DIRK Kuyt aan je usernames te zien. Jaja. En ik gebruik sowieso altijd mesje, ben echt bang dat als je dat spul erop smeert, je huid eraf gaat of zo, HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    LOL CLAIRE FUCK YOU HAHAHA. Echt, kutopmerking, hahaha. Ik zag ons dushi Greg weer op bilboard. naast hem hangt Wes zag ik dit keer. Maar goed, neem jij Huntie maar of Stekelenburg, DIRK Kuyt aan je usernames te zien. Jaja. En ik gebruik sowieso altijd mesje, ben echt bang dat als je dat spul erop smeert, je huid eraf gaat of zo, HAHA.

    HAHAHA SHUDDUP AMY Stekelenburg had ik als username omdat hij gewoon een baas is en DIRK is gewoon de baas der bazen, dat weet jij net zo goed als ik LOLOL x'D EN GREG MAG NIETEENS SPELEN BIJ ZIJN NIEUWE CLUB WAT EEN GRAP. :'D

    En nahh dat niet, maar het stinkt gewoon ranzig! DD: Niet aan beginnen, t was nog duur ook. Fucking Veet. :')


    ars moriendi