• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    And now I feel like crying :C


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ILostMyself schreef:
    pfff, als ik een geweer had, was niemand in mn buurt nu nog veilig


    Herkenbaar


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik denk de hele tijd aan Alg (das een afkorting btw), en dee wereld fluft


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hm, ik heb zin in het weekend. Om lekker te genieten, en ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren. Weg van Nederland en hallo zeggen tegen Disneyland en me mee te laten slepen door de sprookjes, disney figuren en attractie's.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lilia schreef:
    Djeez, ik heb mezelf niet meer onder controle! Hou op, Roos!

    Jij heet ook roos (: me 2

    Ook een rot humeur?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    I'm sorry for me.


    You are beautiful, you are love.

    Eerste keer oppassen, kassa 8 euro!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Damn ik had gedacht dat mensen zouden leren van hun fouten, en ik had meer vertrouwen in je dan had gemoeten.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik heb geen zin om tegen die mensen te praten. ):


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil je eigenlijk helemaal niet negeren... Maar je maakt het er allemaal zo moeilijk bij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil niet meer. Ik wil niet meer. Ik wil gewoon niet meer. Ik wil niet zo leven.


    Life is hard and then we die

    Ik moet echt leren om sneller te gaan slapen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nou, die 8 euro zit in de spaarpot voor Ameland, jongens! Nu ngo zorgen dat al het kleingeld erin gaat, oppasgeld en elke maand 5 tot 10 euro briefgeld. Nu nog een baantje. *O*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Calderson schreef:
    Ik wil je eigenlijk helemaal niet negeren... Maar je maakt het er allemaal zo moeilijk bij.

    Oeps, had beter kunnen wachten tot morgenmiddag met de spotlight! Misschien dat ik nogmaals morgen doe, hmm.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife