• Misschien val jij op gespierdheid, of op zwart haar, of romantisch-heid.

    Waar val jij op?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Balance schreef:
    Ik val op mijn vriend. :3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Een beetje een groot ego, heerlijk :') Verder bruine ogen, bruine haren en een natuurlijk tintje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik val altijd op jongens met donker haar, dus dat. Het liefst ook wat gespierd en langer als mij. Qua innerlijk vooral dat hij niet arrogant mag zijn :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Op mijn vriendje. :3
    Bruine krullies, lang, maar vooral lief én grappig.


    You are beautiful, you are love.

    Audacity schreef:
    Ehm... Grappige jongens... met hersenen.
    Uiterlijk kan me eigenlijk vrij weinig schelen, zolang hij er maar verzorgd bijloopt. Natuurlijk helpt een mooie bouw en glanzend haar wel, maar ik heb veel liever dat een jongen gewoon een leuk, eigen karakter heeft. Een ding wat ik echt niet hebben kan: pessimistische jongens.


    Dus dit.

    Ik val niet echt op specifieke uiterlijke dingen maar innerlijk moet hij wel een schatje zijn. Ik houd niet zo van gladde, strakke of player-achtige jongens. Stiekem vind ik het schattig als hij verlegen is ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik val op mijn lieve vriend. <3
    Hij is ook wel echt mijn type. Blond haar, blauwe ogen, getint door de zon, gespierd, lang. Kortom, jummie! En hij is grappig, lief, sterk, hij beschermd me, ik kan goed met hem praten en hij is eerlijk.
    Al had hij wel wat romantischer mogen zijn.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:49 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik val op schattig!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Donker haar en bruin/groene ogen, meestal.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Krullen zijn schattig, maar dat is een leuke bijzaak. Het belangrijkste is dat hij humor heeft en dat als we iets zouden krijgen hij niet in een puppy verandert.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik val op iemand die me aan het lachen maakt en me het gevoel geeft dat ik bijzonder ben. Iemand waarbij ik me veilig en vertrouwd voel, zonder dat ik het idee heb afhankelijk te zijn... *Kijkt in de verte en droomt langzaam weg*


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Yeehaa Dubbelpost(cat)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:46 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik val op mijn prins. (Die ik waarschijnlijk over zo ongeveer 4 á 5 jaar ontmoet.:Y))

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 19:48 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Uh, ik val op humor, verzorgdheid, eigen style.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    dsafsd


    Pretty is just a pretty word.