• Misschien val jij op gespierdheid, of op zwart haar, of romantisch-heid.

    Waar val jij op?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik val op blousjes. Echt, als een jongen een blouse aanheeft of een overhemd en niet te dik is, dan kan ik alleen maar kwijlen. :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind de klik heel belangrijk. Als die er is, dan ga ik pas kijken naar het uiterlijk. Wat ik belangrijk vind is dat een jongen slim is en ambitie heeft. Ook vind ik belangrijk dat hij dezelfde humor heeft als ik, dat hij ook een eigen leven heeft naast mij en dat ik hem alles kan vertellen.
    Niet zo zeer uiterlijke kenmerken dus, al moet ik zeggen dat ik nooit met 'lelijke' jongens zou gaan.


    Life is hard and then we die

    Krullen, dat is zo überschattig.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 13:18 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Armspieren. (':
    Ik wil een jongen die me stevig vast kan houden en als ze hun armen aanspannen (gewoon omdat ze bezig zijn, niet bodybuild-achtig), is dat zo sexy om die spieren te zien. Daarom vind ik een jongen die gitaar speelt ook een plus, zij hebben dat vaak.


    everything, in time

    Assassin schreef:
    Ik heb die alledrie. :9~ Mehehe, maar ik val niet zozeer op uiterlijke kenmerken eigenlijk.

    Hihi, dankje! Jij bent ook echt :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mmm, ik val normaal gesproken op bruin haar en bruine ogen, maar mijn vriend heeft prachtige blauwe ogen en heerlijk blond haar waar ik zo fijn doorheen kan gaan. Hij gaat dan ook nooit weg met een netjes kapsel, haha. XD
    Hij is lekker lang, waar ik erg blij om ben. Ik kan namelijk altijd hakken aandoen als ik bij hem ben en het is zo leuk om op mijn tenen te staan om hem een kus te geven. ^^
    Ooooooooh, ik hou echt van hem. <3
    *zwijmelt verder*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik val op vriendelijke en lieve jongens met bruin haar en bruine ogen. (Mijn vriend dus) ;3


    26 - 02 - '16

    Ik val op rustige jongens met donker haar en die niet al te lang zijn (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik val op jongens met een mooie lach en ook mooie ogen.

    Waar ik voor de rest op val is meer 't innerlijk xd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ehm... Grappige jongens... met hersenen.
    Uiterlijk kan me eigenlijk vrij weinig schelen, zolang hij er maar verzorgd bijloopt. Natuurlijk helpt een mooie bouw en glanzend haar wel, maar ik heb veel liever dat een jongen gewoon een leuk, eigen karakter heeft. Een ding wat ik echt niet hebben kan: pessimistische jongens.


    i put the fun in funeral

    Halflang haar :9~
    Ik weet niet waar het aan ligt, maar als ik een jongen aantrekkelijk vind heeft hij negen van de tien keer halflang haar.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 15:06 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Audacity schreef:
    Ehm... Grappige jongens... met hersenen.
    Uiterlijk kan me eigenlijk vrij weinig schelen, zolang hij er maar verzorgd bijloopt. Natuurlijk helpt een mooie bouw en glanzend haar wel, maar ik heb veel liever dat een jongen gewoon een leuk, eigen karakter heeft. Een ding wat ik echt niet hebben kan: pessimistische jongens.


    Exactly this.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Audacity schreef:
    Ehm... Grappige jongens... met hersenen.
    Uiterlijk kan me eigenlijk vrij weinig schelen, zolang hij er maar verzorgd bijloopt. Natuurlijk helpt een mooie bouw en glanzend haar wel, maar ik heb veel liever dat een jongen gewoon een leuk, eigen karakter heeft. Een ding wat ik echt niet hebben kan: pessimistische jongens.

    Sowieso, dit.
    Maar met het haar gaat mijn voorkeur wel uit naar lang.

    Donker haar, donkere ogen, lang en wat gespierd. (strak in pak, met italiaanse schoenen erbij zijn helemaal het ideaalplaatje.


    Bad decisions make good stories.

    Ik val op mensen met humor en een mooie stem. Ook is het een enorm pluspunt als diegene zich goed weet te verwoorden. Verder heb ik niet echt 'eisen'. Dik, dun, groot, klein, blond, bruin, ginger, mannelijk, vrouwelijk, een ander geslacht; dat boeit me allemaal niet zo. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.