• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.


    Geef mij een scherp, puntig voorwerp, en ik verzeker je, iemand gaat lijden.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik wil niet meer. Ik wil niet meer. Ik wil gewoon niet meer. Ik wil niet zo leven.


    Je leven is wel meer waard dan dit.


    Your make-up is terrible

    En toen was al mijn zin in Rome weg. Door jou. En bedankt. Wat een interesse toon jij in mijn leven zeg, door even omtwaalf uur s nachts me een goede reis te wensen en te liegen dat je 'zoveel van me houdt,' terwijl je niet eens weet of ik komende week wel bereikbaar ben want dat heb je gewoon nier gevraagd. Ik weet heus wel dat ik ook maar gewoon een van de meisjes in je rijtje ben. Ik ben al helemaal niet speciaal voor jou. Weet je, je mag lekker in je eigen sop gaar koken. Van mij hoeft deze ellende niet, je bent er helemaal voor me of je bent er gewoon niet.
    Fuck you, really. Ik hou gvd veel te veel van je, ik kan jou niet loslaten. Maar jij mij veel te makkelijk.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    I should be sleeping right now. Shit.


    life is awesome

    Ik kan dit niet meer.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Moe.

    Everybody, HUG!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Wat is er met m'n enkels?
    Dat ze gisteren pijn deden van het lopen, was ik al gewoon geworden. Maar de dag erna ook? En dan zelfs als ik stil sta. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet dat ik overdreven reageer en me aanstel als ik ongesteld ben. Maar dit is niet van de laatste dagen.
    Je bent zo kortaf en afstandelijk tegen mij, maar waarom? Ik wil het je wel vragen, maar ik ben bang dat je boos op me word. Ik ben bang dat je niet meer van me houdt en me laat zitten.
    Wat moet ik nou doen?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Waarom kan het nou niet gewoon even goed gaan?


    Your make-up is terrible

    Ik word bang van m'n gedachten. Wat nou als ik echt gek word? Wat gebeurt er dan?


    Life is hard and then we die

    Ik word knetter gek van je! Iedere keer kan ik je problemen weer oplossen en je doet er niets aan ze te voorkomen. Ik ben het zat. Zoek het maar lekker zelf uit.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Vanavond logeren, yes! [: Nu lekker een McKroket, Cheeseburger, Hamburger en kleine cola van de Mc aan het verorberen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    The only one who can save me now is you.

    Hell, straks kan ik zeker weer gaan helpen met de verhuizing.
    Waarom is dit zo vervelend? Mag ik dan nooit eens een goed, rustig weekend?

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 14:04 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik. wil. kusjes!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.