• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Huntelaar schreef:
    @Berna en Cheryl: Tirza van Arnon Grünberg is een erg goed literatuurboek. (; Leest heel fijn weg en heeft een enorme twist aan het eind van het verhaal. Hopelijk hebben jullie dan wel die (uitermate slechte trouwens) film nog niet gezien.

    Oe, I'll take a look at that.
    Omg, haat aan Grieks. Sorry, dat moest ik even kwijt. :3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ephesus schreef:
    (...)
    Oe, I'll take a look at that.
    Omg, haat aan Grieks. Sorry, dat moest ik even kwijt. :3

    Nice! (; Ik heb heel veel literatuur moeten lezen toen ik nog op de middelbare school zat, en die sprong er toch wel uit. (: En Grieks lijkt me zo moeilijk! Ik vind Grieks alleen heel erg lekker. Zowel wat eten als wat jongens betreft. (krul)


    ars moriendi

    Goedenavond, morgen wordt mijn dood. Haha. Frans, bah. Ik snap er niets meer van.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Goedenavond, morgen wordt mijn dood. Haha. Frans, bah. Ik snap er niets meer van.

    Can I help? :3


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nice! (; Ik heb heel veel literatuur moeten lezen toen ik nog op de middelbare school zat, en die sprong er toch wel uit. (: En Grieks lijkt me zo moeilijk! Ik vind Grieks alleen heel erg lekker. Zowel wat eten als wat jongens betreft. (krul)

    Dat ben ik helemaal met je eens (:

    Mombasa schreef:
    Goedenavond, morgen wordt mijn dood. Haha. Frans, bah. Ik snap er niets meer van.

    Echt spijt dat ik Frans niet als examenvak genomen heb, maar ik snap je wel hoor, het is zo moeilijk!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Can I help? :3


    Haha. I dont thinks so. Het is geen grammatica ofzo. Het is gewoon dat niemand weet wat we moeten leren voor de toets. Dat is nooit opgegeven en als we het aan docenten vragen krijgen we een of ander vaag antwoord.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Whittemore schreef:
    (...)
    Echt spijt dat ik Frans niet als examenvak genomen heb, maar ik snap je wel hoor, het is zo moeilijk!

    T'is een prachtige taal en het is leuk om het te kunnen spreken (: Maar de grammatica is zwaar kut.


    ars moriendi

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. I dont thinks so. Het is geen grammatica ofzo. Het is gewoon dat niemand weet wat we moeten leren voor de toets. Dat is nooit opgegeven en als we het aan docenten vragen krijgen we een of ander vaag antwoord.

    Aahww.. :/ That sucks. Wel raar dat ze niet gewoon antwoord geven dan?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    T'is een prachtige taal en het is leuk om het te kunnen spreken (: Maar de grammatica is zwaar kut.


    Ik vind de grammatica nog best wel makkelijk :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nice! (; Ik heb heel veel literatuur moeten lezen toen ik nog op de middelbare school zat, en die sprong er toch wel uit. (: En Grieks lijkt me zo moeilijk! Ik vind Grieks alleen heel erg lekker. Zowel wat eten als wat jongens betreft. (krul)


    Houd op over mooie Griekse jongens dan krijg ik liefdesverdriet :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb nieuwe oortjes nodig en wil een nieuwe hoesje voor m'n mobiel en ipod maar ik heb echt no money :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    T'is een prachtige taal en het is leuk om het te kunnen spreken (: Maar de grammatica is zwaar kut.

    Ik heb nog nooit Frans gehad, ik wil ook Frans leren ;'(

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Aahww.. :/ That sucks. Wel raar dat ze niet gewoon antwoord geven dan?


    Tja, die vrouw praat ook geen Nederlands. Ze is sowieso wat vaag.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lyon schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit Frans gehad, ik wil ook Frans leren ;'(

    OMYGOD JE HEB T JE USERNAME EN ALLES VERANDERD.
    Maarhè, ik heb drie jaar Frans gehad en ik kan er nog steeds geen ene fuck van.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.