• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    'S nachts houdt me deze vraag altijd wakker: Ben je mijn grote liefde of teleurstelling in mijn leven? Want ik weet 't niet meer.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    slaapzacht =3

    (no_chears)

    Stelletje onnozele vieze klootzakken in Haren. Val dood.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    Stelletje onnozele vieze klootzakken in Haren. Val dood.

    _O__O__O_


    Steek die fucking argumenten van je maar lekker in je reet. Of zak in de stront, dat is nog beter.


    Ik heb zo zin in morgen <3

    Morgen ga ik lekker genieten van Disney <3

    En dit hotel is ook niet verkeerd (:

    VIVA LA FRANCE!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat ben jij een schijnheilige vieze stinkhoer man! Wie de fuck ben jij dan? Dat jij nou die andere snol kiest boven je vrienden moet jij weten, maar als IK dan degene ben die er wél voor hem is, moet je niet gelijk naar die snol gaan en zo'n achterlijk bericht laten lezen waardoor hij zich alleen maar slechter gaat voelen. Jij bent echt kinderachtig, hoe haal je het in die dikke, botte kop van je? En dan nog zo fucking schijnheilig lachen. De volgende keer trap ik die lelijke kutkop van je eraf, ik haat je. Vieze TERINGHOER. Als je problemen met mij hebt, waar ik vrij zeker van ben, zoek het dan met mij uit. Maar waar haal je het vandaan om die jongen erbij te betrekken? Alsof ie het al niet moeilijk genoeg heeft! Oh btw, ik ging wel met hem vreemd, en het voelde goed. Helaas voor jou wilde hij MIJ, en ik ben hartstikke gelukkig met hem. Jammer dat je er na een halfjaar nog steeds mee zit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Fucking. Ik zit me hier kapot te denken over je en weg te kwijnen, terwijl jij misschien in geen jaar aan me hebt gedacht. Ik houd van je maar ik ben blijkbaar te lelijk voor je.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wat branden jouw zielige, liefdesbrieven verdomde goed zeg. Zal ook meteen al die leugens op 't vuur gooien. Ik hoop dat jij mee brand met die fucking leugens van je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dacht ik op Q vrienden had, maar volgens mij heb ik er een. Die wil ik niet kwijt , maar e zijn er een paar die volgens mij alleen iets zeggen als ik iets vraag, me overal negeren en met elkaar vooral vreselijk close zijn.

    Ben ik dan echt zo irritant dat jullie me gewoon dumpen?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wat zijn mensen kwaad zeg (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké..

    In kan er ook niks aan doen. Het is gewoon kut als je nadenkt over dat soort dingen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Wat een drama in Haren. Dat die mensen zo dom zijn om niet gewoon te regelen dat er wél een feest is. Je kunt toch niet zo'n gigantische massa later verdwijnen? En waarom zijn al die mensen er naar toe gegaan? Je snapt toch wel dat dit niet goed kán gaan? Zijn ze dan zo dom?