• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Asdfghjkl


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    nu maak ik helemaal geen kans meer...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    na alles wat ik voor je doe. doe je dit. Wat ben ik eigenlijk voor je?


    out of time, all out of fight, you are the only thing in life that i got right

    VERDWIJN uit mijn leven. Ik wil je godverdomme niks meer met je te maken hebben.

    En dat noemt zich een man die niks fout doet.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oh my gosh, jij bent echt zo lief, en leuk, en je bent zo ongeveer alles wat ik (onbewust) zoek in een jongen. Ik weet niet hoe het is gekomen dat jij mij leuk vindt, maar ik ben er nog iedere dag dankbaar voor <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    jaimyhoi schreef:
    Ik weet niet waarom maar ik heb het idee dat het vandaag een goede dag gaat worden c:


    Oké, mijn gevoel was fout :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat heb ik toch een schatje als vriend. Het ene moment is hij lief, het andere moment een stoere bink! <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Werken ze nu al op 3 plaatsen in onze straat?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    nu doe ik het weer, wat is er vandaag toch met me ?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    I can almost hear them angels call
    If gods on my side I won't fall

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 12:48 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morgen MOET ik gewoon 2 goeie so's maken. Maar eerst maar eens zorgen dat Q me niet te veel afleidt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jij bent... eigenlijk alles wat ik zoek.
    En toch ben je zo onbereikbaar.

    Als je een hekel aan me hebt mag je het gewoon zeggen hoor :W
    Wees niet zo'n pussy en laat het doorschijnen in je posts. Dat is gewoon zwak van je. Gewoon in mijn Gastenboek of Inbox een bericht achterlaten. Niet al te moeilijk toch?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 15:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Als je een hekel aan me hebt mag je het gewoon zeggen hoor :W
    Wees niet zo'n pussy en laat het doorschijnen in je posts. Dat is gewoon zwak van je. Gewoon in mijn Gastenboek of Inbox een bericht achterlaten. Niet al te moeilijk toch?

    Wees jij dan niet zo'n pussy om het hier neer te zetten maar zeg het tegen diegene zelf. :') Komt op hetzelfde neer.


    -

    Ugh, waarom mis ik toch altijd de bus. :/


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean