• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Manon Fabregas - Berna Casillas


    Vanmorgen bijna 2 keer aangereden opweg naar school, te gek (:

    Dobrev schreef:
    Mijn moeder heeft net met de arts van mijn oma gesproken. Mijn oma leeft maximaal nog maar een maand :c
    Maar ik vind ook, dat als ze dood gaat, ze wel eindelijk uit haar lijden verlost word. Ze is 86 jaar, heeft overal huidkanker, eet en drinkt niet meer, en weigert te praten. Zo zielig. Als je haar ziet, is het net een levend lijk. Ik zag haar gisteren weer, en ik sprong gewoon vrijwel meteen in huilen. Het is zó erg, al die uitgestoken bott
    en...

    Aww, Kim toch
    Dat is echt niet leuk om zoiets te horen :(
    Sterkte meis (flower)

    Dobrev schreef:
    Mijn moeder heeft net met de arts van mijn oma gesproken. Mijn oma leeft maximaal nog maar een maand :c
    Maar ik vind ook, dat als ze dood gaat, ze wel eindelijk uit haar lijden verlost word. Ze is 86 jaar, heeft overal huidkanker, eet en drinkt niet meer, en weigert te praten. Zo zielig. Als je haar ziet, is het net een levend lijk. Ik zag haar gisteren weer, en ik sprong gewoon vrijwel meteen in huilen. Het is zó erg, al die uitgestoken bott
    en...


    Oh Kimmie. Wat vreselijk! Sterke meid en wij zijn er voor je hè. Dat weet je <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Woeoeoe, mijn username is weer Aria, so happy. Eindelijk van Whittemore af.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Kim, heel veel sterkte!


    The truth may be orange!

    Dobrev schreef:
    Mijn moeder heeft net met de arts van mijn oma gesproken. Mijn oma leeft maximaal nog maar een maand :c
    Maar ik vind ook, dat als ze dood gaat, ze wel eindelijk uit haar lijden verlost word. Ze is 86 jaar, heeft overal huidkanker, eet en drinkt niet meer, en weigert te praten. Zo zielig. Als je haar ziet, is het net een levend lijk. Ik zag haar gisteren weer, en ik sprong gewoon vrijwel meteen in huilen. Het is zó erg, al die uitgestoken bott
    en...


    Sterkte sweetie!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dobrev schreef:
    Mijn moeder heeft net met de arts van mijn oma gesproken. Mijn oma leeft maximaal nog maar een maand :c
    Maar ik vind ook, dat als ze dood gaat, ze wel eindelijk uit haar lijden verlost word. Ze is 86 jaar, heeft overal huidkanker, eet en drinkt niet meer, en weigert te praten. Zo zielig. Als je haar ziet, is het net een levend lijk. Ik zag haar gisteren weer, en ik sprong gewoon vrijwel meteen in huilen. Het is zó erg, al die uitgestoken bott
    en...

    Sterkte, meid. =(


    ars moriendi

    Aria schreef:
    Woeoeoe, mijn username is weer Aria, so happy. Eindelijk van Whittemore af.

    Hoe kwam je aan Whittemore dan? haha


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hoe kwam je aan Whittemore dan? haha

    Teeeeen wolf, z'n echte naam is Colton Haynes en hij is echt ultieme seksgod.




    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Teeeeen wolf, z'n echte naam is Colton Haynes en hij is echt ultieme seksgod.




    En heet hij Whittemore in de serie? *derp*


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    En heet hij Whittemore in de serie? *derp*

    Jackson Whittemore, jeeeeuj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Jackson Whittemore, jeeeeuj.

    Yayy! :3 Is the Walking Dead een leuke serie? Want de game is amazing maar heeft andere personages en stuff en schijnt zelfs beter te zijn dan de serie zelf, dus ik wil weten of het worth it is, lol. ;PP

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 21:08 ]


    ars moriendi


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:


    Die had ik laatst ook gezien. Ik vind die kerel echt onrespectvol.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Apocalyptic schreef:

    Hoe geweldig ik Demi ook vind, vond ik het grappig, gewoon omdat ik weet dat ze voor deze tijd echt goed kan zingen, waarbij de helft van de artiesten gewoon niet live kunnen zingen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.