• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Apocalyptic schreef:
    (...)
    HAHAHA SHUDDUP AMY Stekelenburg had ik als username omdat hij gewoon een baas is en DIRK is gewoon de baas der bazen, dat weet jij net zo goed als ik LOLOL x'D EN GREG MAG NIETEENS SPELEN BIJ ZIJN NIEUWE CLUB WAT EEN GRAP. :'D

    En nahh dat niet, maar het stinkt gewoon ranzig! DD: Niet aan beginnen, t was nog duur ook. Fucking Veet. :')

    Maar stiekem zou je het niet afwijzen, of wel soms? (wbw) Gheghe. Nee sowiesooo, ik ben heel oud en vertrouwd bij mesjes want ik ben badass en gierig. Nooit meer geld uitgeven als het ook goedkoper kan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Maar stiekem zou je het niet afwijzen, of wel soms? (wbw) Gheghe. Nee sowiesooo, ik ben heel oud en vertrouwd bij mesjes want ik ben badass en gierig. Nooit meer geld uitgeven als het ook goedkoper kan.

    Shh. (cat) Als ik al die kerels die ik niet zou afwijzen van het NL Elftal zou moeten opnoemen, zouden jullie me naar de Wallen sturen om me daar te laten solliciteren. _O_
    Maar weet je, ik vond die mesjes ook eigenlijk stom.. want er bleven dan altijd van die stoppeltjes zitten D: !


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Shh. (cat) Als ik al die kerels die ik niet zou afwijzen van het NL Elftal zou moeten opnoemen, zouden jullie me naar de Wallen sturen om me daar te laten solliciteren. _O_
    Maar weet je, ik vond die mesjes ook eigenlijk stom.. want er bleven dan altijd van die stoppeltjes zitten D: !

    Van het Nederlandse elftal zou het bij mij echt zwaar tegenvallen, hahaha. Maaaaar als je dan naar het Spaanse team kijkt, nouuu, pfff, daar zeg ik geen nee tegen. En trouwens, dan sturen we je niet naar de wallen, maar beginnen we ons eigen zaakje in Brazilië tijdens het WK, jajaja, je brengt me op zoveel ideeën. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Whittemore schreef:
    (...)
    Van het Nederlandse elftal zou het bij mij echt zwaar tegenvallen, hahaha. Maaaaar als je dan naar het Spaanse team kijkt, nouuu, pfff, daar zeg ik geen nee tegen. En trouwens, dan sturen we je niet naar de wallen, maar beginnen we ons eigen zaakje in Brazilië tijdens het WK, jajaja, je brengt me op zoveel ideeën. HAHA.

    Ach, ze zijn ook niet allemaal superknap ofzo.. maar het zijn wel mijn Leeuwtjes, weetjewel. Al mag je Jetro hebben. (cat)

    En ajheglrejhgeljh I just died x'D <33 Hahahaa omg. Heerlijk gewoon. Wanneer komt er een nieuw stukje? *__*


    ars moriendi

    Morgen 2 uur in het computerlokaal zitten, en voor wat ?? Voor niks, ik heb niet eens huiswerk, dus wat moet ik daar doen ??
    Maarja, het is voor die uren he

    Goood Mooorning <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nou, Real heeft ook weer een keer gewonnen :')

    Oh my gosh, Nadal zat in het stadion.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 7:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoera, mijn eerste onvoldoende van het jaar is binnen --


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Hoera, mijn eerste onvoldoende van het jaar is binnen --

    Wat heb je? Welk vak?
    Ben ik blij dat ik dit jaar nog geen enkel cijfer heb gehaald. ^.^ Jammer genoeg komt daar volgende week verandering in, omdat ik mijn werkstuk maandag in moet leveren.. --'


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Wat heb je? Welk vak?
    Ben ik blij dat ik dit jaar nog geen enkel cijfer heb gehaald. ^.^ Jammer genoeg komt daar volgende week verandering in, omdat ik mijn werkstuk maandag in moet leveren.. --'


    Een 0 voor Duits, samen met de halve klas -- Komt er van als die leerkracht haar taken in het Duits uitlegt, dan snapt de helft het niet.


    The truth may be orange!

    Bij mij op school geven ze geen 0'en, thank god. Ik heb ook nog geen cijfers maar volgende week wiskunde PW, waar ik niks van snap, en Nederlands toets, wat ik redelijk snap.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    Bij mij op school geven ze geen 0'en, thank god. Ik heb ook nog geen cijfers maar volgende week wiskunde PW, waar ik niks van snap, en Nederlands toets, wat ik redelijk snap.


    Bij ons geven leerkrachten gewoon wat ze willen -- gelukkig zijn de andere punten die ik al gekregen heb vrij goed (:


    The truth may be orange!

    Haha. Ik krijg een vreemd sms'je van een Fransman.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yeah, ik snap economie :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn moeder heeft net met de arts van mijn oma gesproken. Mijn oma leeft maximaal nog maar een maand :c
    Maar ik vind ook, dat als ze dood gaat, ze wel eindelijk uit haar lijden verlost word. Ze is 86 jaar, heeft overal huidkanker, eet en drinkt niet meer, en weigert te praten. Zo zielig. Als je haar ziet, is het net een levend lijk. Ik zag haar gisteren weer, en ik sprong gewoon vrijwel meteen in huilen. Het is zó erg, al die uitgestoken bott
    en...


    Chaos is a ladder.